overenie platnosti zmluvy - viazanosti

Otázka

  • 0

Dobrý den, chcem si overit aku a dokedy mam zmluvu na pevnu linku. Neviem doma najst zmluvu. Horvathova

Mam 80 rokov a velmi slabu pamat. Preto som poziadala mojho syna aby sa s vami touto formou spojil, nakolko v tejto situacii s koronou nemam odvahu ist von . 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

syn môže napísať na marketing@telekom.sk s uvedením Vašich identifikačných údajov. Následne mu overia platnosť zmluvy. Prípadne sa môže zaregistrovať na portál Môj Telekom, priradiť si Vaše služby a zistiť viazanosť na portáli.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od mkalaa21
      Zdravím, v utorok mi bol aktivovaný novy paušál T data a akosi mi to stále nefunguje:
      1. Keď sa prihlásim na PC v môj Telekom, tak mi píše nepodporovaný produkt a nezobrazí mi vôbec nič o spotrebe
      2. V mobilnej aplikácii je kus chaos. V skupine Magenta mi ukazuje nový paušál, v prehľade mi ukáže názov starého paušálu a v spotrebe mám minúty a sms od starého paušálu a dáta nám z nového
      3. Priateľka si brala paušál, keď prešla od konkurencie a ani jej nezobrazí paušál, prihlási ju do aplikácie ale to je všetko, akoby nič nemala
      Ma ešte niekto také problémy ?
    • Od filipzemiansky123
      Dobrý deň, chcel by som sa spýtať že čo vlastne znamenaju tie denne dáta neobmedzene co sa dajú aktivovat za 3€ v telekom aplikácii? 
      Že ako to vlastne funguje?
    • Od tangosk
      Ako zrusim ucet na moj Telekom?V menu taka moznost nieje.
    • Od mufnik
      Prečo mne neukazuje faktúra? Chcem vidieť moju faktúru. Dakujem
    • Od salwator
      Dobry den,
      chcem sa spytat niekolko otazok. mam internet optik XL+ giga, chcem doplnit pevnu linku.
      1. Aka je viazanost sluzby? Neviem isto ci to pojde- modem mam u mna v dome, odtial je vedeny telefonny kabel k svokre cca 40 m v zemi (je mozny subeh so silovym vedenim). Momentalne ma pevnu linku "klasicku".
      2. Mam moznost vyskusat ci to bude fungovat? Napadlo ma napr. prepojenie jej pevnej linky na vedenie- tych 40 metrov a napojit telefonny pristroj u nas v dome- ked bude fungovat bude fungovat aj pevna linka cez internet- teda opacnym smerom cez toto vedenie?
      3. Je mozny samoinstalacny balik v tomto pripade? Lebo svokra kvoli situacii s virusom nechce aby jej tam chodil technik...
    • Od jpzozv
      Ako sa dostanem na záložku Faktúry a podrobné výpisy z PC?