AKE MAM CISLO?

Otázka

  • 0

Objednal som si pausal, prisla mi karta a to je vsetko? Kde su informacie o mojom cisle? Ved ani neviem ake cislo mam. Nedokazem sa pripojit ani len do aplikacie...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Číslo máš určite uvedené v zmluve a do aplikácie sa pripojíš do 1 -2 dní po aktivácii, moja skúsenosť.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od martinjarabek
      Môže mi niekto vysvetliť prečo tie predpotopné balíky majú taký malý objem dát a prehnané ceny? L balík 30GB za 30 euro??????  V tejto dobe je to 30 videí na youtube. Môžte pri svojich produktoch myslieť aj na ľudí a nielen na šéfove vačky?????????!!!!!
    • Od marcokozolka
      zdravim mam problem s platbou nedaju sa mi zaplatit faktury volal som do banky tam je vsetko v poriadku na vasej super stranke mi napise ze sa neda zaplatit cez kartu nejaku chyybu 020-200 alebo nieco take podobne co to je
    • Od raca.pavol
      ako zmením limit na inkase Telekom
    • Od sagaras
      Mal som dual SIM. SIM1 s internetom v mobile, SIM2 s volaniami. Chcel som zmeniť oba paušály a tak som si to dal previesť na SIM2 a zmeniť úroveň paušálu. Povedali mi, že už je to aktivované ale musím za mesiac júl zaplatiť oba paušály. Všetko fungovalo normálne. Ale prišiel prvý august a SIM1 sa deaktivovala a na SIM2 mi neaktivovalo internet v mobile. Pozrel som nastavenia v mobile, dokonca som zmenil mobil. Chyba je zjavne na strane Telekomu a ja to nemôžem s nimi riešiť, lebo oni si ešte cez víkend dovolia nemať podporu platiacemu zákazníkovi. Čo mám robiť?
    • Od savanya
      Dobrý deň!
      Včera sme obnovili zmluvu so spoločnosťou Telekom. Dostali sme sa do balíku L+, avšak od včera nefunguje VPN (PPTP, OpenVPN) , a to ani z domu do práce, ani naopak.
      Ako by sa to dalo vyriešiť?
      Ďakujem za odpoveď!