Neplnenie zmluvy zo strany Telekomu

Otázka

  • 0

Akým spôsobom je možné sankciovať dodávateľa služieb TELEKOM pokiaľ si neplní zmluvou ustanovené povinnosti? Zapríčinením neschopnosti aktívne riešiť odstránenie poruchy pripojenia internetu  fy. TELEKOM ? Už piaty deň  nie som schopný pracovať online z domu, nakoľko pracovníci TELEKOM okrem automatu - opravedlňujúce sa sms, nerieša opätovné pripojenie. V spomenutých sms udáva automat 1-2 deň  na odstránenie problému. Momentálne mám na stole dodatok k úprave poskytovaných služieb. Okrem sankcií voči mojej osobe 300 EUR za odstúpenie od zmluvy.  Rád by som do tohto dodatku zakomponoval aj ustanovenie  o mojich právach pri niekoľko-dňovom neplnení si zmluvných povinností.   Zmluva je vždy dohoda dvoch strán a z tohto dôvodu chcem uplatniť svoje užívateľské práva voči poskytovateľovi služieb tak, aby bola zmluva vyvážená - čo je momentálne veľmi otázne. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

1. zavolajte na technickú podporu 0800 123 777 alebo pošlite e-mail na techgroup@telekom.sk a urgujte riešenie poruchy

2. zašlite reklamáciu na marketing@telekom.sk za oneskorené vybavenie poruchy a žiadajte kompenzáciu. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mirko, toto som už vykonal. A som na rovnakom "bode" riešenia. 

 

Mirko a že by ste mi v tomto pomohol? V rámci dobrého mena TELEKOMU 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Na odkazy a presmerovania už skutočne nemám trpezlivosť. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Bohužiaľ, toto je fórum, nemáme tu právomoci na takéto veci, tu Vás vieme len odkázať na oficiálne kontakty.

Snáď už len napísať @Ľuboš, @Terka, ako zamestnancom pôsobiacim na Telekom fóre.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

toto je verejné fórum, zamestnanci telekomu majú ružové meno a vedľa neho ružové t. zvyšok sú asi taký zamestnanci ako  vy @ivanhiadlovsky

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

napíšte na techgroup@telekom.sk, prípadne podnet@telekom.sk a žiadajte stanovisko a kompenzáciu... tiež som mal viacdňový výpadok služieb.. menili kábel v zemi a dali mi 2 mesiace zadarmo internet + tv...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od BUBBUsro
      Dobrý deň,
      prosím o zaslanie saldo-konta za rok 2019 a 2020. 
       
      BUBBU, s.r.o.
    • Od kalich
      Dobrý deň, obraciam sa na Vás so sťažnosťou duplicitnej fakturácie.Napriek tomu,že som s operátorom v danej veci hovoril a bola slúbená náprava ktorá sa neudiala.Už približne 14 rokov  s manželkou užívame Magio Tv a Internet striedavo raz na jej meno a inokedy na moje meno.Teraz sme na obchodnom mieste zmenili z manželky na moje meno.Fakturu za služby 1.2.2022-28.2.2022 som v lehote splatnosti uhradil 18.3.2022 .Na predajnom mieste Telekom v Komárne sme prepísali túto službu na moje meno ,ktoré malo byť od 1.4.2022 čo sa tak nestalo a považujem to za slušne povedané oklamanie.Teraz som obdržal výzvu na uhradu 48,08 EUR na obdobie 21.3.2022-22.3.2022.Prekrývajú sa tam dni zo starej faktúry č.8301325522 a novej faktúry č.8302672858 v jednej tretine dní v mesiaci.Faktúra je nesprávne vystavená čo nie som ochotný uhradiť.Žiadam vystaviť novú faktúru ktorá bude správna a nebude tam duplicitná úhrada.Nesúhlasím s tým,že v ďalšom období - mesiaci bude zohladnená čiastka na fakture.Nie som ochotný platiť za nezodpovednosť druhých lebo sa to celé prieči DOBRÝM MRAVOM !
      môj kod adresata : 3048930001
      mail : karol.l@centrum.sk
    • Od Janjen
      Dobrý večer,
      Moj Magio Go Benefit sme museli s Telekomom zrusit kvoli nedostupnosti satelitu, ale stale ho mam medzi aktualnymi produktami ako internet a pausal.
      Moja otazka znie, ci to ovplyvnuje moju fakturu? Alebo mam volat do telekomu a opytat sa na to?
      Dakujem vopred za odpoved.
    • Od michaela.leskovie
      18.12.2021 som bola v pobočke na prepis po zosnulom otcovi. - internet a telka. Do mobilnej aplikácie sa mi nedá prihlásiť, faktúra mi prišla v nezvyčajne výške 39,40 pričom doteraz sme platili 27,14. Dnes je 7.1.2022 a stále nič, nie som aktívna v aplikácii. Volala som na zákaznícku linku, povedali mi, že mám počkať, no myslím si, že je to už trošku dlho. Nakoľko stále mi nič nejde. Nemá niekto podobnú skúsenosť? Ako dlho ste čakali vy?
       
    • Od Peto1989
      Dobry den chcem sa opýtat zaplatil som fakturu ale som si neskoro vsimol ze som zaplatil o 40 euro viac ako som mal co sa stane s tymi peniazmy co som poslal navyse mal som platit 137 euro ale som zaplatil 173 euro co mam robit 
    • Od Lubo221
      ahojte. Cchcem sa opytat. mam v mobile aplikaciu o telekomu a neda sa my cez nu zaplatit faktura za magio sluby. Ale pausal vpohode zaplatim. Ako je mozne,ze magio sluzby nie?