Otázka

  • 0

Dobrý deň, chcel by som sa spýtať že čo vlastne znamenaju tie denne dáta neobmedzene co sa dajú aktivovat za 3€ v telekom aplikácii? 

Že ako to vlastne funguje?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

denné dáta neobmedzene, na 24 hodín bude aktivovaná služba kedy môžeš tahať dáta neobmedzene ako je uvedené, nemáš limit prečerpania dát. 

to je základ no potom sú tam ďalšie veci, na ktoré ti neviem odpovedať, napríklad doba užívania. či sa jedná o 24 hod teda ak aktivujem 1.1. o 19 hod, tak bude platiť do 2.1. 18:59 hod. alebo je to len v kalendárny deń aktivácie. 

neviem čo sa týka rýchlosti, či máš určitý obnos dát, ktorý ťaháš v plnej rýchlosti a keď ho prečerpáš, rýchlosť ti spomalia, no tahať môžeš ďalej.  čo sa bežne robí. 

toto by musel doplniť niekto iný. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Takže takto , už som si ho pár krát aktivoval a stiahol som aj 200GB a nespomalilo mi ho , je to presne na 24 hodín od aktivácie čiže keď si ho aktivuješ o 19:00 v jeden deň , tak ti bude balík platiť do 19:00 nasledujúceho dňa

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Peterkovik
      Chcel som si predlžiť mobilný paušal, ako dôchodcovi mi stačil ten základný stál 7 eur. Na moju žiadosť, aby mi ho predlžili bola odpoved, že taký už nie je.
      Môžem si kúpiť niečo podobné za 8 eur. Cez telefon som povedal svoje áno, a operátor mi povedal, že všetko môžem vybaviť cez apku. Zistil som, že takú apku nemám, lebo mám "starý" model telefonu. Po pár dnoch prišlo upozornenie: objednávka nie je ukončená. Chcem povedať, že zaviazanosť, paušály, nové balíčky a apky je hra za ktoru je len tzv. menej viditeľné zvyšovanie cien. Chcem upozorniť aj na to, že Telekom nemá žiadnu ponuku pre dôchodcov, ktorá by zohladnovala ich špecifické potreby a finančné možnosti, ako aj fakt, že mnohí boli zákazníkmi Telekomu dlhé desaťročia.
      V mojom prípade mi bohate stačil 7 eurový paušál, ktorý som aj tak z 80 % nečerpal /vrátane dát, ktoré som vrátil skoro celé a nemohol som ich darovať nikomu z rodiny, lebo na to nemám telefon na ktorý sa musí stiahnuť nejaká "apka/".M yslím si, že takých dôchodcov ako ja sú desaťtisícky. Kontakt potrebujú deti, aby vedeli či sme v poriadku. Vačšina mojich priatelov a zným je už na druhom svete, tam sa cez telekom volať nedá. Mám príbuznú vo Francúzsku, tiež dôchodkynu, ktorá má telefon aj internet zadarmo! Francúzko je totiž na rozdiel od oligodeformokracie v SR sociálny štát.
    • Od em.zet
      Dobrý deň, skončila mi viazanosť a momentálne nechcem predlžovať paušál (nevyhovuje mi terajšia ponuka zariadení), až niekedy koncom roka. Môžem teda z paušálu prejsť na predplatenku a potom späť na paušál? nechcem platiť zbytočne 25€ mesačne, keď paušál teraz nevyužívam.
      ďakujem
    • Od bajankova002
      Dobry den, po akom dlhom case od zobratia zariadenia na pausal by som si mohla zobrat dalsie? Orange to ma pokial viem po polroku, tak sa informujem. Dakujem
    • Od bajankova002
      Dobry den, chcem sa spytat, objednala som si apple watch k pausalu, no neviem najst nikde vyslovene fakturu k zariadeniu k pripadnej reklamacii. Darovala som ich sestre, ale ci je k tomu zvlast papier keby potrebovala reklamaciu nech to ma pokope alebo len celkovo co mi prislo mailom ako objednavka, akontacia, info k pausalu, viazanosti atd. Vdaka
    • Od Janula_B
      Dobrý deň, potrebujem poradiť. Dňa 24.5.2021 mi končí viazanosť u X operátora a chcem prejsť do Telekomu,,,kedy bude najvhodnejšia doba zastaviť sa na predajni a začať riešiť presun čísla?Tak aby som nemala pokutu u svojho momentálneho operátora a  aby mi automaticky u neho nevznikla ďalšia viazanosť na 2 roky,,,
      Ďakujem za radu 🙏
    • Od Marcel
      Zdravím,
      už v minulosti som si všimol cenovú diskrimináciu v neprospech Biznis paušálov a dnes ma to nenechalo chladným. Uvádzam sem zámerne jedno zariadenie o ktoré som mal záujem a zámerne cenu pre T Ideál 32 a Biznis Premium 32. Rozdiel v oboch paušáloch nie je. Nerozumiem tejto cenovej politike "trestať" podnikateľov, prípadne sa tváriť, že si to podnikatelia nevšimnú. Pýtam sa prečo sa dejú takéto neférové praktiky? Nabudúce odmietnem Biznis Premium a nechám si T Ideál na IČO. Zámerne to sem píšem, dávajte a overujte si cenu pre Biznis Premium a T Ideál toho istého zariadenia.