nefunguje apliakcia a webove moj telekom

Otázka

  • 0

Zdravím, v utorok mi bol aktivovaný novy paušál T data a akosi mi to stále nefunguje:

1. Keď sa prihlásim na PC v môj Telekom, tak mi píše nepodporovaný produkt a nezobrazí mi vôbec nič o spotrebe

2. V mobilnej aplikácii je kus chaos. V skupine Magenta mi ukazuje nový paušál, v prehľade mi ukáže názov starého paušálu a v spotrebe mám minúty a sms od starého paušálu a dáta nám z nového

3. Priateľka si brala paušál, keď prešla od konkurencie a ani jej nezobrazí paušál, prihlási ju do aplikácie ale to je všetko, akoby nič nemala

Ma ešte niekto také problémy ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

každý.

pri predlžení viazanosti rovnako ako aj pri prechode od konkurencie systému trvá pár dní, než si uvedomí, že je zmena. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

väčšínou sa zmeny prejavia až v novom farkturačnom období

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ten istý problém po prechode do Telekomu som mal aj ja, trvalo až 6 dní od prenosu čísla kým začala konečne aplikácia zobrazovať moje číslo. Dovtedy vypisovalo že číslo nie je aktívne alebo nie je v sieti telekom.

Keď som dávnejšie prešiel do O2, tak hneď od dňa prenosu mi fungovala aplikácia aj zákaznícky portál. Tento ich systém pôsobí pre mňa tak, ako by to nejaký pracovník musel ručne niekde zapisovať a párovať :D

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od 1961danielka
      Neviem zrušit registraciu.taktiež chcem zrušiť prihlasovacie udaje do aplikacie.Vopred dakujem.
    • Od dusinovak
      Prečo je vždy horšie pripojenie na stranku moj telekom ,vždy len kody treba predtým to tak nebolo
    • Od vika1803
      Dobrý deň
      chcela by som sa opýtať, či je možnosť zresetovať Môj telekom.???? Nová registrácia sa nedá urobiť s existujúcou mailovou adresou....uvádza, že už existuje užívateľ s touto mailovou adresou.......potrebujem úplne zrušiť registráciu Môj telekom....ďakujem za odpoveď...na mail: vika1803@azet.sk
    • Od yogi
      Ahojte.
      Preniesol som si obe čísla z Telekom-u ku konkurencii a chcel by som zrušiť registráciu na stránke "Môj Telekom" - keďže už ju nepotrebujem.
      Má s tým niekto skúsenosti ?
      Ďakujem.
    • Od Antoni
      Dobrý deň
      Chcel by som sa opýtať, či je možné využiť telekomunikačný stĺp (na hranici pozemku), ako náhradu za nový betónový stĺp, na prípojku NN vedenia závesným káblom AYKYz.
      Za každú radu vopred Ďakujem
    • Od marcokozolka
      zdravim mam problem s platbou nedaju sa mi zaplatit faktury volal som do banky tam je vsetko v poriadku na vasej super stranke mi napise ze sa neda zaplatit cez kartu nejaku chyybu 020-200 alebo nieco take podobne co to je