Nejde mi to aktivovať

Otázka

  • 0

Dobrý deň, už dva dni mi nejde aktivovať službu HBO GO zadarmo na 30dni. Dostal som ID a keď idem služby aktivovať tak mi to neprejde, že vraj dávam neplatný mail. Hádam poznám svoj mail, takže **piip** z toho. Ďakujem Vám veľmi pekne za ponúknutú službu...... Budem pamätať. PH

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0
 

Dobrý deň, už dva dni mi nejde aktivovať službu HBO GO zadarmo na 30dni. Dostal som ID a keď idem služby aktivovať tak mi to neprejde, že vraj dávam neplatný mail. Hádam poznám svoj mail, takže **piip** z toho. Ďakujem Vám veľmi pekne za ponúknutú službu...... Budem pamätať. PH

**piip** mi vypípali.... A to okamžite 

**piip**.. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň,

registráciu HBO GO dokončujete v prostredí HBO, nie Slovak Telekom. ID máte. To, že stránka neberie e-mail nie je problém Telekomu, ale HBO, čiže treba kontaktovať ich. Majú na stránke priamo chat podporu, odporúčam napísať tam. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobry den,

 

Mne neberie cislo adresata, dojd emi aj sms s kodom a potom mi vyhodi ze to je nespravne.

Viackrat som to to skusal ale stale bez uspechu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar