APLIKACIA PROBLEM

Otázka

  • 0

Takže môj problém je úplne jednoduchý, včera mi prišla karta s paušálom, chcel som sa prihlásiť do TELEKOM APLIKÁCIE, to som zvládol, potom som chcel pripojiť služby,  aby som mohol vidieť faktúry, prečerpanie a podobne. Takže som zadal svoje rodne číšlo, meno, priezvisko čislo adresáta. Následne to chcelo odo mňa ID KOD /TEN NEVIEM ANI KDE JE, NEVIEM čI VO FAKTÚRE NIECO ako PID KOD JE ZADANE.../ takže SOM HO DAL vygenerovať. Pekne mi to vygenerovalo, zadal som ho a nefunguje. Napíše mi Prihlasene čislo 09xxxxxxxx nie je evidovane ako kontaktne pre adresata xxxxxxxxxx.. V mobile mam ešte EASY KARTU NA KREDIT, takže neviem či to nie je nejaký jej ID kód...

Dovolať sa nedá nikde, ani neviem kde volať, keď v možnostiach môj problém ani nie je.  

 

Otazka čislo 2: Zúčtovacie obdobie: Mesačne od 8 dna v mesiaci do 7 dna v mesiaci. To znamená, že mam faktúru vyplatiť  7 či ako? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Posledne 4 cisla PUK kodu, ale tie tiez nefunguju. 

Editoval/-a hurley

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Dobrý deň,

ID kód už nie sú posledné 4 čísla PUK kódu, ale generuje sa samostatne. O jeho zaslanie môžete požiadať tu: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam alebo počas zajtrajšieho dňa aj cez chat na telekom.sk. 

Čo sa týka zúčtovacieho obdobia tak končí 7. dňa v mesiaci, o cca. 3-5 dní po skončení je vystavená faktúra so 14-dennou splatnosťou.

Editoval/-a Mirko

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od raca.pavol
      ako zmením limit na inkase Telekom
    • Od Rozalia_Kubovicova.
      Dobrý deň, 
      chcem sa spýtať na položku vo faktúre VS 82****0100 vo výške 18 € - služby za služby pevne - doplnková časť poplatku od 1.6.2020 do 31.7.2020. Faktúry mám uhradené v dobe splatnosti. Nebola som informovaná, či sa nejaké poplatky zvýšili. Dňa 23.6.2020 ste ma informovali, že z dôvodu systémovej chyby nebolo včas spustené účtovanie mojej služby MAGIO
      televízia a že poplatky za uplynulé obdobie  mi nebudú dotatočne účtované.  Ďakujem pekne a čakám na skorú odpoveď.
      Rozália Kubovičová
    • Od veronikalovaskova
      Dobrý deň, vedel by mi niekto poradiť alebo dať vysvetlenie? 
      Prišla nam faktúra magio tv telefón  pevná linka internet a mobil. 
      Výška faktúry trikrát väčšia za mobilné Služby sms asi o 150 eur. Pri výpise je zaznamenane že boli spoplatnené sms do zahraničia nejaké zóny ktoré sú spoplatnené a množstvo sms- viac ako 1000 poslanych. Neexistuje aby sme my tieto sms poslali ani len omylom. 
      Uz je podaná reklamácia a odklad platby. Ako sa, niečo také mohlo stať, z t-com centra stále tvrdia ze to išlo z tohto čísla. Nechápem ako je to možné. 
      Vie to niekto objasniť? 
      Ďakujem za odpoveď a za rady. 
    • Od tinabagin
      Dobrý deň pošlete mi koľko budem platiť tento mesiac za paušál 
    • Od Perfekto_10
      Ako zistim ci niekto pouziva moju aplkikaciu
    • Od luky206
      Dobry den bol som odpojeny a chcel by som sa spytat co je potrebne na pripojenie