Otázka

  • 0

Mobilnú aplikáciu ste síce vyšperkovali do čierna, čo vítam, ale mohli ste sa radšej sústrediť na jej funkčnosť. V položke Pridať službu je aplikácia nefunkčná !!

Asi po desiatich pokusoch pridania služby stále vyskakuje chyba a to napriek tomu, že sa neustále odhlasujem a prihlasujem, ako to radí pomocník. Prikladám screenshot.

Skúšal som to cez rodné číslo aj cez číslo telefónu, ktorého službu som chcel pridať a furt nič !

F14FC671-288A-48EA-B515-79724CBF28A7.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 0

musíš vybrať čo chceš riešiť. napríklad v tvojom prípade je to: 

OSTATNÉ - MOBILNÁ Aplikácia

dostaneš tento link

https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam?p_p_id=faqCategories_WAR_portlets&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_pos=1&p_p_col_count=4&_faqCategories_WAR_portlets_render=getFaqItemsByCategory&_faqCategories_WAR_portlets_categoryId=802&_faqCategories_WAR_portlets_subCategoryId=3360&subCategoryId=3360

a píšeš. 

je to z toho dôvodu, aby keď chceš riešiť internet to nešlo na oddelenia prenosu čísel a podobne. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ale aplikácia ti píše aby si sa odhlásil a znova prihlásil. to by som spravil ako prvé teda. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To je mi nad slnko jasné, ale na macOS to jednoducho nefunguje, nikam má to nepresmeruje-mŕtve!!!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

ani ten link, ktorý som ti tu zozdielal ako druhý ti nezobrazí toto? 

 

Screenshot_2.jpg

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Perfekto_10
      Ako zistim ci niekto pouziva moju aplkikaciu
    • Od Lucka
      Ahojte,
       možno si niektorí z vás všimli, že na našich stránkach sa vyskytuje chat. Ten má pod palcom naša virtuálna asistentka Olívia - náš chatbot. Chatovú bublinku nájdete na webe v pravom dolnom rohu, v appke po kliknutí na ikonku Pomoc na dolnej lište. Po overení zákazníka prebieha komunikácia s Olíviou prostredníctvom tlačidiel alebo krátkych fráz.
      Využijete ju na samoobslužné odstraňovanie porúch na fixných službách a najnovšie dokáže preposlať aj elektronickú  faktúru priamo do e-mailovej schránky zákazníka. Keďže toto je veľmi užitočná vec a dokonca aj tu na fóre sa to často pýtate, prikladám aj návod, ako si jednoducho faktúru stiahnete. Nájdete ho na našej wiki.
      Pár čísel na  záver J
      Doteraz sa na webe uskutočnilo viac ako 4500 chatov so sympatickou Olíviou. V appke si pokecala viac ako 3480-krát.
       
      PS: Naša virtuálna asistentka Olívia má dnes meniny J
       
       
       

    • Od juraj571
      Nainštaloval som aplikaciu  Telekom, overovaci kod mi chodi dva hodiny po termine
    • Od mcgiany
      Neviem co sa stalo, ale dnes som spustil aplikaciu na iphone (pouzivam najnovsi iOS) a zistil som, ze som odhlaseny a neda sa nijak prihlasit.
      -- EDIT: po reinstalaci sa mi zobrazila hlaska o tom, ze prebieha odstavka. Predtym tam nebola.
    • Od fero.skokan
      Dobrý deň!
      Prečo v mobilnej aplikácii nie je možnosť vybrať si z novej ponuky služieb, ale podsúvate tam iba tú najviac výhodnú pre Vás a absolútne nevýhodnú pre zákazníka bez možnosti zvoliť si inú ???Píšete v návode, že číslo zákazníka si jednoducho zistíte v mobilnej aplikácii, kedˇv okne prehľad kliknete na tri bodky atď. Zabúdate, že okrem Androidov majú Vaši klienti aj iOS systémy a tam to možné nie je dohľadať sa čísla zákazníka, lebo v okne Prehľad nie je žiadne tlačítko MENU !!