AKE MAM CISLO?

Otázka

  • 0

Objednal som si pausal, prisla mi karta a to je vsetko? Kde su informacie o mojom cisle? Ved ani neviem ake cislo mam. Nedokazem sa pripojit ani len do aplikacie...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Číslo máš určite uvedené v zmluve a do aplikácie sa pripojíš do 1 -2 dní po aktivácii, moja skúsenosť.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Mikuska
      Pekný deň prajem.
      Omylom som uhradil platbu na Váš účet. Žiadam Vás o vrátenie prostriedkov.
      Ďakujem.
      Mikuška Vladimír Ing.
       
       
    • Od GabrielSobota
      nedá sa mi prihlásiť do portálu Moj telefon a chcem objednať na paušál telefon Samsung A71
       
    • Od ruzka11
      Dobrý deň.
      Prosím o informáciu k poruche volania v oblasti Podzámčok pri Zvolene. Nedá sa dovolať  von ani mne a vypisuje mi porucha siete. Neviete čo sa deje? Nemám si ani ako zavolať na poruchy.  Som doma na home office a nemôžem pracovať, keďže k práci potrebujem volať. Ďakujem za informáciu.  Môj mobil 0903636955.
      S pozdravom
       
      Korytárová
    • Od Edo
      Kde sa teraz aktivuje VoLTE ? Cez SMS je to pozastavene.
    • Od blankahaj
      Ako vytvoriť el. faktúru, kým otvorím e-mail a zistim kód,  a zapíšem ho,  vraj je nesprávný. ,
    • Od Sabina22
      Dobrý deň, dnes som uhradila faktúry, moje číslo je zablokované, dá sa totocislo odblokovat aj keď je sviatok a následne víkend. Ďakujem pekne za odpoveď