Viac dát

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

Zak.č:40***99001

Potreboval by som viac dát,dá sa zmeniť paušal i počas viazaností.

Ďakujem

Samuel Sabo

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Zdravíčko, toto je verejné fórum. 

Bude treba kontaktovať telekom. 

avšak zmeniť paušál je možné aj počas viazanosti na vyšší. opačným smerom to nie je možné. 

Prípadne spomínate, že potrebujete viac dát. 

nevedno, či či je to mobilný internet, internet vzduchom, alebo o čo presne ide. 

avšak je možné zakúpiť dátové balíčky, ktoré obsahujú určité množstvo dát s rozdielnou trvanlivosťou. 

len príklad pre predstavu. 

môže byť balíček dát na 30 dní 5GB za 8 eur

môže byť balíček na 24 hodín, 1 GB za 3 eur. 

je nutné si vybrať čo je výhodnejšie. predpokladám, že to potrebujete, kôli kríze v ktorej sme a keď to prejde tak dáta navyše nebudú využité. preto si treba pozrieť obe možnosti porovnať a zvážiť, to, že na nižsí produkt bez pokuty vo viazanosti neprejdete. 

ale ako vravím, neviem o akom produkte je reč, preto len takto všeobecne. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Iwushqo1
      Dobrý deň, prosím vás
      Končí mi 11.1.2020 Paušál XL a na predĺženie zmluvy by som mal záujem o vianočný darček TV Samsung a tak isto Magio TV XL(Internet L) a k tomu Playstation 4. Končia mi všetky tri služby od vás preto sa chcem spýtať či sa mi môžte ozvať a vybaviť tú objednávku pretože som sa o to pokúšal ale z roku 2017 je nejaký nedoplatok za paušál čo som dávno zrušil (119€). Bolo to zamietnuté ale stým že bez tých vianočných darčekov by nebol problém zmluvy predĺžiť. Takže to už by nevadilo že je tam ten dlh však? Ale keď už neviem koľko x rokov som u vás a všetko platím na čas a práve chcem využiť túto akciu k službám tak to už nie. Bez nich áno, to má potom akú logiku? Vy prídete o Tri služby a 3 Sim karty. Prosím ozvy te sa mi na t.č. 09xxxx Ďakujem. P.S. konkurencia tak isto ponúka konzoly k novým paušálom. Ak by sa to malo riešiť dlho a aj tak všetko doplatiť a doplatil tak to skúsim niekde inde. Pretože som to mohol splácať k tomu Paušálu tú omeškanú sumu. Mesačne platím cca 140 eur plus dobíjanie kreditu. Skús ste mi vyjsť v ústrety prosím vás keď už idú tie vianoce pretože to potrebujem čo najskôr. 
    • Od Ferri1990
      Zdravím, 
      prečo nejde zmeniť žiadnou cestou (v appke, ani cez infolinku) z pausal Áno XL na dátovo nekonečný T Data HD? Cena je vyššia, akurát nemá neobmedzené minúty a SMS. Mam viazanosť samozrejme.
    • Od blaskovamarcela
      Prosím o Vás o kontaktovanie z retenčného oddelenia. Ďakujem
    • Od samomuransky
      Zdravím,
      aktivoval som si T-Dáta 25 ku ktorým je poskytovaná služba Magio Go Benefit - jej aktivácia sa mi zobrazuje aj v Telekom aplikácií. Nedarí sa mi ale prísť na to ako službu využiť, teda s akými údajmi sa prihlásiť do samotnej aplikácie Magio Go. Viete mi s tým prosím poradiť?

      Ďakujem.
    • Od Nora.13
      Dobry vybrala som si paušál T nekonečno  s novým číslom a chcela som sa opýtať či sa môžem pre telefón zastaviť aj na predajni kde vyplatim aj poplatky 
    • Od app_13adamova
      Dobrý deň.
      Máme Magio Internet-vzduchom a chceme prejsť na vyšší balík.
      Nestacia nám dáta.
      Je to možné aj cez internet, alebo treba navštíviť prevádzku.
      Dakujem. S pozdravom Jakubis-Adamová