HBO GO aktivácia

Otázka

  • 0

Dobrý deň, zaujímalo by ma že dokedy od aktivácie HBO GO cez akciu by mi akože mala prísť "notifikácia s ďalšími instrukciami". nakoľko keď sa skúsim znova zaregistrovať na HBO GO na 30 dni zadarmo tak mi napíše  "Pre Vaše číslo adresáta ponuka "HBO GO na 30 dní zadarmo" už bola využitá. Akciu nie je možné využiť opakovane"

Žiaľ využitá nebola, nakoľko mi nič neprišlo.. stále čakám na tu notifikáciu a info no nič nechodí 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

20 odpovedí na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

aktuálne ide o technický problém, snáď sa čoskoro odstráni,

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Táto situácia mi pripomína Magio go , ktoré všade reklamovali ale appka nefungovala korektne  a trvalo im to 2 roky .Tu zase všade je plno reklamy na HBO GO zdarma a nikomu to tiež nejde.Mali by zato dať aspoň nejaký bonus . .

Editoval/-a Lacike75
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mám rovnaký problém. Najprv prišla SMS:

”Ľutujeme, z technických príčin momentálne nie je možné vyhovieť vašej požiadavke. Opakujte svoju požiadavku neskôr. Telekom.”

A pri opakovanej požiadavke:

”Pre tuto identifikáciu zákazníka ponuka “HBO GO na 30 dni zadarmo” už bola využitá. Akciu nie je možné využiť opakovane. Telekom.”

Takze nemám nič!

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Problém som nahlásil, dúfajme, že zajtra to už bude funkčné.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Funkcne to nieje skusal som dnes treti krat a stale to iste,

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Akože chápem že to je zadarmo a tak, ale keď je toho plná telka tak by to asi aj mohlo fungovať a s takýmito problémami by sa malo rátať pred vydaním akcie (že keď to nabehne, tak bude veľký nárast aktivácii behom chvíľky). Každopádne, zaujímalo by ma ako sa ku tomu problému postaví Telekom a či tie dni čo to mám už "akože" využívané, tak či to o to predĺžia. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mám informáciu, že predpoklad funkčnej aktivácie je do 11.5. Zajtra od rána to budem skúšať a akonáhle to bude funkčné, pišem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Nefunkcne, pokial nezmazu nevybavene poziadavky, tak opakovane nebudu fungovat. Teda aspon ja si to myslim.

Editoval/-a Marek Findrik

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tiež som to dnes skúšal, nejde to stále.Bolo by celkom zaujímavé zistiť či to vôbec niekomu ide. Tak isto to dočasné zrýchlenie internetu stále nič. Hlavne že mi prišla sms že už mi to zrýchlili .

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aktivácia HBO GO nejde nikomu, som v kontakte s technikom, ktorý to rieši. 
Zrýchlenie internetu sa prejavilo u všetkých klientov, je len minimum, ktorým sa rýchlosť nezvýšila.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Tiež som to dnes skúšal, nejde to stále.Bolo by celkom zaujímavé zistiť či to vôbec niekomu ide. Tak isto to dočasné zrýchlenie internetu stále nič. Hlavne že mi prišla sms že už mi to zrýchlili .

nie vsade je to technicky mozne ..SMS rozposiela automat a ten nevie co tvoja linka zvladne alebo nie 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aktivácia HBO GO je už plne funkčná.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Vyzera, ze aj ti co sa snazili o aktivaciu, dostaneme dalsiu sancu ;).

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

nie vsade je to technicky mozne ..SMS rozposiela automat a ten nevie co tvoja linka zvladne alebo nie 

Optika 600/60 XL program, nieje dôvod prečo by to nemalo ísť...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mne to ide OK, aktivované SMSkou v sobotu, po 24 hod. dokončená registrácia (v nedeľu) a od pondelka pozerám na Androide, Win10, iphone, všetko OK. Doma mám optiku na LAN 600/60 Mbit ale cez wifi len cca 120/60 Mbit a všetko ide OK.

Pri dokončení registrácie na hbogo.sk si vybrať operátora Slovak Telekom a zadať e-mail a heslo, ktorým sa budete prihlasovať až až na 5 zariadení.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Zdravim, mam otazky

pojde mi aktivovat aj ked mi skonci 7 dni zadarmo?
A ta deaktivacna sms tv id je zase to cislo adresata?
HBO GO VYP TV ID HBO GO“ na číslo 0903 333 188.

nikdy som este nemal hbo go tak sa pytam alebo len registracia a miesto 7dni bude 30
Editoval/-a jozko317
objkasnenie

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Mne od nedele stále neprišla sms s pokynmi, opätovná registrácia nie je možná ani cez formulár ani cez sms - všade píše, že ponuka už bola využitá. 

Editoval/-a BLXLunar

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Mne od nedele stále neprišla sms s pokynmi, opätovná registrácia nie je možná ani cez formulár ani cez sms - všade píše, že ponuka už bola využitá. 

Napíšte sem: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam a požiadajte o preverenie aktivácie. Kód Vám už mal prísť. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

Zdravim, mam otazky

pojde mi aktivovat aj ked mi skonci 7 dni zadarmo?
A ta deaktivacna sms tv id je zase to cislo adresata?
HBO GO VYP TV ID HBO GO“ na číslo 0903 333 188.

nikdy som este nemal hbo go tak sa pytam alebo len registracia a miesto 7dni bude 30

znenie SMS máte správne, ale nezadávate číslo adresáta ale TV ID HBO GO, ktoré ste dostali v SMS po registrácii a s ktorým ste sa do HBO GO registrovali. 

Ak máte už účet a v rámci neho 7 dní zadarmo, tak nie. Musíte si vytvoriť registráciu na hbogo.sk, zvoliť operátora Slovak Telekom a zadať ID kód, ktorý ste dostali v SMS.

Editoval/-a Mirko

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od 165442149
      Dobrý deň, dňa 20.1.2021,mi zavolala pani v Telekomu, či nemám záujem o predĺženie zmluvy, ktorá mi končila koncom minulého roka, na moju otázku o akciách mi pani ponúkla TV prijímač +mobil za 4 centy, keď som s tým súhlasil a opýtal som sa či môžem objednať cez Web, tak mi pani povedala, že už neexistuje zľava objednávania cez web, tak som súhlasil a kuriér mi zariadenia doviezol, keď som si včera  dňa 30.1.2021 pozrel  stránku ponuky, uvažoval som nad tým, že mám všetky služby v Telekom a pridať aj mobilné služby, tam som sa dočítal, že zľavy cez web fungujú tak ako aj pred 2 rokmi, keď som si predlžoval zmluvu a zľavu som mal odpočítanu vo faktúre, mám pocit, že som bol oklamaný pani, ktorá mi službu ponúkla, dá sa tento stav napraviť, v prípade, že si doplním službu. Ďakujem Rapavý. 
    • Od daniel.dikacz
      Plati "Vernostná zľava" i po konci Vianocnej akcie(do 31.1.2021), na predlzenie paul.?
    • Od mio2380
      V ponuke telekomu mi chybaju zariadenia ake bezne clovek nema. Napriklad televizor ma uz kazdy aj notebook. Na vianoce sme si kupili VR okuliare oculus quest 2 64 giga od facebooku. Je to vynikajuca zabava na internete. Este by sme si zobrali aby sme sa doma zabavili sucastne viaceri. Aj dvoje troje.. Porozmyslajte prosim ci by telekom nepodporil na slovensku pocas pandemie VR svet. Da sa cez to aj stretavat, telefonovat, spolocne pozerat filmy cez bigscreen.. Telekonferencie, prednasky, eventy.. Aj sam telekom by cez to mohol prezentovat novinky. Aj pre skoly super. Koncia nam 2 pausaly a ak by som videl VR quest 2, hned sa upisem. Nic lepsie som nemal. Lepsie ako PS a xbox dokopy.. Jedine bezdrotove, snimace priamo na okuliaroch... 
      https://m.youtube.com/watch?v=ATVGl9wOJsM
    • Od EvaMagio
      Ešte v decembri mi prišla SMS, že dostávam k Mágio televízii benefit a až do 12.1.2021 môžem sledovať HBO GO zdarma. Ako si toto môžem aktivovať? Keď idem na stránku www.hbogo.sk, tak to chce po mne registráciu a tam sú iba dve možnosti: 1) predplatiť napriamo, alebo 2) cez operátora - tu ak vyberiem Slovak Telecom, tak pýta nejaký ID kód o aktivácii služby HBO GO. Ako môžem teda HBO GO pozerať do 12.1.2021 zdarma?
    • Od stevocz
      Preco telekom zmenil typ TV vo vianocnej akcii? predtym daval samsung ue50tu8072 a teraz namiesto nej dava ue50tu7172. Davaju ju za rovnaku cenu ale pritom je o radu nizsia a slabsia. A najlespie ak niekto nepozrie energeticky stitok na fotke ani nevie ze ju vymenili.
    • Od ladislav.sulekl
      Dobrý deň, mám ukončenú viazanosť  pre programy  MagioTV a Magio Internet - optika a rad by som si predlžil viazanost a vyuzil vianocnu akciu pre Huawei Matebook 13 .
      Ponuka je aktualne nedostupna. Kedy bude  pls ponuka na Huawei Matebook 13  dostupná?
      Ďakujem!
      Ladislav