Zmena trvalého pobytu

Otázka

  • 0

Dobrý deň. Chcela by som sa opýtať, keďže už mi príde Telekom ako v kocúrkove. Minulý rok som sa presťahovala a nahlásila zmenu trvalého pobytu priamo na predajni Telekom. Nič sa neudialo. Stále svietila pôvodná adresa. Tak som opätovne zašla na predajňu v KE do Tesca, kde som to nahlásila opäť osobne. Povedali mi, že už je to v poriadku. Ale zase nebolo. Opäť pôvodná adresa. Tak som to skúsila v Predajni Telekomu v Auparku a chcete vedieť výsledok? Zase NIČ. Moje kroky aj smerovali do Tesca v KE do predajne Telekomu, kde už s nasrdeným výrazom som reklamovala, že toto nie je normálne. Pracovník ma ubezpečil, že už to bude v poriadku. Há. Dnes si pozriem svoj Telekom a reku mrknem na adresu. A žiadna zmena. Neviete mi poradiť, na ktorú lampáreň sa mám obrátiť, keď si už konečne chcem zmeniť adresu trvalého pobytu v Telekome? Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Ja osobne by som poslal informáciu o zmene trvalého pobytu rovnako aj s informáciou, že na tej starej adrese nie som zastihnuteľný, a pošta ktorá tam príde sa ku mne nedostane. 

poslal by som to na :

https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam

marketing@telekom.sk

office@telekom.sk

 

pokusov bolo veľa nejde to, tak týmto spôsobom to budeš mať písomne a keď ťa budú chcieť na tej adrese máš doklad, že si in to oznámila a je to ich problém 

a viem o čom hovorím, lebo keby mne niekto niečo poslal na adresu môjho trvalého bydliska, tak to mohol radšej hodiť do koša, lebo ja sa ani nedozviem, že mi niečo prišlo a už vonkoncom nie aby sa to ku mne dostalo. a to je moje aktuálne trvalé bydlisko, ty si ho dokonca zmenila. 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od blankahaj
      Ako vytvoriť el. faktúru, kým otvorím e-mail a zistim kód,  a zapíšem ho,  vraj je nesprávný. ,
    • Od Sabina22
      Dobrý deň, dnes som uhradila faktúry, moje číslo je zablokované, dá sa totocislo odblokovat aj keď je sviatok a následne víkend. Ďakujem pekne za odpoveď 
    • Od mkalaa21
      Zdravím, v utorok mi bol aktivovaný novy paušál T data a akosi mi to stále nefunguje:
      1. Keď sa prihlásim na PC v môj Telekom, tak mi píše nepodporovaný produkt a nezobrazí mi vôbec nič o spotrebe
      2. V mobilnej aplikácii je kus chaos. V skupine Magenta mi ukazuje nový paušál, v prehľade mi ukáže názov starého paušálu a v spotrebe mám minúty a sms od starého paušálu a dáta nám z nového
      3. Priateľka si brala paušál, keď prešla od konkurencie a ani jej nezobrazí paušál, prihlási ju do aplikácie ale to je všetko, akoby nič nemala
      Ma ešte niekto také problémy ?
    • Od tomasmicuda8
      Dobrý deň chcel by som sa opytať či sa dá zriadiť Inkaso paušálu ( vystaviť referenciu mandátu) cez počítač na webe ak áno prosím ako , alebo sa mam dostaviť fyzicky na Telekom predajňu dakujem za odpoveď
    • Od filipzemiansky123
      Dobrý deň, chcel by som sa spýtať že čo vlastne znamenaju tie denne dáta neobmedzene co sa dajú aktivovat za 3€ v telekom aplikácii? 
      Že ako to vlastne funguje?
    • Od Rastislav.zeman
      Dobrý deň chcem sa spýtať potrebujem dat faktúru na splátky