Úhrada faktúr po splatnosti

Otázka

  • 0

Dobrý deň, dnes som uhradila faktúry, moje číslo je zablokované, dá sa totocislo odblokovat aj keď je sviatok a následne víkend. Ďakujem pekne za odpoveď 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

dnes 11.5.sme uhradili upomienku splatnu do 10.5.      pytam sa.budeme docasne obmedzeni?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Záleží na spôsobe úhrady, či bankovým prevodom, tam trvá spracovanie cca. 2 dni, alebo kartou cez aplikáciu/portál, prípadne na predajni (tam je platba spracovaná hneď). Nemyslím si ale že by pri jednodňovom omeškaní boli obmedzené služby. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

pise faktury, teda to nebude jedna. No minimalne musi uhradit co ma aby ju zapli. Rychlost prevodu, zaevidovania platby uz zavisi od sposobu platby. najdlhsie to moze trvat prevodom, a zavisi ci je vikend alebo nie. ak si dobre pamätam tak cez vikend neprebiehaju mimo bankove operacie 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

pise faktury, teda to nebude jedna. No minimalne musi uhradit co ma aby ju zapli. Rychlost prevodu, zaevidovania platby uz zavisi od sposobu platby. najdlhsie to moze trvat prevodom, a zavisi ci je vikend alebo nie. ak si dobre pamätam tak cez vikend neprebiehaju mimo bankove operacie 

ja som reagoval na tú otázku o upomienke. S tou prvou otázkou, na ktorú odpovedal Ľuboš, sa stotožňujem s tebou.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od raca.pavol
      ako zmením limit na inkase Telekom
    • Od Rozalia_Kubovicova.
      Dobrý deň, 
      chcem sa spýtať na položku vo faktúre VS 82****0100 vo výške 18 € - služby za služby pevne - doplnková časť poplatku od 1.6.2020 do 31.7.2020. Faktúry mám uhradené v dobe splatnosti. Nebola som informovaná, či sa nejaké poplatky zvýšili. Dňa 23.6.2020 ste ma informovali, že z dôvodu systémovej chyby nebolo včas spustené účtovanie mojej služby MAGIO
      televízia a že poplatky za uplynulé obdobie  mi nebudú dotatočne účtované.  Ďakujem pekne a čakám na skorú odpoveď.
      Rozália Kubovičová
    • Od veronikalovaskova
      Dobrý deň, vedel by mi niekto poradiť alebo dať vysvetlenie? 
      Prišla nam faktúra magio tv telefón  pevná linka internet a mobil. 
      Výška faktúry trikrát väčšia za mobilné Služby sms asi o 150 eur. Pri výpise je zaznamenane že boli spoplatnené sms do zahraničia nejaké zóny ktoré sú spoplatnené a množstvo sms- viac ako 1000 poslanych. Neexistuje aby sme my tieto sms poslali ani len omylom. 
      Uz je podaná reklamácia a odklad platby. Ako sa, niečo také mohlo stať, z t-com centra stále tvrdia ze to išlo z tohto čísla. Nechápem ako je to možné. 
      Vie to niekto objasniť? 
      Ďakujem za odpoveď a za rady. 
    • Od tinabagin
      Dobrý deň pošlete mi koľko budem platiť tento mesiac za paušál 
    • Od luky206
      Dobry den bol som odpojeny a chcel by som sa spytat co je potrebne na pripojenie 
    • Od andelovadominika1
      Dobrý den, mala som omeškania s platbou faktúry, tak ma vypli, no po zaplatení mi to za pár dní štandardne sprístupnili, no internet v mobile mi nejde. Dokúpila som si aj balíček dát navyše, nakoľko som si myslela, že som ich prečerpala, no aj napriek tomu mi nejde internet. Viete mi poradiť či mám rovno volať zákaznickú linku? Ďakujem