prechod z orangu ku vam

Otázka

  • 0

Dobrý deň, prešla som ku Vám s tým, že moje číslo mi necháte 0907739363!!!! Dnes po výmene sim karty som zistila, že ste mi zmenili číslo. Z uvedeného dôvodu od Vašej zmluvy odstupim. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

A prebehol už prenos čísla?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

prenos čísla trvá 4 pracovné dni, Dnes je štátny sviatok takze 1.5. sa nezaratáva. Ak Vám ešte funguje pôvodná sim tak prenos ešte neprebehol. Ked pôvodná stratí signál, vtedy je číslo prenesené na karte ktorú ste dostali od telekomu. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobry den, prenos cisla este prebieha, niekedy to naozaj trva az 4 dni, je potrebne pockat. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Dobry den, prenos cisla este prebieha, niekedy to naozaj trva az 4 dni, je potrebne pockat. 

Vždy to trvá 4 pracovné dni. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

Vždy to trvá 4 pracovné dni. 

nie je pravda.... ja som zakladal služby v telekome 2.9.

12.9. po vyhodení starej simky som prišiel na to, že som nedovolateľný na svojom čísle kontaktoval som telekom 

13.9. sa to začalo riešiť. 

odvtedy mi stále hovoril, keď som zavolal už zajtra už zajtra..... tak som to dal reklamovať.... 

niekedy okolo 20.9. sa mi ozvali z reklamačného. a až vtedy sa začali hýbať veci..... 

mal som dostať podpisovať dodatočné papiere na presun.... s tým, že od založenia do prenosu mi budú všetky poplatky vrátené a ak to nebude do konca mesiaca odstupujem od zmluvy. ... vraj nastala technická chyba ktorú sa nepodarilo vôbec identofokovať..... hej hej isto.....

prenášal som číslo niekoľkokrát a nikdy som nič dodatočne podpisovať nemusel... to len telekom má jaksi svoje postupy...  tak prvý krát mi dal čosi podpísať okolo 25.9.. 

číslo bolo prenesené 31.9. v posledný deň..... 

ja som živý dôkaz toho, že ani z ďaleka to 4ry dni niesú a ani som sa im nepribližoval... a tiež z orange.... 

dokonca odkedy sa mi ozvali z reklamačného, tak to neboli 4ry dni, ale 2-3x toľko.... 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Dobrý deň, prešla som ku Vám s tým, že moje číslo mi necháte 0907739363!!!! Dnes po výmene sim karty som zistila, že ste mi zmenili číslo. Z uvedeného dôvodu od Vašej zmluvy odstupim. 

Moja mila a co si tak precitat papiere ktore vam prisli s novou sim kartou ?

Nie je tam nahodou napisane ze kym neprebehne prenos tak sa pouziva docasne cislo ?

Prisla vam SMS ze prenos bol ukonceny ?  Evidentne nie. Od zmluvy ale kludne mozte odstupit, ale nie cez toto verejne forum.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od mmatejov
      Dobrý deň, chcem sa kompetentných spýtať, prečo od včera 10.12.2021, kedy vyšiel nový cenník, zmizlo z eshopu zariadenie Xiaomi Mi Band 6 a je tam iba nová verzia Xiaomi Mi Band 6 NFC, ktorá je podstatne drahšia. V cenníku naďalej ostalo aj zariadenie bez NFC a v eshope si ho neviem pridať k paušálu, iba verziu s NFC (ktorú ale nechcem lebo je pre mňa nevyužiteľná). Ostatné zariadenia z cenníka sú v eshope, iba tento náramok zmizol. Stále bola dostupnosť tohto náramku (sledujem posledný mesiac) a svietilo pri ňom "NA SKLADE" (čiže nemohlo sa vypredať). Po zmene cenníka jednoducho náramok zmizol z eshopu a ja si ho neviem pridať k predĺženiu paušálu.
    • Od simon0000
      Bude mi končiť paušál Ano S  s dodatkovou službou nekonečné SMS ,da sa paušál predlžiť  na ďalšie dva roky?
      Za súčasných plat. podmienok?
    • Od gabriel14
      Dobrý deň včera som mam ponuku na zmenu paušálu,k číslu 0911403600 tak som si to zmenil,, prosím od kedy to bude platné,, a prosim vedeli by ste mi pozrieť či už mám ponuku k paušálu na mobilný telefón?
    • Od Mino9233
      Ahojte budúci týždeň mi konci paušál co mam dva roky a ešte mi nikto nevolal, inokedy to už v lete volali a teraz nič akože ja im neviem volať kvôli tomu že mi končí viazanosť. Lebo pred 2 rokmi mi dali takú super zľavu na mobil  že som bol nesmierne spokojný. 
    • Od gandamwing
      Podal som si žiadosť na zmenu programu na mOjej SIM ke od telekomu.Upgradoval som ho z bez zavazkov na TIdeal 32 bez zariadenia.Žiadosť spísaná odoslana.Čakám na telefonát od telekomu na overenie objednávky.Dnes mi volali a už to bola taká známa formalita až na to , že chcú odomna zábezpeku 50€ v rámci prvej akontácii pri styku s kuriérom.No čo ste sa vy zbláznili ? Tak ja si beriem Paušál de Facto forma pôžičky od Vás a ešte Vám mám zato platiť peniazmi.Kde sme ? Ponúkate paušáli nie finačneprodukty.Sa zobuďte.5 rokov mám u Vás mágio internet a som  Vám azda  dlžný niečo ? 5 rokov Vám vyplácal faktury ako vzorový klient a vy chcete odomna 50€ ako zábezpeku proti neplateniu faktúr ?? Normálne ste mi rozum pretočili !
    • Od Rorodede1
      Dobrý deň, chcem sa spýtať mám u vás už dlhé roky paušál HappyXL + magio internet XL , chcel by som sa spýtať ktorý paušál by ste mi doporučili z tých nových aby bol čo naviac podobný k tomuto čo mám, magio internet chcem mať naďalej