Otázka

  • 0

Dobry den,

chcem sa informovat ci je mozne poskytnut ulavu pri dlhodobom  nevyuzivani sluzieb predplateneho balika internet,tv,pevna linka z dovodu rekonstrukcie rodineho domu ktory nie je obyvatelny.

dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Pripajam sa, aj ja mam podobny problem, net a tv na byte, kde uz dva mesiace nik nie je a dalsie tri cca nik nebude. Vie niekto poradit??

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

nechcem moc sklamať, ale úprimne pochybujem, že by telekom pristúpil na takúto možnosť. 

pretože telekom si svoje záväzky v tomto prípade plní plnohodnotne a preto za to očakáva a má nárok plnohodnotnú plácu za to. 

to že tie služby nie sú plnohodnotne využívané nie je chyba telekomu, ale majiteľov služieb. 

 

nevravím, že určite nie, len je mi to proti rozumu, aby na niečo také pristúpil. 

predstav si že prenajímaš byt a po polroku ti nájomca povie, že chce platiť menej, lebo tam je len pracovné dni a cez výkendy nie.

no tiež mu povieš, že teba to netrápi, to je jeho problém a chceš celý nájom.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Účastník má okrem ďalších práv uvedených v Zmluve alebo niektorej 
súčasti Zmluvy právo najmä:

g) požiadať o dočasné prerušenie poskytovania Služieb, maximálne 
však v celkovom súhrne na dobu 6 mesiacov za každý bežný 
rok trvania Zmluvy (s výnimkou predplatených služieb), ak to 
nie je v rozpore so Zmluvou, a to za podmienok špecifikovaných 
v Zmluve, Cenníku alebo Osobitných podmienkach. V prípade 
akceptácie žiadosti Podnikom bude poskytovanie Služieb 
automaticky obnovené po uplynutí dohodnutej doby prerušenia, 
najneskôr však po uplynutí 6 mesiacov odo dňa prerušenia 
poskytovania Služieb, ak nie je dohodnuté inak.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Galaxymanko
      Zdravím, 
      takže v poslednej dobe mi krásne išlo Magio GO stiahnuté z Google Play Store rovno v Smart TV a zrazu mi tam dnes vyhodilo hlášku: 
      Použité prihlasovacie údaje sú správne, ale služba Magio GO TV je dostupná len pre Magio GO TV (set-top box) a pre mobilné zariadenia (mobil alebo tablet).
       
      Zmenilo sa niečo, pôjde to ešte alebo takto idete nútiť ľudí do Magio boxov? 
    • Od ZuzanaPV
      Chcela by som si zriadit VDSL internet. Na **piip** Telekomu sa pise ze na mojej adrese je dostupny. Ako VDSL internet technik instaluje domov (je nutne natiahnut kabel do domu co znamena rozkopat chodnik,navrtat stenu atd...alebo je mozne VDSL internet natiahnut vzduchom)?
    • Od haus1107
      Bude vôbec metalická Vdsl u nás fungovať ako má? Mesiac platím za službu ktorej závada nejde odstrániť...
    • Od Tomas898
      Dobrý chcem sa opýtať či a kedy je plánované pokritie optikou v obci Cestice asi pred dvoma rokmi mi prisla SMS že už čoskoro dokoca je cez dedinu potiahnutý opticky kábel do vedľajšej dediny ale u nás stále nič 
    • Od IvanBilohuscin
      Zdravím. Mám optické pripojenie internet + 2x Magio Box. Zo začiatku všetko išlo v poriadku. Teraz mi druhý Magio Box pri zapnutí vypisuje "pripojenie k internetu zlyhalo, skúste znova." Asi po 50 reštartoch to nabehne, ale je to extra otravné. Čo môže byť problém? Pripojil som druhý magio box vlastným káblom pri samoinštalácii, ale zo začiatku všetko šlo normálne a ide aj teraz po X reštartoch. Ďakujem. 
      Bilohuščin
    • Od marianst
      Zdravin Vas. Bude sa pridavat profil 35b supervectoring? Ked je optika v nedohladne.