nefunguje apliakcia a webove moj telekom

Otázka

  • 0

Zdravím, v utorok mi bol aktivovaný novy paušál T data a akosi mi to stále nefunguje:

1. Keď sa prihlásim na PC v môj Telekom, tak mi píše nepodporovaný produkt a nezobrazí mi vôbec nič o spotrebe

2. V mobilnej aplikácii je kus chaos. V skupine Magenta mi ukazuje nový paušál, v prehľade mi ukáže názov starého paušálu a v spotrebe mám minúty a sms od starého paušálu a dáta nám z nového

3. Priateľka si brala paušál, keď prešla od konkurencie a ani jej nezobrazí paušál, prihlási ju do aplikácie ale to je všetko, akoby nič nemala

Ma ešte niekto také problémy ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

každý.

pri predlžení viazanosti rovnako ako aj pri prechode od konkurencie systému trvá pár dní, než si uvedomí, že je zmena. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

väčšínou sa zmeny prejavia až v novom farkturačnom období

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ten istý problém po prechode do Telekomu som mal aj ja, trvalo až 6 dní od prenosu čísla kým začala konečne aplikácia zobrazovať moje číslo. Dovtedy vypisovalo že číslo nie je aktívne alebo nie je v sieti telekom.

Keď som dávnejšie prešiel do O2, tak hneď od dňa prenosu mi fungovala aplikácia aj zákaznícky portál. Tento ich systém pôsobí pre mňa tak, ako by to nejaký pracovník musel ručne niekde zapisovať a párovať :D

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od rakovicovalenka
      Dobry den potrebujem zrusit jednu vec aj vo fakture a neviem to. Find my kids som aktivovala cez google a neviem to zrusit.mesacne mi to stahije a uz to nevyuzivam davno. Dakujem 
    • Od gauner
      Už  18 dní nefungujú spotreby  v aplikácii. Skúšal som preinštalovať. Ale nepomohlo.Skúšal som to cez PC  a nepomohlo. Čo s tým. Pačilo sa mi ako to fungovalo a VY to musite  INOVOVAŤ  . Nechápem preč niečo čo funguje v tejto krajne musí niekto xxxxx.
      Ďakujem.
    • Od filipzemiansky123
      Dobrý deň, chcel by som sa spýtať že čo vlastne znamenaju tie denne dáta neobmedzene co sa dajú aktivovat za 3€ v telekom aplikácii? 
      Že ako to vlastne funguje?
    • Od tangosk
      Ako zrusim ucet na moj Telekom?V menu taka moznost nieje.
    • Od mufnik
      Prečo mne neukazuje faktúra? Chcem vidieť moju faktúru. Dakujem