aktivácia dát v aplikácii

Otázka

  • 0

Prajem pekný deň,

mám problém s prihlásením sa do aplikácie (zadám svoje tel. číslo ale aby som sa mohol prihlásiť mi musí prísť od vás overovací kód ktorý mi príde cca až o 2 hodiny neskôr čo znamená že sa nedokážem prihlásiť) a tým pádom aj s aktiváciou nekonečných dát, ktoré ponúkate. Celý marec a apríl mi to fungovalo úplne v poriadku a nemal som s tým žiaden problém. Preto som sa chcel opýtať čo sa vlastne stalo, kde je problém a či sa budem môcť prihlásiť do aplikácie telekom do 7.5.2020 aby som si tie dáta mohol aktivovať?

Vopred vďaka za odpoveď.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

10 odpovedí na túto otázku

  • 0

Mam presne ten istý problém!

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja som sa do služby pripojil cez Môj Telekom účet a nie telefónnym číslom. Dúfam že ti to pomôže. Už by aplikácia mala fungovať

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

no prihlasit sa sice ide, ale data sa aktivovat nedaju, resp. nikde som nenasiel tu moznost. Predtym v aprili a marci to tam bolo. A to nehovorim o tom, ze mi zmizli pripojene produkty internet a TV, takze som si ich chcel pripojit znovu. Chce to odo mna ID kod, ktory nepoznam. Tak som si ho dal poslat SMSkou a samozrejme neprisla. Neviem ci programatori v telekome zacali pocas karanteny fetovat, ale mali by viac citat forum a feedback, lebo to dobre flakaju.

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Prajem pekný deň,

mám problém s prihlásením sa do aplikácie (zadám svoje tel. číslo ale aby som sa mohol prihlásiť mi musí prísť od vás overovací kód ktorý mi príde cca až o 2 hodiny neskôr čo znamená že sa nedokážem prihlásiť) a tým pádom aj s aktiváciou nekonečných dát, ktoré ponúkate. Celý marec a apríl mi to fungovalo úplne v poriadku a nemal som s tým žiaden problém. Preto som sa chcel opýtať čo sa vlastne stalo, kde je problém a či sa budem môcť prihlásiť do aplikácie telekom do 7.5.2020 aby som si tie dáta mohol aktivovať?

Vopred vďaka za odpoveď.

Ja mam podobný problém, do aplikácie sa dostanem ale ten darček tam nemám celé 2 mesiace mu to fungovalo a teraz nič :(

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 :(

Editoval/-a oskar0915

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja mám ten istý problem, a nedá sa mi dostať do aplikácie ani cez prihlásenie moj telekom. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Som rada že som neni sama kto má ten istý problém, taktiež mi všetko fungovalo, nekonečné dáta marec aj apríl a teraz nič, píše že nemám extra služby keď sa prihlásim môj telekom a keď som sa chcela prihlásiť číslom tak potvrdzovací kod po 2 hodinách a píše potom že neplatný tak neviem čo s tým, dúfam že nám odpovie niekto kompetentný!!!!!!!

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aplikácia mi už funguje ale nikde nemôžem nájsť ten balíček s nekonečnými dátami čiže ich nedokážem nijako aktivovať. Takéto problémy som posledné dva mesiace vôbec nemal takže neviem čo sa deje. Dokonca som do telekomu aj dnes volal a povedali mi ,že vedia že aplikácia nefunguje a že sa na tom usilovne pracuje.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od romanjek
      Prečo mi Telekom deaktivoval dáta na predplatenke, keď balík 3 GB na 30 dní je za 6 € a v čase automatickej obnovy (a miesto nej deaktivácie)  29.11. o 22:36 som mal preukázateľne kredit 7,66 €  ? Pričom kredit neobsahoval žiadne bonusové centy, je to rýdzo môj vlastný kredit.
      Prišiel som takto o 12 GB voľných dát, ktoré som si počas minulých mesiacov poctivo zaplatil a nasporil. 
      Bude mi balík 3GB/30 dní obnovený, aj so strateným objemom dát?
    • Od pipi8913
      Mam na mojom mene (rodnom čisle)  6 karty (Televizia a Internet a Pevnu linku) 5-ti sme v magente , ale aj na tu 6-tu si chcem posielať data dá sa to neako. 
    • Od vlcek
      Dobry den,
      nefunguju mi data v pausale bez zavazkov, v mobile je svetko nastavene dobre, s inou sim v mobile vsetko ide iba s mojou sim s pausalom bez zavazkov nejdu. Cez telekom aplikaciu mam aktivovane bonusove nekonecne data ale ziadne data telefon neprijima. Je v pokryti 4G a signal je plny.
      MT je MOTOROLA s androidom 10
      Dakujem za kazdu radu
    • Od petergb17
      V programe "Bez zavazkov" je možné kúpiť dátový balíček DATA 1GB za 3€ na mesiac.
      Otázka:  Po aktivácii cez  cez aplikáciu je tento balík aktívny automaticky aj nasledujúce mesiace, alebo to treba znova aktivovať každý mesiac?
       
    • Od Lucka
      Ahojte,

      Mám skvelú správu pre členov Magenta 1 skupiny. Telekom pridáva bezplatne ďalšie dáta do troch programov vo verzii v Magenta 1.

      Dva štandardné programy Ideál 21 a Ideál 23 získavajú bezplatné navýšenie dát vo verzii v Magenta 1 ďalší 1 GB dát. Po novom tak má Ideál 21 až 3 GB namiesto 2 GB a Ideál 23 až 4 GB namiesto 3 GB. Vo verzii bez Magenta 1 ostávajú objemy dát v paušáloch zachované (1 GB a 2 GB).

      Viac dát ocenia aj tí biznis zákazníci, ktorí využívajú variant Biznis Premium 23. Novinkou v Magenta 1 verzii pôjde o 4 GB mesačne, takže tiež získate extra 1 GB dát bezplatne.

      Zmena na viac dát bude nabiehať postupne v priebehu októbra podľa štartu vašich zúčtovacích období. Ak zákazníkovi začína paušál 1.10, prebehne zmena k tomuto dátumu. Ak napríklad k 15.10, dostane paušál v novej verzii v tomto termíne.
      Nájde sa tu niekto, kto túto novinku využije? Pochváľte sa v komentároch  

       
      prajem pekný deň
      Lucka 
    • Od Kopino
      Dobrý deň, opisoval som tu problém so službou StreamOn dňa 5.9.2020, do dnes nemám odpoveď žiadnu. Zaplatil som 10€ za službu ktorú nemôžem ani využívať a ešte mi to aj zobralo dáta. Čakáte kým budem nútený si kupovať denne dáta alebo?