Telekom aplikácia v novom šate

Otázka

  • 0

Ahojte,

v Google Play store a aj iOS Appstore nájdete našu Telekom appku v novom dizajne. Naša najmenšia pobočka v mobile je tak modernejšia, jednoduchšia a prehľadnejšia. Na výber máte svetlý, ale aj tmavý režim.

Zároveň pripomínam, že v aplikácii si viete objednať zmenu paušálu bez potreby návštevy kamennej predajne.

 

Ako ste na tom s novou aplikáciou vy? Vyskúšali ste ju? Zaujíma ma váš názor :) 

preview-iPhone-X-01.jpg

preview-iPhone-X-02.jpg

preview-iPhone-X-03.jpg

preview-iPhone-X-04.jpg

preview-iPhone-X-05.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Telekom ukázal,že vie urobiť aplikáciu (ios). Je dobrá dizajnovo. Sem -tam nefunguje,ale určite sa to vylepší ďalšou aktualizáciou.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Telekom ukázal,že vie urobiť aplikáciu (ios). Je dobrá dizajnovo. Sem -tam nefunguje,ale určite sa to vylepší ďalšou aktualizáciou.

tá pasívna agresivita :D

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nie je pravda, že si viete urobiť zmenu paušálu bez návštevy kamennej predajne, pretože je tam podsunutá iba jedna ponuka za 27€ a to nie každému vyhovuje! Nie je tam možnosť  mailového kontaktu s operátorom a návody v pomocníkovi sú stavané ibe pre Android a v prostredí iOS nefungujú !!!!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Áno, som si to tiež všimol, že aplikácia ponúka iba riešenie, ktoré sa podobá najbližšej spotrebe zákazníka a nezohľadňuje aj iné potreby. Veríme, že toto sa v blízkej budúcnosti aktualizáciami aplikácie zmení. Tiež mi v poslednom čase vyskakuje notifikácia aplikácie o nových paušáloch. Došlo to tak ďaleko, že som odobral všetky práva aplikácii a zakázal v Android 10 akékoľvek ďalšie  notifikácie. Škoda takéhoto prístupu.

Editoval/-a Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od dusana1
      Čo robiť, ak aplikácia nefunguje? Využívam ju už pár rokov, v utorok som predlžovala paušál a od vtedy sa neviem dostať do aplikácie, po jej spustení ostane len ružový display s logom T. po chvíli telefón vyhlási, že aplikácia nereaguje, či chcem čakať alebo ukončiť. Skúšala som aplikáciu odinštalovať a znova nainštalovať, no nepomohlo. Veľmi ma to mrzí, lebo aplikáciu dosť často využívam či už na sledovanie spotreby, platenie faktúr, magentu....
    • Od angorak666
      prenasal som cislo, uz je aj prenesene, len v aplikacii mi stale ukazuje to docasne cislo. Mam dohodu o EK a aj na portali mi stale ukazuje docasne cislo. Kolko to asi tak trva, kym sa to aktualizuje?
    • Od mrkva0099
      Zdravim, z easy som si dal pausal T data 25, chcem sa dostat do aplikacie a pise mi chybu: 0070-0001
    • Od 1961danielka
      Neviem zrušit registraciu.taktiež chcem zrušiť prihlasovacie udaje do aplikacie.Vopred dakujem.
    • Od dusinovak
      Prečo je vždy horšie pripojenie na stranku moj telekom ,vždy len kody treba predtým to tak nebolo
    • Od vika1803
      Dobrý deň
      chcela by som sa opýtať, či je možnosť zresetovať Môj telekom.???? Nová registrácia sa nedá urobiť s existujúcou mailovou adresou....uvádza, že už existuje užívateľ s touto mailovou adresou.......potrebujem úplne zrušiť registráciu Môj telekom....ďakujem za odpoveď...na mail: vika1803@azet.sk