optika

Otázka

  • 0

Dobry den, chcel by som sa informovat na vystavbu optickej siete v obci kamenica nad cirochou  dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

 

Dobry den, chcel by som sa informovat na vystavbu optickej siete v obci kamenica nad cirochou  dakujem

na viacerych uliciach (Humenska, Partizanska, Osloboditelov, Mierova...) prebieha vystavba optiky..odhadovany datum ukoncenia je 31.5.2020

Editoval/-a filipec12

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od matusik484
      Dobrý deň !
      Chcel by som sa opýtať, či po obnovení zmluvy bude možné pokračovať v ADSL XL balíku na mojej adrese ? Pretože ak dám (akoby som si chcel zriadiť nový internet) nový zákazník a zadám moju adresu napíše to tam že služba na zadanej adrese nie je dostupná. Tak sa pýtam či po predľžení zmluvy nám dajú balík L (8/1) , alebo ostane ten istý ? Prípadne či telekom ponúka nejaké zrýchlenie aspoň upload-u
       
      Vopred ďakujem.
      -Matúš
    • Od iGlasova
      Dobry den
      chcel by som sa opytat ake adresy sa teraz prideluju na optike ?
      v routeri mam ip 100.100.134.61 to je asi neverejna
      ale https://www.myip.com/ mi ukazuje 78.99.213.158
      ako to teda je s IP adresou?
       
    • Od pepo930
      Dobrý deň mal by som otázku máme Magio internet vzduchom a už je možnosť pripojit sa na pevný internet od telekomu je možné premigrovat na pevný internet bez zmluvnej pokuty ? 
    • Od Viliam_K.
      Dobrý večer chcel by som sa spýtať či neplánuje Telekom v blízkej alebo v nejakej budúcnosti dať rychlejší internet v Topoľčanoch na Budovateľskej ulici. Momentálne tu máme ADSL internet a ten je dosť pomalý a aj dosť vypadáva. Pred rokom niečo posielal Telekom či máme záujem. Ďakujem za prípadnú odpoveď.
    • Od sandra29031987
      Ahojte. Ja ako neviem už naozaj kam sa obrátiť. Od pondelka čakám na doručenie telefónu Remaxom. Od pondelka Remax tvrdí, že Telekom im dal tablety na elektronický podpis, ktoré ale nefungujú, preto sú zásielky stopnuté. Telekom tvrdí, že problém má Remax a že cakaju6kedy to ich IT oddelenie odstráni. Denne mám s oboma stranami niekoľko telefonátov, každý sa vyhovára na toho druhého, ale môj zaplatený telefón stále stojí niekde na depe a ja sa k nemu neviem dostať. Toto je nonsens. Nehovoriac o tom, že si myslím, že som celkom dobrý zákazník vzhľadom na to že mám 4 paušály, internet aj tv od Telekomu. Som zvedavá ako to mienia riešiť a poprípade by si mali pripraviť nejakú kompenzáciu. 
    • Od servisak2432
      Dobrý deň. Mohli by ste už konečne zaplatiť človeka namiesto robotického MAREKA, za normálneho človeka a šetriť na iných miestach a nie na ľuďoch čo vytvárajú hodnoty. Dnes mi napríklad už dvakrát vypadol INTERNET, . Načo tu oblbujete normálnych pracujúcich ľudí aby si dali zriadiť INTERNET od Vás,keď to u Vás ide len pol hodinu aj to s problémom.Od 27.2. nahlasujem poruchu výpadku telefónnej linky  a trvá to do dnešného dňa. Začalo to Dňa, 27.2,31.3,31.3,31.3,6.4,19.4,12.5,30.5,31.5,1.6,1.6,11.6,15.6 a dnes  mi 2x vypadol INTERNET A PEVNÁ LINKA o 22:50-22:52hod, stačí Vám to? kašlem na takúto spoločnosť. A vy ešte požadujete načas zaplatiť faktúru , za takéto služby.Niekto tam u Vás nemá isto chrbtovú kosť ako sa hovorí. Prajem pekný deň. Zatial ešte Váš klient. PS: už nie dlho.