Zmena trvalého pobytu

Otázka

  • 0

Dobrý deň. Chcela by som sa opýtať, keďže už mi príde Telekom ako v kocúrkove. Minulý rok som sa presťahovala a nahlásila zmenu trvalého pobytu priamo na predajni Telekom. Nič sa neudialo. Stále svietila pôvodná adresa. Tak som opätovne zašla na predajňu v KE do Tesca, kde som to nahlásila opäť osobne. Povedali mi, že už je to v poriadku. Ale zase nebolo. Opäť pôvodná adresa. Tak som to skúsila v Predajni Telekomu v Auparku a chcete vedieť výsledok? Zase NIČ. Moje kroky aj smerovali do Tesca v KE do predajne Telekomu, kde už s nasrdeným výrazom som reklamovala, že toto nie je normálne. Pracovník ma ubezpečil, že už to bude v poriadku. Há. Dnes si pozriem svoj Telekom a reku mrknem na adresu. A žiadna zmena. Neviete mi poradiť, na ktorú lampáreň sa mám obrátiť, keď si už konečne chcem zmeniť adresu trvalého pobytu v Telekome? Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Ja osobne by som poslal informáciu o zmene trvalého pobytu rovnako aj s informáciou, že na tej starej adrese nie som zastihnuteľný, a pošta ktorá tam príde sa ku mne nedostane. 

poslal by som to na :

https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam

marketing@telekom.sk

office@telekom.sk

 

pokusov bolo veľa nejde to, tak týmto spôsobom to budeš mať písomne a keď ťa budú chcieť na tej adrese máš doklad, že si in to oznámila a je to ich problém 

a viem o čom hovorím, lebo keby mne niekto niečo poslal na adresu môjho trvalého bydliska, tak to mohol radšej hodiť do koša, lebo ja sa ani nedozviem, že mi niečo prišlo a už vonkoncom nie aby sa to ku mne dostalo. a to je moje aktuálne trvalé bydlisko, ty si ho dokonca zmenila. 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od BUBBUsro
      Dobrý deň,
      prosím o zaslanie saldo-konta za rok 2019 a 2020. 
       
      BUBBU, s.r.o.
    • Od kalich
      Dobrý deň, obraciam sa na Vás so sťažnosťou duplicitnej fakturácie.Napriek tomu,že som s operátorom v danej veci hovoril a bola slúbená náprava ktorá sa neudiala.Už približne 14 rokov  s manželkou užívame Magio Tv a Internet striedavo raz na jej meno a inokedy na moje meno.Teraz sme na obchodnom mieste zmenili z manželky na moje meno.Fakturu za služby 1.2.2022-28.2.2022 som v lehote splatnosti uhradil 18.3.2022 .Na predajnom mieste Telekom v Komárne sme prepísali túto službu na moje meno ,ktoré malo byť od 1.4.2022 čo sa tak nestalo a považujem to za slušne povedané oklamanie.Teraz som obdržal výzvu na uhradu 48,08 EUR na obdobie 21.3.2022-22.3.2022.Prekrývajú sa tam dni zo starej faktúry č.8301325522 a novej faktúry č.8302672858 v jednej tretine dní v mesiaci.Faktúra je nesprávne vystavená čo nie som ochotný uhradiť.Žiadam vystaviť novú faktúru ktorá bude správna a nebude tam duplicitná úhrada.Nesúhlasím s tým,že v ďalšom období - mesiaci bude zohladnená čiastka na fakture.Nie som ochotný platiť za nezodpovednosť druhých lebo sa to celé prieči DOBRÝM MRAVOM !
      môj kod adresata : 3048930001
      mail : karol.l@centrum.sk
    • Od Janjen
      Dobrý večer,
      Moj Magio Go Benefit sme museli s Telekomom zrusit kvoli nedostupnosti satelitu, ale stale ho mam medzi aktualnymi produktami ako internet a pausal.
      Moja otazka znie, ci to ovplyvnuje moju fakturu? Alebo mam volat do telekomu a opytat sa na to?
      Dakujem vopred za odpoved.
    • Od michaela.leskovie
      18.12.2021 som bola v pobočke na prepis po zosnulom otcovi. - internet a telka. Do mobilnej aplikácie sa mi nedá prihlásiť, faktúra mi prišla v nezvyčajne výške 39,40 pričom doteraz sme platili 27,14. Dnes je 7.1.2022 a stále nič, nie som aktívna v aplikácii. Volala som na zákaznícku linku, povedali mi, že mám počkať, no myslím si, že je to už trošku dlho. Nakoľko stále mi nič nejde. Nemá niekto podobnú skúsenosť? Ako dlho ste čakali vy?
       
    • Od Peto1989
      Dobry den chcem sa opýtat zaplatil som fakturu ale som si neskoro vsimol ze som zaplatil o 40 euro viac ako som mal co sa stane s tymi peniazmy co som poslal navyse mal som platit 137 euro ale som zaplatil 173 euro co mam robit 
    • Od Lubo221
      ahojte. Cchcem sa opytat. mam v mobile aplikaciu o telekomu a neda sa my cez nu zaplatit faktura za magio sluby. Ale pausal vpohode zaplatim. Ako je mozne,ze magio sluzby nie?