Zmena trvalého pobytu

Otázka

  • 0

Dobrý deň. Chcela by som sa opýtať, keďže už mi príde Telekom ako v kocúrkove. Minulý rok som sa presťahovala a nahlásila zmenu trvalého pobytu priamo na predajni Telekom. Nič sa neudialo. Stále svietila pôvodná adresa. Tak som opätovne zašla na predajňu v KE do Tesca, kde som to nahlásila opäť osobne. Povedali mi, že už je to v poriadku. Ale zase nebolo. Opäť pôvodná adresa. Tak som to skúsila v Predajni Telekomu v Auparku a chcete vedieť výsledok? Zase NIČ. Moje kroky aj smerovali do Tesca v KE do predajne Telekomu, kde už s nasrdeným výrazom som reklamovala, že toto nie je normálne. Pracovník ma ubezpečil, že už to bude v poriadku. Há. Dnes si pozriem svoj Telekom a reku mrknem na adresu. A žiadna zmena. Neviete mi poradiť, na ktorú lampáreň sa mám obrátiť, keď si už konečne chcem zmeniť adresu trvalého pobytu v Telekome? Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Ja osobne by som poslal informáciu o zmene trvalého pobytu rovnako aj s informáciou, že na tej starej adrese nie som zastihnuteľný, a pošta ktorá tam príde sa ku mne nedostane. 

poslal by som to na :

https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam

marketing@telekom.sk

office@telekom.sk

 

pokusov bolo veľa nejde to, tak týmto spôsobom to budeš mať písomne a keď ťa budú chcieť na tej adrese máš doklad, že si in to oznámila a je to ich problém 

a viem o čom hovorím, lebo keby mne niekto niečo poslal na adresu môjho trvalého bydliska, tak to mohol radšej hodiť do koša, lebo ja sa ani nedozviem, že mi niečo prišlo a už vonkoncom nie aby sa to ku mne dostalo. a to je moje aktuálne trvalé bydlisko, ty si ho dokonca zmenila. 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar
  • Podobný obsah

    • Od jana.stankovicova
      Pošlite mi, prosím, faktúru za pevnú linku za júl 2021, pretože v emaile nebola priložená.
      Jana Stankovičová, Žilina
    • Od petovavrek
      Dobrý den
      Vcera som si zakúpil za 9.99€ nejakú vec do jednej hry,strhlo mi to peniaze v úctu to je v poriadku ale prečo sa mi táto suma zarátala aj do faktúry aj keď to je už zaplatené?
    • Od peter.szasz354
      Dobry den,
      na svoje ICO mam u Vas dve cisla. Mohli by ste prosim faktury zlucit do jednej?
    • Od daniela.puskasova
      Dobry den prajem,
      prosim Vas chcem sa spytat ohladne faktury za intenet a TV. Fakturu dostavam elektronicky vzdy na zaciatku mesiaca pokryvajucu predchadzajuci mesiac ako fakturacne obdobie.
      Zamestanavatel nam umoznil preplatenie intenetu ale da sa to vyziadat iba do konca juna. Je mozne poslat fakturu za fakturacne obdobie jun do konca juna?
      Vopred dakujem za odpoved
    • Od agatasedlakova
      faktúry za predošlé obdobia
       
    • Od r.hlubinak
      Zdravím všetkých, mám taky problem ze po predĺžení zmluvy za internet a televiziu dostávam iné faktúry (ceny za služby) ako bolo dohodnute pri objednávke cez eshop. 
      Uvediem príklad :
      1. Faktura mala byt 32€ a prišlo mi zaplatit 20€. 
      2. a 3. faktúra mala byt 22€ pričom 2. mi prišla 28€ a 3. až 36€
      4. až 24.  by mala byt 34€ a normalne sa obavám co ma čaká v najbližšej faktúre. 
      Moja otázka znie ci je toto normálne a alebo ako to riešiť.  V prilohe posielam dohodnute sumy ci som nieco zle pochopil alebo niekde nastala chyba. Ďakujem