nefunguje apliakcia a webove moj telekom

Otázka

  • 0

Zdravím, v utorok mi bol aktivovaný novy paušál T data a akosi mi to stále nefunguje:

1. Keď sa prihlásim na PC v môj Telekom, tak mi píše nepodporovaný produkt a nezobrazí mi vôbec nič o spotrebe

2. V mobilnej aplikácii je kus chaos. V skupine Magenta mi ukazuje nový paušál, v prehľade mi ukáže názov starého paušálu a v spotrebe mám minúty a sms od starého paušálu a dáta nám z nového

3. Priateľka si brala paušál, keď prešla od konkurencie a ani jej nezobrazí paušál, prihlási ju do aplikácie ale to je všetko, akoby nič nemala

Ma ešte niekto také problémy ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

každý.

pri predlžení viazanosti rovnako ako aj pri prechode od konkurencie systému trvá pár dní, než si uvedomí, že je zmena. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

väčšínou sa zmeny prejavia až v novom farkturačnom období

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ten istý problém po prechode do Telekomu som mal aj ja, trvalo až 6 dní od prenosu čísla kým začala konečne aplikácia zobrazovať moje číslo. Dovtedy vypisovalo že číslo nie je aktívne alebo nie je v sieti telekom.

Keď som dávnejšie prešiel do O2, tak hneď od dňa prenosu mi fungovala aplikácia aj zákaznícky portál. Tento ich systém pôsobí pre mňa tak, ako by to nejaký pracovník musel ručne niekde zapisovať a párovať :D

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od dusana1
      Čo robiť, ak aplikácia nefunguje? Využívam ju už pár rokov, v utorok som predlžovala paušál a od vtedy sa neviem dostať do aplikácie, po jej spustení ostane len ružový display s logom T. po chvíli telefón vyhlási, že aplikácia nereaguje, či chcem čakať alebo ukončiť. Skúšala som aplikáciu odinštalovať a znova nainštalovať, no nepomohlo. Veľmi ma to mrzí, lebo aplikáciu dosť často využívam či už na sledovanie spotreby, platenie faktúr, magentu....
    • Od angorak666
      prenasal som cislo, uz je aj prenesene, len v aplikacii mi stale ukazuje to docasne cislo. Mam dohodu o EK a aj na portali mi stale ukazuje docasne cislo. Kolko to asi tak trva, kym sa to aktualizuje?
    • Od mrkva0099
      Zdravim, z easy som si dal pausal T data 25, chcem sa dostat do aplikacie a pise mi chybu: 0070-0001
    • Od 1961danielka
      Neviem zrušit registraciu.taktiež chcem zrušiť prihlasovacie udaje do aplikacie.Vopred dakujem.
    • Od dusinovak
      Prečo je vždy horšie pripojenie na stranku moj telekom ,vždy len kody treba predtým to tak nebolo
    • Od vika1803
      Dobrý deň
      chcela by som sa opýtať, či je možnosť zresetovať Môj telekom.???? Nová registrácia sa nedá urobiť s existujúcou mailovou adresou....uvádza, že už existuje užívateľ s touto mailovou adresou.......potrebujem úplne zrušiť registráciu Môj telekom....ďakujem za odpoveď...na mail: vika1803@azet.sk