NEFUNGUJE APP TELEKOM

Otázka

  • 0

Už  18 dní nefungujú spotreby  v aplikácii. Skúšal som preinštalovať. Ale nepomohlo.Skúšal som to cez PC  a nepomohlo. Čo s tým. Pačilo sa mi ako to fungovalo a VY to musite  INOVOVAŤ  . Nechápem preč niečo čo funguje v tejto krajne musí niekto xxxxx.

Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Zdravíčko toto je verejné fórum. 

ale o ich inováciách vieme svoje. :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nepredlžovali ste teraz nedávno viazanosť? Vtedy sa počas nasledujúceho fakturačného obdobia nezobrazuje spotreba.

Ak ste žiadne zmeny nerobili, napíšte cez kontaktný formulár https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam, ideálne aj číslo, ktorého spotreba sa nezobrazuje + verzia OS a aplikácie. 

Práve som to skúšal a spotreba sa bez problémov načítala.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

www

Editoval/-a gauner

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Perfekto_10
      Ako zistim ci niekto pouziva moju aplkikaciu
    • Od Lucka
      Ahojte,
       možno si niektorí z vás všimli, že na našich stránkach sa vyskytuje chat. Ten má pod palcom naša virtuálna asistentka Olívia - náš chatbot. Chatovú bublinku nájdete na webe v pravom dolnom rohu, v appke po kliknutí na ikonku Pomoc na dolnej lište. Po overení zákazníka prebieha komunikácia s Olíviou prostredníctvom tlačidiel alebo krátkych fráz.
      Využijete ju na samoobslužné odstraňovanie porúch na fixných službách a najnovšie dokáže preposlať aj elektronickú  faktúru priamo do e-mailovej schránky zákazníka. Keďže toto je veľmi užitočná vec a dokonca aj tu na fóre sa to často pýtate, prikladám aj návod, ako si jednoducho faktúru stiahnete. Nájdete ho na našej wiki.
      Pár čísel na  záver J
      Doteraz sa na webe uskutočnilo viac ako 4500 chatov so sympatickou Olíviou. V appke si pokecala viac ako 3480-krát.
       
      PS: Naša virtuálna asistentka Olívia má dnes meniny J
       
       
       

    • Od juraj571
      Nainštaloval som aplikaciu  Telekom, overovaci kod mi chodi dva hodiny po termine
    • Od mcgiany
      Neviem co sa stalo, ale dnes som spustil aplikaciu na iphone (pouzivam najnovsi iOS) a zistil som, ze som odhlaseny a neda sa nijak prihlasit.
      -- EDIT: po reinstalaci sa mi zobrazila hlaska o tom, ze prebieha odstavka. Predtym tam nebola.
    • Od fero.skokan
      Mobilnú aplikáciu ste síce vyšperkovali do čierna, čo vítam, ale mohli ste sa radšej sústrediť na jej funkčnosť. V položke Pridať službu je aplikácia nefunkčná !!
      Asi po desiatich pokusoch pridania služby stále vyskakuje chyba a to napriek tomu, že sa neustále odhlasujem a prihlasujem, ako to radí pomocník. Prikladám screenshot.
      Skúšal som to cez rodné číslo aj cez číslo telefónu, ktorého službu som chcel pridať a furt nič !