Filmová zábava HBO GO zadarmo pre všetkých

Otázka

  • 0

Ahojte,

až do 21. júna si môžete k akémukoľvek Magio internetu, Magio televízii, Magio GO, T paušálu alebo paušálu ÁNO či Happy nezáväzne aktivovať zadarmo HBO GO na 30 dní. Akcia je pre nových aj existujúcich zákazníkov.

Existujúcim zákazníkom bude akcia aktivovaná automaticky. O blížiacom sa konci akcie a možnom predĺžení alebo deaktivácii vás včas upozorní SMS správa.

Viac o akcii sa dočítate tu 

Upozorňujem, že novým zákazníkom sa služba aktivuje po 24 hodinách od aktivácie.

Ktorý film z HBO GO si pustíte na svojom zariadení ako prvý? J

 

Lucka

fix_hbo-go_forum-banner_650x220px_0520 V2.jpg

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

do 21 júna zostáva 39 dní. 

čo ak by som túto možnosť chcel využiť 20 júna na 30 dní do 19.7. nakoľko teraz doma netrávil čas a nemám voľný čas, no o mesiac ho mať budem. 

Básnická otázka: ..... prečo to klientom aktivujete v časovom období ktoré určíte vy, ale nový klienti si môžu vybrať? 

nie je to znevýhodnenie starých klientov? 

Editoval/-a informovanost
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Uz pred jeden a pol dnom som si zaziadal o aktivaciu HBO Go, nasledne mi dosla SMS s info ze poziadavka bola prijata a po aktivacii (co bolo pisane ze do 24h) mi ma prísť notifikacia s dalsimi instrukciami. A stale nic. To mam cakat 30 dni? Alebo to mam poslat postovym holubom este raz? Ci to mam skusat kazdy den posielaz poziadavky a zahltit tak system? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Uz pred jeden a pol dnom som si zaziadal o aktivaciu HBO Go, nasledne mi dosla SMS s info ze poziadavka bola prijata a po aktivacii (co bolo pisane ze do 24h) mi ma prísť notifikacia s dalsimi instrukciami. A stale nic. To mam cakat 30 dni? Alebo to mam poslat postovym holubom este raz? Ci to mam skusat kazdy den posielaz poziadavky a zahltit tak system? 

napíšte požiadavku na preverenie: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od slatra77
      Dobrý deň, po prijatí sms s aktivačným kódom, mi píše pri registrácii, že kód je neplatný. Kód mám určite dobrý tak neviem kde je problém 
    • Od filipzemiansky123
      Dobrý večer, chcel by som sa spýtať či budú dáta zadarmo aj v júni??
    • Od RadovanDojcinovic
      Dobrý deň, zaujímalo by ma že dokedy od aktivácie HBO GO cez akciu by mi akože mala prísť "notifikácia s ďalšími instrukciami". nakoľko keď sa skúsim znova zaregistrovať na HBO GO na 30 dni zadarmo tak mi napíše  "Pre Vaše číslo adresáta ponuka "HBO GO na 30 dní zadarmo" už bola využitá. Akciu nie je možné využiť opakovane"
      Žiaľ využitá nebola, nakoľko mi nič neprišlo.. stále čakám na tu notifikáciu a info no nič nechodí 
    • Od Juraj0506
      Ponúkol niekomu Telekom po skončení viazanosti z paušálu Happy,Áno  zľavu na T- paušál? V minulosti starím zákazníkom ponúkali zľavu -20% z ceny  paušálu po skončení viazanosti na novú viazanosť. Napríklad,keď niekomu skončila viazanosť na Happy L,tak mu ponúkli zľavu na Áno L -20 %. Dostal niekto takú ponuku?
    • Od Roky33
      Ako nový zákazník s 2 službami mám nárok na benefit 100€. Informovali ste ma, že mi ho vyplatíte na pobočke po uhradení prvej faktúry.
      Je možné oň požiadať aj inak ako osobne na pobočke? Ak áno, ako postupovať. 
      Ďakujem.
    • Od Riskasa
      Zdravím ako funguje FUP pri marcovom darceku 1000GB? 
      Mam paušál ANO L. 10 GB net. Dostal som 1000GB... Prvé dáta sa míňajú z toho darčeka 1000GB prečo minzacali účtovať FUP?