Neplnenie zmluvy zo strany Telekomu

Otázka

  • 0

Akým spôsobom je možné sankciovať dodávateľa služieb TELEKOM pokiaľ si neplní zmluvou ustanovené povinnosti? Zapríčinením neschopnosti aktívne riešiť odstránenie poruchy pripojenia internetu  fy. TELEKOM ? Už piaty deň  nie som schopný pracovať online z domu, nakoľko pracovníci TELEKOM okrem automatu - opravedlňujúce sa sms, nerieša opätovné pripojenie. V spomenutých sms udáva automat 1-2 deň  na odstránenie problému. Momentálne mám na stole dodatok k úprave poskytovaných služieb. Okrem sankcií voči mojej osobe 300 EUR za odstúpenie od zmluvy.  Rád by som do tohto dodatku zakomponoval aj ustanovenie  o mojich právach pri niekoľko-dňovom neplnení si zmluvných povinností.   Zmluva je vždy dohoda dvoch strán a z tohto dôvodu chcem uplatniť svoje užívateľské práva voči poskytovateľovi služieb tak, aby bola zmluva vyvážená - čo je momentálne veľmi otázne. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

1. zavolajte na technickú podporu 0800 123 777 alebo pošlite e-mail na techgroup@telekom.sk a urgujte riešenie poruchy

2. zašlite reklamáciu na marketing@telekom.sk za oneskorené vybavenie poruchy a žiadajte kompenzáciu. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mirko, toto som už vykonal. A som na rovnakom "bode" riešenia. 

 

Mirko a že by ste mi v tomto pomohol? V rámci dobrého mena TELEKOMU 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Na odkazy a presmerovania už skutočne nemám trpezlivosť. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Bohužiaľ, toto je fórum, nemáme tu právomoci na takéto veci, tu Vás vieme len odkázať na oficiálne kontakty.

Snáď už len napísať @Ľuboš, @Terka, ako zamestnancom pôsobiacim na Telekom fóre.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

toto je verejné fórum, zamestnanci telekomu majú ružové meno a vedľa neho ružové t. zvyšok sú asi taký zamestnanci ako  vy @ivanhiadlovsky

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

napíšte na techgroup@telekom.sk, prípadne podnet@telekom.sk a žiadajte stanovisko a kompenzáciu... tiež som mal viacdňový výpadok služieb.. menili kábel v zemi a dali mi 2 mesiace zadarmo internet + tv...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od marcokozolka
      zdravim mam problem s platbou nedaju sa mi zaplatit faktury volal som do banky tam je vsetko v poriadku na vasej super stranke mi napise ze sa neda zaplatit cez kartu nejaku chyybu 020-200 alebo nieco take podobne co to je
    • Od raca.pavol
      ako zmením limit na inkase Telekom
    • Od Rozalia_Kubovicova.
      Dobrý deň, 
      chcem sa spýtať na položku vo faktúre VS 82****0100 vo výške 18 € - služby za služby pevne - doplnková časť poplatku od 1.6.2020 do 31.7.2020. Faktúry mám uhradené v dobe splatnosti. Nebola som informovaná, či sa nejaké poplatky zvýšili. Dňa 23.6.2020 ste ma informovali, že z dôvodu systémovej chyby nebolo včas spustené účtovanie mojej služby MAGIO
      televízia a že poplatky za uplynulé obdobie  mi nebudú dotatočne účtované.  Ďakujem pekne a čakám na skorú odpoveď.
      Rozália Kubovičová
    • Od veronikalovaskova
      Dobrý deň, vedel by mi niekto poradiť alebo dať vysvetlenie? 
      Prišla nam faktúra magio tv telefón  pevná linka internet a mobil. 
      Výška faktúry trikrát väčšia za mobilné Služby sms asi o 150 eur. Pri výpise je zaznamenane že boli spoplatnené sms do zahraničia nejaké zóny ktoré sú spoplatnené a množstvo sms- viac ako 1000 poslanych. Neexistuje aby sme my tieto sms poslali ani len omylom. 
      Uz je podaná reklamácia a odklad platby. Ako sa, niečo také mohlo stať, z t-com centra stále tvrdia ze to išlo z tohto čísla. Nechápem ako je to možné. 
      Vie to niekto objasniť? 
      Ďakujem za odpoveď a za rady. 
    • Od tinabagin
      Dobrý deň pošlete mi koľko budem platiť tento mesiac za paušál 
    • Od luky206
      Dobry den bol som odpojeny a chcel by som sa spytat co je potrebne na pripojenie