Otázka

  • 0

Dobrý deň, prešla som ku Vám s tým, že moje číslo mi necháte 0907739363!!!! Dnes po výmene sim karty som zistila, že ste mi zmenili číslo. Z uvedeného dôvodu od Vašej zmluvy odstupim. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

A prebehol už prenos čísla?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

prenos čísla trvá 4 pracovné dni, Dnes je štátny sviatok takze 1.5. sa nezaratáva. Ak Vám ešte funguje pôvodná sim tak prenos ešte neprebehol. Ked pôvodná stratí signál, vtedy je číslo prenesené na karte ktorú ste dostali od telekomu. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobry den, prenos cisla este prebieha, niekedy to naozaj trva az 4 dni, je potrebne pockat. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Dobry den, prenos cisla este prebieha, niekedy to naozaj trva az 4 dni, je potrebne pockat. 

Vždy to trvá 4 pracovné dni. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

Vždy to trvá 4 pracovné dni. 

nie je pravda.... ja som zakladal služby v telekome 2.9.

12.9. po vyhodení starej simky som prišiel na to, že som nedovolateľný na svojom čísle kontaktoval som telekom 

13.9. sa to začalo riešiť. 

odvtedy mi stále hovoril, keď som zavolal už zajtra už zajtra..... tak som to dal reklamovať.... 

niekedy okolo 20.9. sa mi ozvali z reklamačného. a až vtedy sa začali hýbať veci..... 

mal som dostať podpisovať dodatočné papiere na presun.... s tým, že od založenia do prenosu mi budú všetky poplatky vrátené a ak to nebude do konca mesiaca odstupujem od zmluvy. ... vraj nastala technická chyba ktorú sa nepodarilo vôbec identofokovať..... hej hej isto.....

prenášal som číslo niekoľkokrát a nikdy som nič dodatočne podpisovať nemusel... to len telekom má jaksi svoje postupy...  tak prvý krát mi dal čosi podpísať okolo 25.9.. 

číslo bolo prenesené 31.9. v posledný deň..... 

ja som živý dôkaz toho, že ani z ďaleka to 4ry dni niesú a ani som sa im nepribližoval... a tiež z orange.... 

dokonca odkedy sa mi ozvali z reklamačného, tak to neboli 4ry dni, ale 2-3x toľko.... 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Dobrý deň, prešla som ku Vám s tým, že moje číslo mi necháte 0907739363!!!! Dnes po výmene sim karty som zistila, že ste mi zmenili číslo. Z uvedeného dôvodu od Vašej zmluvy odstupim. 

Moja mila a co si tak precitat papiere ktore vam prisli s novou sim kartou ?

Nie je tam nahodou napisane ze kym neprebehne prenos tak sa pouziva docasne cislo ?

Prisla vam SMS ze prenos bol ukonceny ?  Evidentne nie. Od zmluvy ale kludne mozte odstupit, ale nie cez toto verejne forum.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Patrik
      Zdravím, chcem sa spýtať, či je možný prepis čísla len so splnomocnením alebo tam musia byť obe osoby? 
    • Od Ema123
      Ahojte chcem sa spýtať aka je výška zabezpeky keď som ako novy zákazník a chcem paušál + Iphone 11 pro max. Ďakujem 
    • Od Ema123
      Dobrý deň chcem sa spýtať keď prídem osobne na pobočku a chcem si zobrať paušál aj telefon je potrebný aj výpis z bankového účtu? Ďakujem 
    • Od Simona_Zahradnikova
      kedy zvycajne chodi k vam kurier od telekomu, pripadne kedy da o sebe vediet ze v ktorom case cca pride?
    • Od marcokozolka
      zdravim mam problem s platbou nedaju sa mi zaplatit faktury volal som do banky tam je vsetko v poriadku na vasej super stranke mi napise ze sa neda zaplatit cez kartu nejaku chyybu 020-200 alebo nieco take podobne co to je
    • Od Lucka
      Ahojte,
      Prinášam vám TOP správu tohto leta! V Telekome štartujeme predpredaj čerstvých noviniek Samsung Galaxy Note20 a Samsung Galaxy Note20 Ultra 5G. Telefóny boli predstavené len pred niekoľkými hodinami  a sme radi, že ich predobjednávku už teraz viete uskutočniť aj v Telekome! Samozrejmosťou je naša web zľava do výšky 20 eur  
      Predobjednajte si našu novinku už teraz a získajte navyše príslušenstvo úplne zdarma!
      K dispozícii je niekoľko zariadení, ktoré po splnení podmienok Samsungu (viď postup nižšie) získate spolu s predobjednávkou.  K telefónu Samsung Note 20 môžete dostať:  Herný ovládač MOGA XP5-X, bezdrôtovú nabíjačku a trojmesačné predplatné Xbox Game Pass alebo slúchadlá Galaxy Buds+. K telefónu Samsung Note 20 Ultra 5G zasa viete získať:  Herný ovladač MOGA XP5-X, bezdrôtovú nabíjačku a trojmesačné predplatné Xbox Game Pass alebo Galaxy Buds Live.  
       
      Návod ako postupovať ak chcete získať bonus od Samsungu:
      1.      Myslite na to, že je potrebné uskutočniť predobjednávku v dátume od 5. 8. do 20. 8.
      2.      Ďalší a dôležitý krok pre získanie bonusu je predregistrovať sa na samsung-bonus.eu do 20. 8., týmto vyjadríte svoj záujem o bonus.
      3.      Od 21. 8. do 21. 9. doregistrujete identifikačné údaje svojho nového telefónu a potrebné údaje na samsung-bonus.eu.
      4.      Po schválení zaregistrovaných údajov, vám bude e-mailom zaslaný link a e-voucher na príslušenstvo podľa vlastného výberu, ktorý môžete využiť do 21. 10. v e-shope samsung.sk.
       
      Viac informácií nájdete na webe Telekomu
      Tak čo? Zaujali vás nové telefóny? Kto z vás využije aj štedrú nádielku od Samsungu? Podeľte sa o svoje nákupy a názory, som zvedavá J