Otázka

  • 0

Dobry den,

chcem sa informovat ci je mozne poskytnut ulavu pri dlhodobom  nevyuzivani sluzieb predplateneho balika internet,tv,pevna linka z dovodu rekonstrukcie rodineho domu ktory nie je obyvatelny.

dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Pripajam sa, aj ja mam podobny problem, net a tv na byte, kde uz dva mesiace nik nie je a dalsie tri cca nik nebude. Vie niekto poradit??

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

nechcem moc sklamať, ale úprimne pochybujem, že by telekom pristúpil na takúto možnosť. 

pretože telekom si svoje záväzky v tomto prípade plní plnohodnotne a preto za to očakáva a má nárok plnohodnotnú plácu za to. 

to že tie služby nie sú plnohodnotne využívané nie je chyba telekomu, ale majiteľov služieb. 

 

nevravím, že určite nie, len je mi to proti rozumu, aby na niečo také pristúpil. 

predstav si že prenajímaš byt a po polroku ti nájomca povie, že chce platiť menej, lebo tam je len pracovné dni a cez výkendy nie.

no tiež mu povieš, že teba to netrápi, to je jeho problém a chceš celý nájom.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Účastník má okrem ďalších práv uvedených v Zmluve alebo niektorej 
súčasti Zmluvy právo najmä:

g) požiadať o dočasné prerušenie poskytovania Služieb, maximálne 
však v celkovom súhrne na dobu 6 mesiacov za každý bežný 
rok trvania Zmluvy (s výnimkou predplatených služieb), ak to 
nie je v rozpore so Zmluvou, a to za podmienok špecifikovaných 
v Zmluve, Cenníku alebo Osobitných podmienkach. V prípade 
akceptácie žiadosti Podnikom bude poskytovanie Služieb 
automaticky obnovené po uplynutí dohodnutej doby prerušenia, 
najneskôr však po uplynutí 6 mesiacov odo dňa prerušenia 
poskytovania Služieb, ak nie je dohodnuté inak.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.



sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Tomas898
      Dobrý chcem sa opýtať či a kedy je plánované pokritie optikou v obci Cestice asi pred dvoma rokmi mi prisla SMS že už čoskoro dokoca je cez dedinu potiahnutý opticky kábel do vedľajšej dediny ale u nás stále nič 
    • Od IvanBilohuscin
      Zdravím. Mám optické pripojenie internet + 2x Magio Box. Zo začiatku všetko išlo v poriadku. Teraz mi druhý Magio Box pri zapnutí vypisuje "pripojenie k internetu zlyhalo, skúste znova." Asi po 50 reštartoch to nabehne, ale je to extra otravné. Čo môže byť problém? Pripojil som druhý magio box vlastným káblom pri samoinštalácii, ale zo začiatku všetko šlo normálne a ide aj teraz po X reštartoch. Ďakujem. 
      Bilohuščin
    • Od marianst
      Zdravin Vas. Bude sa pridavat profil 35b supervectoring? Ked je optika v nedohladne.
    • Od forgi96
      Dobrý deň
      prosím Vás o preverenie plánovania Optického internetu v lokalite Galanta, Krásna ul. Momentálne je dostupné ADSL pripojenie, ktoré je však veľmi slabé. Cca pred rokom ťahali optické káble na Priečnej ul, avšak iba do polovice ulice. Chcel by som sa opýtať, že kedy to plánujete rozšíriť?
      Ďakujem
       
    • Od JustMilan
      Dobrý deň od v tedy ako nám bol nastavený optický internet s výhodou  Vyšší variant (L) služby za cenu nižšieho (M) na 3 mesiace Nemáme dostatočnú rýchlosť akú poskytujete. Internetový kábel je v poriadku a reštart routera nič nezmenil pri meraní rýchlosti rýchlosť bola : 27/27 Mb/s , rýchlosť by sme mali mať  250/25 Mb/s . V domácnosti máme internet aj od inej firmy , na routery nám nejde 4 port. Od 22:00 nám na mobilných  telefónoch nefujguje internet , taktiež sa nemôžeme dovolať technikovi. Vedeli by ste nám nejako opraviť tieto chyby? Ďakujem za odpoveď
       
    • Od lukaskrisak
      Posledne tyzdne mam caste vypadky urcitych stranok ked som pripojeny k internetu cez Telekom router, ci uz kablom alebo wifi. Napriklad www.google.com vypadava denne, pokial www.google.sk funguje stale.
      Problem je ihned vyrieseny ked si manualne prepnem v PC/mobile na ine DNS ako napr 8.8.8.8. Mate tiez podobny problem s Telekom DNS servrami?
      Preco DNS od Telekomu maju denne vypadky urcitych adries? 
      V nastaveniach routra sa DNS ani neda prestavit z tych Telekom na Google, je tam napevno ich DNS:
      195.146.128.62
      195.146.132.58

      Navyse tieto prednastavene adresy su ine od tych co maju na webe https://www.telekom.sk/wiki/internet/zakladne-nastavenia-siete
      195.146.128.60
      195.146.132.59