Telekom aplikácia v novom šate

Otázka

  • 0

Ahojte,

v Google Play store a aj iOS Appstore nájdete našu Telekom appku v novom dizajne. Naša najmenšia pobočka v mobile je tak modernejšia, jednoduchšia a prehľadnejšia. Na výber máte svetlý, ale aj tmavý režim.

Zároveň pripomínam, že v aplikácii si viete objednať zmenu paušálu bez potreby návštevy kamennej predajne.

 

Ako ste na tom s novou aplikáciou vy? Vyskúšali ste ju? Zaujíma ma váš názor :) 

preview-iPhone-X-01.jpg

preview-iPhone-X-02.jpg

preview-iPhone-X-03.jpg

preview-iPhone-X-04.jpg

preview-iPhone-X-05.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Telekom ukázal,že vie urobiť aplikáciu (ios). Je dobrá dizajnovo. Sem -tam nefunguje,ale určite sa to vylepší ďalšou aktualizáciou.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Telekom ukázal,že vie urobiť aplikáciu (ios). Je dobrá dizajnovo. Sem -tam nefunguje,ale určite sa to vylepší ďalšou aktualizáciou.

tá pasívna agresivita :D

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nie je pravda, že si viete urobiť zmenu paušálu bez návštevy kamennej predajne, pretože je tam podsunutá iba jedna ponuka za 27€ a to nie každému vyhovuje! Nie je tam možnosť  mailového kontaktu s operátorom a návody v pomocníkovi sú stavané ibe pre Android a v prostredí iOS nefungujú !!!!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Áno, som si to tiež všimol, že aplikácia ponúka iba riešenie, ktoré sa podobá najbližšej spotrebe zákazníka a nezohľadňuje aj iné potreby. Veríme, že toto sa v blízkej budúcnosti aktualizáciami aplikácie zmení. Tiež mi v poslednom čase vyskakuje notifikácia aplikácie o nových paušáloch. Došlo to tak ďaleko, že som odobral všetky práva aplikácii a zakázal v Android 10 akékoľvek ďalšie  notifikácie. Škoda takéhoto prístupu.

Editoval/-a Marcel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Perfekto_10
      Ako zistim ci niekto pouziva moju aplkikaciu
    • Od Lucka
      Ahojte,
       možno si niektorí z vás všimli, že na našich stránkach sa vyskytuje chat. Ten má pod palcom naša virtuálna asistentka Olívia - náš chatbot. Chatovú bublinku nájdete na webe v pravom dolnom rohu, v appke po kliknutí na ikonku Pomoc na dolnej lište. Po overení zákazníka prebieha komunikácia s Olíviou prostredníctvom tlačidiel alebo krátkych fráz.
      Využijete ju na samoobslužné odstraňovanie porúch na fixných službách a najnovšie dokáže preposlať aj elektronickú  faktúru priamo do e-mailovej schránky zákazníka. Keďže toto je veľmi užitočná vec a dokonca aj tu na fóre sa to často pýtate, prikladám aj návod, ako si jednoducho faktúru stiahnete. Nájdete ho na našej wiki.
      Pár čísel na  záver J
      Doteraz sa na webe uskutočnilo viac ako 4500 chatov so sympatickou Olíviou. V appke si pokecala viac ako 3480-krát.
       
      PS: Naša virtuálna asistentka Olívia má dnes meniny J
       
       
       

    • Od zodiaq
      Mam uz dlhsiu dobu konto a mal som zriadenu iba sluzbu Magio GO. 
      Minuly tyzden som objednaval Magio internet, zmluvy mi na  konto prisli, podpisal som, vcera prisli chlapci pritiahnut kabel od stlpu ku mne domov, vecer som vsetko zapojil a pripojil sa k internetu a chcel som pridat produkt na mojom konte  Moj telekom.

      po zadani roneho cisla mi  zobrazi akurat hlasku:

      Produkty alebo služby nie je možné pripojiť k vášmu účtu. Ak chcete tieto služby spravovať, požiadajte vlastníka o vytvorenie delegácie.

      Ako postupovat? Ja som vlastnik, ine konto nemam (ani nechcem) a aj zmluvy boli podpisane elektronicky na tomto konte.
    • Od psychiater
      Dobrý deň,
      poprosím postup na získanie podrobného výpisu z pevnej linky - firma cez portál môj Telekom
      Ďakujem