overenie platnosti zmluvy - viazanosti

Otázka

  • 0

Dobrý den, chcem si overit aku a dokedy mam zmluvu na pevnu linku. Neviem doma najst zmluvu. Horvathova

Mam 80 rokov a velmi slabu pamat. Preto som poziadala mojho syna aby sa s vami touto formou spojil, nakolko v tejto situacii s koronou nemam odvahu ist von . 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

syn môže napísať na marketing@telekom.sk s uvedením Vašich identifikačných údajov. Následne mu overia platnosť zmluvy. Prípadne sa môže zaregistrovať na portál Môj Telekom, priradiť si Vaše služby a zistiť viazanosť na portáli.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Lucka
      Ahojte,
       možno si niektorí z vás všimli, že na našich stránkach sa vyskytuje chat. Ten má pod palcom naša virtuálna asistentka Olívia - náš chatbot. Chatovú bublinku nájdete na webe v pravom dolnom rohu, v appke po kliknutí na ikonku Pomoc na dolnej lište. Po overení zákazníka prebieha komunikácia s Olíviou prostredníctvom tlačidiel alebo krátkych fráz.
      Využijete ju na samoobslužné odstraňovanie porúch na fixných službách a najnovšie dokáže preposlať aj elektronickú  faktúru priamo do e-mailovej schránky zákazníka. Keďže toto je veľmi užitočná vec a dokonca aj tu na fóre sa to často pýtate, prikladám aj návod, ako si jednoducho faktúru stiahnete. Nájdete ho na našej wiki.
      Pár čísel na  záver J
      Doteraz sa na webe uskutočnilo viac ako 4500 chatov so sympatickou Olíviou. V appke si pokecala viac ako 3480-krát.
       
      PS: Naša virtuálna asistentka Olívia má dnes meniny J
       
       
       

    • Od ladovymedved
      Kto ma podobnu skusenost ako ja ? Od februara nahlasujem telefonicky aj pisomne poruchu statnej linky. Stale mi vypadava. Ked nahlasim poruchu telefonicky  tak mi linka nabehne do 5 tich minut ale najneskor do 24 hodin je opat nefunkcna. Ked to nahlasim ako reklamaciu tak mi nabehne za dva  -tri dni, ale jasne ze najneskor do 24 hodin vypadne. Tento stav pretrvava 5 mesiacov a nikto to nerieši. Len mi pride vzdy po nabehnuti linky sms ze zavada bola odstranena. Ked to ako papagaj posledne dva mesiace urgujem tak mi občas pride sms ze na odstraneni zavady pracuju a dakuju mi za moju trpezlivost. 
    • Od zodiaq
      Mam uz dlhsiu dobu konto a mal som zriadenu iba sluzbu Magio GO. 
      Minuly tyzden som objednaval Magio internet, zmluvy mi na  konto prisli, podpisal som, vcera prisli chlapci pritiahnut kabel od stlpu ku mne domov, vecer som vsetko zapojil a pripojil sa k internetu a chcel som pridat produkt na mojom konte  Moj telekom.

      po zadani roneho cisla mi  zobrazi akurat hlasku:

      Produkty alebo služby nie je možné pripojiť k vášmu účtu. Ak chcete tieto služby spravovať, požiadajte vlastníka o vytvorenie delegácie.

      Ako postupovat? Ja som vlastnik, ine konto nemam (ani nechcem) a aj zmluvy boli podpisane elektronicky na tomto konte.
    • Od jacquelina
      Prečo v aplikácii môj telefón sa nedá priebežne zistiť momentálny stav prevolaných minút na pevnej linke.Na mobilnej linke sa to v aplikácii môj telefón sa to odčítať dá.
    • Od psychiater
      Dobrý deň,
      poprosím postup na získanie podrobného výpisu z pevnej linky - firma cez portál môj Telekom
      Ďakujem