Nedá sa mi dovolať z Českého čísla

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

prosím Vás mám taký problém, že sa mi nevie dovolať České číslo. Na ostatné slovenské čísla sa vie dovolať ale mne konkrétne nie. To číslo čo mi volá dostáva správu Invalid number format (Incomplete number). Volá vo formáte +421********* čiže tam nie je chyba. Takisto mu ide poslať mi SMS správu. Ja sa tomu číslo dovolám a aj mi ide poslať SMS správa. Operátor toho čísla Telekom CZ povedal, že na ich strane je všetko v poriadku a chyba je u mňa. 

Viete mi prosím napísať kde môže byť problém a vysvetliť prípadné riešenie? 

Vopred ďakujem za odpoveď 

S pozdravom

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 1

Dobrý deň,

skúste prosím preveriť ešte raz preklep v čísle, či náhodou nie je v tvare +421 0 9XX XXX XXX. Nevyzerá to na problém v SK sieti.

Pokiaľ je číslo určite správne v medzinárodnom formáte, tak treba hľadať príčinu najlepšie v mobile - nie je číslo omylom na blackliste, alebo či ho neblokuje nejaká služba/aplikácia? 

Viac príčin mi nenapadá, môžem Vás ešte odporučiť na technickú podporu 0800 123 777.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od ER745311
      Dobrý den 
       
      všimla som si že mi opäť idte účtovať sumu na rámec roamingových dát . nerozumiem prečo a rada by som o vysvetlenie 
      jedná sa o 0,49MB mimo EU+ ale tie by som mala mať pokryté paušálom
       
      dakujem 
    • Od Marcel
      Dobrý deň, evidujem tento problém, odkedy je vianočná akcia.... Mám 6 produktov 😁

    • Od romanless
      nejde mi roaming v Chorvátsku počas 9 dní....
    • Od eraserv6
      Prosím Vás, viete mi niekto napísať aké pravidlá v roamingu platia pre zdielanie dát na inú SIM kartu, ktorú mám registrovanú na svoje meno a na rovnakom paušáli spolu s hlavnou SIM? Od apríla som nedozvedel od operátora jednoznačnú odpoveď. Problém je v tom že na svojej hlavnej SIM T-Nekonečno HD mám aktivovaný balík EU Nonstop ale keď v zahraničí použijem zdielanú SIM na čerpanie dát zo svojho dátového balíčka kde prenesiem viac tých dát ako doma, začnú mi chodiť na zdielanú SIM sms-ky o porušení roamingových pravidiel. FUP 50,48 Gb/mes. neporušujem.
      Naposledy keď som volal na infolinku, po X telefonátoch, som bol ubezpečený že na zdielanej SIM sa regulácia neuplatňuje lebo si prakticky míňam dáta zo svojho paušálu. Včera mi však zase prišla ďalšia sms o porušení roamingových pravidiel. 
      Vážne už neviem kam sa mám obrátiť.
    • Od Linda1967
      Dobrý deň. Mám paušál T32, celý mesiac ho využívam v Maďarsku. Chcela by som sa spýtať či pri: darovaných dátach a dátových balíčkoch - Nekonečné pripojenie, Denné dáta neobmedzené,Denné dáta 1 GB a Data 1 GB - či mám FUP  ( ak áno prosila  by som presne koĺko  GB) -  mám aktívny program EU nonstop
    • Od balazjanratkovce
      Mám aktívny program ANO  L . Ale v Srbsku sú mi internet a samozrejme aj volania SPOPLATNENÉ . PREČO   ????????  Som moc sklamaný z celého Telekomu. Zavádzate ľudí. Ste podvodníci. . Žiadam o okamžitú odpoveď na môj e- majl loftyslovakia2@gmail.com