Otázka

  • 0

Dobrý deň. Zaregistroval som sa na bezplatný 30 dní hbo go. Prišla sms ze z tech pričin nie je možné vyhovieť. 

Keď som skúsil neskôr zaregistrovať tak som zas dostal odpoveď že sa to nedá dva krát aktivovať. Čiže to aktivované očividne je ale neprišli mi údaje na prihlásenie. 

Čo s tym? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Dobrý deň,

kontaktujte 0800 123 456 / marketing@telekom.sk pre zrušenie existujúcej registrácie. Potom Vám pomôžu aj s novou registráciou, ktorá dúfajme už bude úspešná.

Prípadne skúste vykonať registráciu cez stránku https://www.telekom.sk/televizia/hbogo-zadarmo/mam-zaujem

edit: práve som to skúsil cez stránku, tiež mi prišla SMS o technickej chybe. Snáď ju čoskoro opravia. Pre istotu to nahlásim.

Editoval/-a Mirko

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar