nefunguje apliakcia a webove moj telekom

Otázka

  • 0

Zdravím, v utorok mi bol aktivovaný novy paušál T data a akosi mi to stále nefunguje:

1. Keď sa prihlásim na PC v môj Telekom, tak mi píše nepodporovaný produkt a nezobrazí mi vôbec nič o spotrebe

2. V mobilnej aplikácii je kus chaos. V skupine Magenta mi ukazuje nový paušál, v prehľade mi ukáže názov starého paušálu a v spotrebe mám minúty a sms od starého paušálu a dáta nám z nového

3. Priateľka si brala paušál, keď prešla od konkurencie a ani jej nezobrazí paušál, prihlási ju do aplikácie ale to je všetko, akoby nič nemala

Ma ešte niekto také problémy ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

každý.

pri predlžení viazanosti rovnako ako aj pri prechode od konkurencie systému trvá pár dní, než si uvedomí, že je zmena. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

väčšínou sa zmeny prejavia až v novom farkturačnom období

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ten istý problém po prechode do Telekomu som mal aj ja, trvalo až 6 dní od prenosu čísla kým začala konečne aplikácia zobrazovať moje číslo. Dovtedy vypisovalo že číslo nie je aktívne alebo nie je v sieti telekom.

Keď som dávnejšie prešiel do O2, tak hneď od dňa prenosu mi fungovala aplikácia aj zákaznícky portál. Tento ich systém pôsobí pre mňa tak, ako by to nejaký pracovník musel ručne niekde zapisovať a párovať :D

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Perfekto_10
      Ako zistim ci niekto pouziva moju aplkikaciu
    • Od Lucka
      Ahojte,
       možno si niektorí z vás všimli, že na našich stránkach sa vyskytuje chat. Ten má pod palcom naša virtuálna asistentka Olívia - náš chatbot. Chatovú bublinku nájdete na webe v pravom dolnom rohu, v appke po kliknutí na ikonku Pomoc na dolnej lište. Po overení zákazníka prebieha komunikácia s Olíviou prostredníctvom tlačidiel alebo krátkych fráz.
      Využijete ju na samoobslužné odstraňovanie porúch na fixných službách a najnovšie dokáže preposlať aj elektronickú  faktúru priamo do e-mailovej schránky zákazníka. Keďže toto je veľmi užitočná vec a dokonca aj tu na fóre sa to často pýtate, prikladám aj návod, ako si jednoducho faktúru stiahnete. Nájdete ho na našej wiki.
      Pár čísel na  záver J
      Doteraz sa na webe uskutočnilo viac ako 4500 chatov so sympatickou Olíviou. V appke si pokecala viac ako 3480-krát.
       
      PS: Naša virtuálna asistentka Olívia má dnes meniny J
       
       
       

    • Od zodiaq
      Mam uz dlhsiu dobu konto a mal som zriadenu iba sluzbu Magio GO. 
      Minuly tyzden som objednaval Magio internet, zmluvy mi na  konto prisli, podpisal som, vcera prisli chlapci pritiahnut kabel od stlpu ku mne domov, vecer som vsetko zapojil a pripojil sa k internetu a chcel som pridat produkt na mojom konte  Moj telekom.

      po zadani roneho cisla mi  zobrazi akurat hlasku:

      Produkty alebo služby nie je možné pripojiť k vášmu účtu. Ak chcete tieto služby spravovať, požiadajte vlastníka o vytvorenie delegácie.

      Ako postupovat? Ja som vlastnik, ine konto nemam (ani nechcem) a aj zmluvy boli podpisane elektronicky na tomto konte.
    • Od psychiater
      Dobrý deň,
      poprosím postup na získanie podrobného výpisu z pevnej linky - firma cez portál môj Telekom
      Ďakujem