Otázka

  • 0

Už  18 dní nefungujú spotreby  v aplikácii. Skúšal som preinštalovať. Ale nepomohlo.Skúšal som to cez PC  a nepomohlo. Čo s tým. Pačilo sa mi ako to fungovalo a VY to musite  INOVOVAŤ  . Nechápem preč niečo čo funguje v tejto krajne musí niekto xxxxx.

Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Zdravíčko toto je verejné fórum. 

ale o ich inováciách vieme svoje. :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nepredlžovali ste teraz nedávno viazanosť? Vtedy sa počas nasledujúceho fakturačného obdobia nezobrazuje spotreba.

Ak ste žiadne zmeny nerobili, napíšte cez kontaktný formulár https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam, ideálne aj číslo, ktorého spotreba sa nezobrazuje + verzia OS a aplikácie. 

Práve som to skúšal a spotreba sa bez problémov načítala.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

www

Editoval/-a gauner

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od mkalaa21
      Zdravím, v utorok mi bol aktivovaný novy paušál T data a akosi mi to stále nefunguje:
      1. Keď sa prihlásim na PC v môj Telekom, tak mi píše nepodporovaný produkt a nezobrazí mi vôbec nič o spotrebe
      2. V mobilnej aplikácii je kus chaos. V skupine Magenta mi ukazuje nový paušál, v prehľade mi ukáže názov starého paušálu a v spotrebe mám minúty a sms od starého paušálu a dáta nám z nového
      3. Priateľka si brala paušál, keď prešla od konkurencie a ani jej nezobrazí paušál, prihlási ju do aplikácie ale to je všetko, akoby nič nemala
      Ma ešte niekto také problémy ?
    • Od rakovicovalenka
      Dobry den potrebujem zrusit jednu vec aj vo fakture a neviem to. Find my kids som aktivovala cez google a neviem to zrusit.mesacne mi to stahije a uz to nevyuzivam davno. Dakujem 
    • Od filipzemiansky123
      Dobrý deň, chcel by som sa spýtať že čo vlastne znamenaju tie denne dáta neobmedzene co sa dajú aktivovat za 3€ v telekom aplikácii? 
      Že ako to vlastne funguje?
    • Od matusvannberes738
      Takže môj problém je úplne jednoduchý, včera mi prišla karta s paušálom, chcel som sa prihlásiť do TELEKOM APLIKÁCIE, to som zvládol, potom som chcel pripojiť služby,  aby som mohol vidieť faktúry, prečerpanie a podobne. Takže som zadal svoje rodne číšlo, meno, priezvisko čislo adresáta. Následne to chcelo odo mňa ID KOD /TEN NEVIEM ANI KDE JE, NEVIEM čI VO FAKTÚRE NIECO ako PID KOD JE ZADANE.../ takže SOM HO DAL vygenerovať. Pekne mi to vygenerovalo, zadal som ho a nefunguje. Napíše mi Prihlasene čislo 09xxxxxxxx nie je evidovane ako kontaktne pre adresata xxxxxxxxxx.. V mobile mam ešte EASY KARTU NA KREDIT, takže neviem či to nie je nejaký jej ID kód...
      Dovolať sa nedá nikde, ani neviem kde volať, keď v možnostiach môj problém ani nie je.  
       
      Otazka čislo 2: Zúčtovacie obdobie: Mesačne od 8 dna v mesiaci do 7 dna v mesiaci. To znamená, že mam faktúru vyplatiť  7 či ako? 
    • Od Marby67
      Zdravim,
      nevie nahodou niekto,ze preco na stranke stoji novy pausal T Nekonecno HD 48 Euro,ale cez appku mi vyhadzuje len 42 Euro ? Je to tym,ze som v M1,alebo to je nejaka zlava ?
      Vdaka
    • Od Lucka
      Ahojte,

      v Google Play store a aj iOS Appstore nájdete našu Telekom appku v novom dizajne. Naša najmenšia pobočka v mobile je tak modernejšia, jednoduchšia a prehľadnejšia. Na výber máte svetlý, ale aj tmavý režim.

      Zároveň pripomínam, že v aplikácii si viete objednať zmenu paušálu bez potreby návštevy kamennej predajne.


       
      Ako ste na tom s novou aplikáciou vy? Vyskúšali ste ju? Zaujíma ma váš názor