Reklamácia

Otázka

  • 0

Reklamujem nefunkčnosť Vašej služby pre prihlásenie telefonického čísla do systému prostredníctvom overovacieho kódu.

Spolu 3 x som sa pokúsila prihlásiť do systému s číslom 0911 309364, 3x som zadala správny 4-miestny overovací kód z 3 x zaslanej SMS na moje číslo a 3x bol Vami zaslaný overovací kód odmietnutý ako neplatný.

Celé Vaše slávne webové služby sú k ničomu.

SILVERLINK, s.r..o.

Ing. Lenka Menkynová

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Reklamáciu smerujte na marketing@telekom.sk, toto je fórum. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar