Otázka

  • 0

Uz druhy raz zrychlovali a uz druhy raz nic. Ani 40/4 a ani nic vyse. Mam Vdsl L a uz to citim ako diskriminaciu. Namiesto aby nieco urobili pre zakaznika, tak tam daju dovätok, ze

AK JE TO MOZNE a je to vyriesene. Nemusia nic robit iba inkasovat a slubovat. To im ide najlepsie.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

9 odpovedí na túto otázku

  • 0

Zvýšenie rýchlosti nie je u každého klienta, závisí to aj od stavu linky. Ak parametricky linka deklarované rýchlosti nezvládne, rýchlosť sa nezvýši. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nez by spravili nieco s linkou tak sa radsej vyhovaraju, ze to linka nezvladne. Za rovnake peniaze ja mam 30/3 a niekto iny 90/9. Je to spravodlive? Nie je. Je to skratka diskriminacia ako som pisal. Mirko, Ty si zamestnanec telekomu? Ze sa ich zastavas. Urcite nie som sam kto je takto diskriminovany.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

odložil nie to nie si a ani z ďaleka, Mirko sa tak v každom príspevku ktorý píše javí.  - profesionalita

možno aby neodplašil ľudí, ktorí si myslia, že sa tu bavia priamo s telekom a moc si neuvedomujú, že toto je fórum a že ich kvantum. 

zamestnanci telekomu majú mená ružovým písmom a vedľa mena logo telekomu. 

takže on zrejme zamestnanec nebude, respektíve, tí čo spravujú fórum to tak majú . iba ak by toto robil vo svojom voľnom čase, no zase ja si nemyslím, že ak je takúto prácu platený, tak by nerobil niečo podobné aj vo svojom voľnom čase a bez pláce. 

 

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Uz druhy raz zrychlovali a uz druhy raz nic. Ani 40/4 a ani nic vyse. Mam Vdsl L a uz to citim ako diskriminaciu. Namiesto aby nieco urobili pre zakaznika, tak tam daju dovätok, ze

AK JE TO MOZNE a je to vyriesene. Nemusia nic robit iba inkasovat a slubovat. To im ide najlepsie.

Ak linka viac neda tak neda a mozes sa aj na hlavu postavit, alebo ukoncit zmluvu. Ja som skoncil pri zrychlovani ADSL na 4Mbit ked po poslednom "zrychlovani" som mal ist z 5 mna 8, tak som nakoniec skoncil na 4, lebo 8 linka neda a 5Mbit program zrusili. Nakoniec som ten ADSL uz aj tak zrusil kedze 4/0,5Mbit bolo neunosne v dnesnej dobe a idem vzduchom cez LTE 60/20.

Takych ako si ty su tisice, siete sa pomaly upgraduju ale neda sa vsetko hned. Za 30Mbit mozes byt este velmi rad. Okrem toho toto zrychlovanie je asi tak do konca juna, takze o vela neprides.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nie som zamestnancom ;). A musia sa Telekomu zastávať iba zamestnanci? Určite nie. Niekto tu musí myslieť pozitívne. Prečo aj nemôžem obraňovať keď viem, že mám pravdu? 

Už sa to tu rozoberalo, prečo niektorým nenabehla vyššia rýchlosť. Máme tu šikovnejšich, technicky zdatných kolegov, s rokmi skúseností, nechajte si poradiť aj od nich. 

Dovolím si tvrdiť, že toto nie je diskriminácia. Treba mať aspoň základné znalosti ako funguje DSL pripojenie, a hneď by bolo po diskriminácii.. 

 

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Uz druhy raz zrychlovali a uz druhy raz nic. Ani 40/4 a ani nic vyse. Mam Vdsl L a uz to citim ako diskriminaciu. Namiesto aby nieco urobili pre zakaznika, tak tam daju dovätok, ze

AK JE TO MOZNE a je to vyriesene. Nemusia nic robit iba inkasovat a slubovat. To im ide najlepsie.

Dakujem za zrychlenie z 5/0.5 idem po  5nasobnom zrychleni 11/0.3 wow za 16 eur no nekup to.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Dakujem za zrychlenie z 5/0.5 idem po  5nasobnom zrychleni 11/0.3 wow za 16 eur no nekup to.

 

Pardon ze pokracujem u vas ale pridat novy prispevok v tomto neprehladnom gulasi asi ani neni mozne alebo to je schvalne tak neprehladne aby nemuseli odpovedat na zakaznicke spravy PALEC HORE uzasna apka na **piip**

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

G r c je neslusne slovo tak to uz je masaker. Hlavne ze tam skoci p i .p  namiesto g .r c

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

 

Dovolím si tvrdiť, že toto nie je diskriminácia. Treba mať aspoň základné znalosti ako funguje DSL pripojenie, a hneď by bolo po diskriminácii.. 

 

 

 

nesúhlasím, pretože ak máš za úplne rovnakých podmienok dvoch ľudí, a jeden musí platiť viac a druhý menej, aby dostali úplne rovnaký výstup, pri rovnakej spoločnosti, za rovnakých podmienok, tak je to definícia diskriminácie. 

tu nejde o to, že niektoré služby nejde už viac z rýchliž z technických dôvodov, ale to, že ja musím za úplne tú istú službu platiťi viac. a to je to nefér a tá diskriminácia. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.



sidebar