Zosilnenie prenosu mobilných dát

Otázka

  • 0

Dobrý deň, máme problém so silou mobilných dát, teda s pripojením na mobilnu sieť. Je to na chate v lokalite Látky-Prašivá .

Vedeli by ste poradiť čo s tým.?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Oficiálne sa opýtať na Slovak Telekom, či s tým pokrytím v danej lokalite plánujú ešte niečo robiť.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Lucka
      Ahojte,
      Prinášam vám TOP správu tohto leta! V Telekome štartujeme predpredaj čerstvých noviniek Samsung Galaxy Note20 a Samsung Galaxy Note20 Ultra 5G. Telefóny boli predstavené len pred niekoľkými hodinami  a sme radi, že ich predobjednávku už teraz viete uskutočniť aj v Telekome! Samozrejmosťou je naša web zľava do výšky 20 eur  
      Predobjednajte si našu novinku už teraz a získajte navyše príslušenstvo úplne zdarma!
      K dispozícii je niekoľko zariadení, ktoré po splnení podmienok Samsungu (viď postup nižšie) získate spolu s predobjednávkou.  K telefónu Samsung Note 20 môžete dostať:  Herný ovládač MOGA XP5-X, bezdrôtovú nabíjačku a trojmesačné predplatné Xbox Game Pass alebo slúchadlá Galaxy Buds+. K telefónu Samsung Note 20 Ultra 5G zasa viete získať:  Herný ovladač MOGA XP5-X, bezdrôtovú nabíjačku a trojmesačné predplatné Xbox Game Pass alebo Galaxy Buds Live.  
       
      Návod ako postupovať ak chcete získať bonus od Samsungu:
      1.      Myslite na to, že je potrebné uskutočniť predobjednávku v dátume od 5. 8. do 20. 8.
      2.      Ďalší a dôležitý krok pre získanie bonusu je predregistrovať sa na samsung-bonus.eu do 20. 8., týmto vyjadríte svoj záujem o bonus.
      3.      Od 21. 8. do 21. 9. doregistrujete identifikačné údaje svojho nového telefónu a potrebné údaje na samsung-bonus.eu.
      4.      Po schválení zaregistrovaných údajov, vám bude e-mailom zaslaný link a e-voucher na príslušenstvo podľa vlastného výberu, ktorý môžete využiť do 21. 10. v e-shope samsung.sk.
       
      Viac informácií nájdete na webe Telekomu
      Tak čo? Zaujali vás nové telefóny? Kto z vás využije aj štedrú nádielku od Samsungu? Podeľte sa o svoje nákupy a názory, som zvedavá J

    • Od sagaras
      Mal som dual SIM. SIM1 s internetom v mobile, SIM2 s volaniami. Chcel som zmeniť oba paušály a tak som si to dal previesť na SIM2 a zmeniť úroveň paušálu. Povedali mi, že už je to aktivované ale musím za mesiac júl zaplatiť oba paušály. Všetko fungovalo normálne. Ale prišiel prvý august a SIM1 sa deaktivovala a na SIM2 mi neaktivovalo internet v mobile. Pozrel som nastavenia v mobile, dokonca som zmenil mobil. Chyba je zjavne na strane Telekomu a ja to nemôžem s nimi riešiť, lebo oni si ešte cez víkend dovolia nemať podporu platiacemu zákazníkovi. Čo mám robiť?
    • Od savanya
      Dobrý deň!
      Včera sme obnovili zmluvu so spoločnosťou Telekom. Dostali sme sa do balíku L+, avšak od včera nefunguje VPN (PPTP, OpenVPN) , a to ani z domu do práce, ani naopak.
      Ako by sa to dalo vyriešiť?
      Ďakujem za odpoveď!
    • Od DuskyToth
      Dobrý deň, 
      Mame doma Magio TV cez opticky kábel na niekoľkých TV. Spracovanie signálu realizuje set top box - Magio Box Motorola VIP1002/VIP1002ESL. Všetko funguje ale zakúpil som novy Samsung smart TV so smart ovládačom pričom Smart TV ponúkla možnosť vybrať si z dodávateľov produktov ktorý používam - Orange, Skylink, DIGI, UPC, atď. a taktiež T-Home. Voľba T-Home nefunguje a iné Telekom/Magio možnosti tam nie sú. Chcem sa opýtať, je kompatibilný magio set top box so smart tv a smart ovládačom? Je nejaký typ produktu ktorý viem vyhľadať aby šlo ovládať set top box cez TV? Alebo musím naďalej použivať 2 ovládače? Alebo ešte je možnosť Magio GO, pričom mi je set top box k ničomu.
      Ďakujem
    • Od Wolfik
      Zdravím asi pred 2 týždňami som požiadal o prenos čísla do Telekomu a stále nič. Čo s tým ? Ďakujem za odpovede .
    • Od JaVoloda
      Dobry den,
      Mam problemy s pripojenim Huawei EchoLive HG8145V5 v Bridge mode na ASUS RT-AC68U, vie mi niekto prosim poradit ako to nastavit?
      Na HG8145 svietia LED: POWER, PON, LAN1, WAN
      Na RT AC68U svietia WAN, WIFI 2.4 a 5G, 
      Po spusteni Quick Internet Setup PPPoE (na ASUS) sa priebeh nastavovania zasekol po zadani nazvu a hesla zaslaneho SMS  Telekomom. Vysledok maunalnej instalacie je Internet Status: Disconected
      Dakujem