HBO GO aktivácia

Otázka

  • 0

Dobrý deň, zaujímalo by ma že dokedy od aktivácie HBO GO cez akciu by mi akože mala prísť "notifikácia s ďalšími instrukciami". nakoľko keď sa skúsim znova zaregistrovať na HBO GO na 30 dni zadarmo tak mi napíše  "Pre Vaše číslo adresáta ponuka "HBO GO na 30 dní zadarmo" už bola využitá. Akciu nie je možné využiť opakovane"

Žiaľ využitá nebola, nakoľko mi nič neprišlo.. stále čakám na tu notifikáciu a info no nič nechodí 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

20 odpovedí na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

aktuálne ide o technický problém, snáď sa čoskoro odstráni,

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Táto situácia mi pripomína Magio go , ktoré všade reklamovali ale appka nefungovala korektne  a trvalo im to 2 roky .Tu zase všade je plno reklamy na HBO GO zdarma a nikomu to tiež nejde.Mali by zato dať aspoň nejaký bonus . .

Editoval/-a Lacike75
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mám rovnaký problém. Najprv prišla SMS:

”Ľutujeme, z technických príčin momentálne nie je možné vyhovieť vašej požiadavke. Opakujte svoju požiadavku neskôr. Telekom.”

A pri opakovanej požiadavke:

”Pre tuto identifikáciu zákazníka ponuka “HBO GO na 30 dni zadarmo” už bola využitá. Akciu nie je možné využiť opakovane. Telekom.”

Takze nemám nič!

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Problém som nahlásil, dúfajme, že zajtra to už bude funkčné.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Funkcne to nieje skusal som dnes treti krat a stale to iste,

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Akože chápem že to je zadarmo a tak, ale keď je toho plná telka tak by to asi aj mohlo fungovať a s takýmito problémami by sa malo rátať pred vydaním akcie (že keď to nabehne, tak bude veľký nárast aktivácii behom chvíľky). Každopádne, zaujímalo by ma ako sa ku tomu problému postaví Telekom a či tie dni čo to mám už "akože" využívané, tak či to o to predĺžia. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mám informáciu, že predpoklad funkčnej aktivácie je do 11.5. Zajtra od rána to budem skúšať a akonáhle to bude funkčné, pišem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Nefunkcne, pokial nezmazu nevybavene poziadavky, tak opakovane nebudu fungovat. Teda aspon ja si to myslim.

Editoval/-a Marek Findrik

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tiež som to dnes skúšal, nejde to stále.Bolo by celkom zaujímavé zistiť či to vôbec niekomu ide. Tak isto to dočasné zrýchlenie internetu stále nič. Hlavne že mi prišla sms že už mi to zrýchlili .

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aktivácia HBO GO nejde nikomu, som v kontakte s technikom, ktorý to rieši. 
Zrýchlenie internetu sa prejavilo u všetkých klientov, je len minimum, ktorým sa rýchlosť nezvýšila.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Tiež som to dnes skúšal, nejde to stále.Bolo by celkom zaujímavé zistiť či to vôbec niekomu ide. Tak isto to dočasné zrýchlenie internetu stále nič. Hlavne že mi prišla sms že už mi to zrýchlili .

nie vsade je to technicky mozne ..SMS rozposiela automat a ten nevie co tvoja linka zvladne alebo nie 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aktivácia HBO GO je už plne funkčná.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Vyzera, ze aj ti co sa snazili o aktivaciu, dostaneme dalsiu sancu ;).

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

nie vsade je to technicky mozne ..SMS rozposiela automat a ten nevie co tvoja linka zvladne alebo nie 

Optika 600/60 XL program, nieje dôvod prečo by to nemalo ísť...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pri opätovnom to stále nepustí ďalej. Vám to už išlo ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mne to ide OK, aktivované SMSkou v sobotu, po 24 hod. dokončená registrácia (v nedeľu) a od pondelka pozerám na Androide, Win10, iphone, všetko OK. Doma mám optiku na LAN 600/60 Mbit ale cez wifi len cca 120/60 Mbit a všetko ide OK.

Pri dokončení registrácie na hbogo.sk si vybrať operátora Slovak Telekom a zadať e-mail a heslo, ktorým sa budete prihlasovať až až na 5 zariadení.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Zdravim, mam otazky

pojde mi aktivovat aj ked mi skonci 7 dni zadarmo?
A ta deaktivacna sms tv id je zase to cislo adresata?
HBO GO VYP TV ID HBO GO“ na číslo 0903 333 188.

nikdy som este nemal hbo go tak sa pytam alebo len registracia a miesto 7dni bude 30
Editoval/-a jozko317
objkasnenie

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Mne od nedele stále neprišla sms s pokynmi, opätovná registrácia nie je možná ani cez formulár ani cez sms - všade píše, že ponuka už bola využitá. 

Editoval/-a BLXLunar

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Mne od nedele stále neprišla sms s pokynmi, opätovná registrácia nie je možná ani cez formulár ani cez sms - všade píše, že ponuka už bola využitá. 

Napíšte sem: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam a požiadajte o preverenie aktivácie. Kód Vám už mal prísť. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

Zdravim, mam otazky

pojde mi aktivovat aj ked mi skonci 7 dni zadarmo?
A ta deaktivacna sms tv id je zase to cislo adresata?
HBO GO VYP TV ID HBO GO“ na číslo 0903 333 188.

nikdy som este nemal hbo go tak sa pytam alebo len registracia a miesto 7dni bude 30

znenie SMS máte správne, ale nezadávate číslo adresáta ale TV ID HBO GO, ktoré ste dostali v SMS po registrácii a s ktorým ste sa do HBO GO registrovali. 

Ak máte už účet a v rámci neho 7 dní zadarmo, tak nie. Musíte si vytvoriť registráciu na hbogo.sk, zvoliť operátora Slovak Telekom a zadať ID kód, ktorý ste dostali v SMS.

Editoval/-a Mirko

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od eM Kei
      @Lucka plánujete predpredaj modelov Note 20 po predstavení začiatkom augusta ?
    • Od Lucka
      V Telekome sa tešíme, že stále môžeme ponuku produktov rozširovať. A po prvýkrát vám budeme môcť ponúknuť PlayStation 5 k paušálu už pri jej začiatku predaja na Slovensku. Výhoda? V predvianočnom období môžete získať darček a vďaka nám si viete rozdeliť jeho cenu, takže neminiete naraz veľa peňazí.  Navyše si naň viete uplatniť aj našu web zľavu! Vyjadrite svoj záujem už dnes pomocou krátkeho formulára a neujdú vám žiadne novinky.
       
      V čom vyniká nové „plejko“
      Bleskovo rýchle načítanie s ultravysokou rýchlosťou SSD, intenzívnejší zážitok s podporou vibračnej spätnej väzby, prispôsobiteľné spúšte, 3D zvuk a nová generácia neuveriteľných hier systému Playstation.
      Maximalizovaný herný zážitok s takmer okamžitým načítaním nainštalovaných hier systému PS5.
      Možnosť hrať novinky v lepšom rozlíšení aj na 4K televízore.
      Neuveriteľne živé a realistické farby.
      Nové konzoly PlayStation 5 podporujú až výstup 8K, takže je možné hrať hry na displeji s rozlíšením 4320p.
       
       Čítali ste už o tejto novinke? Aký máte názor na PlayStation 5?
       
       

       
    • Od tatarkovas
      Zsravim chcem sa spytat pozeram cennik mobilnych zariadeni a vydim tam ze dopredaj Samsung A70 ale ked si ho chcem.objednat v ponuke nieje ako sa k nemu dostat Dakujem
    • Od rheia1
      Mám aktivovaný mesiac zadarmo HBO GO. Nebudem mať budúci mesiac čas sledovať túto službu tak by som ju chcela deaktivovať, no nejde mi odoslať deaktivačnú sms. Mám vyplnený text HBO GO VYP číslo používateľa a posielam na tel. číslo telekomu. Iné sms mi odosiela. Nerada by som platila za niečo čo nebudem využívať. Vie mi niekto poradiť iný spôsob ako službu deaktivovať? Má niekto podobný problém? Ďakujem. 
    • Od slatra77
      Dobrý deň, po prijatí sms s aktivačným kódom, mi píše pri registrácii, že kód je neplatný. Kód mám určite dobrý tak neviem kde je problém 
    • Od filipzemiansky123
      Dobrý večer, chcel by som sa spýtať či budú dáta zadarmo aj v júni??