Nekonečné dáta si môžete aktivovať aj v máji

Otázka

  • 0

Ahojte, 

aj v máji si môžete aktivovať Neobmedzený balík dát v aplikácií Telekom. 

Tentokrát je ale aktivácia balíka časovo obmedzená od 1.5.2020 - 7.5.2020. Po tomto termíne aktivácia balíka už nebude možná. Ten, kto si balík aktivuje, bude môcť dáta využívať  do 31.5.2020. Balík je určený pre T Paušály, T Biznis paušály, ÁNO, ÁNO Biznis, Happy a Bez záväzkov. 

Návod na aktiváciu balíka nájdete tu: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/nekonecne-data-v-telekom-aplikacii

Pekný deň

@Ľuboš

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

13 odpovedí na túto otázku

  • 0

Nemam v appke vobec ponuku nekonecneho internetu - mam program MT Professional Plus Classic

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pise mi to ze nemam aktivovane ziadne balicky takze mi to nejde aktivovat

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja mam paušál MT Professional plus classic a nejde mi to aktivovať ale v Aprili a Marci mi to išlo 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ja mám tiež paušál  MT Professional plus classic a tiež v marci a apríli to fičalo, teraz to nebude možné ?? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak isto - nedá sa aktivovať, lebo žiadne balíčky sa nezobrazujú. Je služba len pre vyvolených? Ako je možné, že sa v aplikácii nedá aktivovať? Mám Android najnovšiu verziu, niekde som čítala, že hapruje to aj iným po aktualizácii softvéru. Od 2.5. sa snažím, bezvýsledne...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

mne to šlo bez problemov, asi je chyba na vašej strane, viem aj o dalšich ľudoch čo to maju aktivovane už

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

častokrát je problém len v tom, že je potrebné sa z aplikácie odhlásiť a znova prihlásiť. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

informovanost - SUPER, podarilo sa. Veľké ďakujem :):):)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Telekom - jedno velke minus. To ze sa zmenili podmienky a menej ludi ma moznost aktivovat data v maji, to nenapisu. 

Super linka podpory, okrem 30 min vyckavania na operatora si ma prehadzovali, najprv 0800 123 456, ti ma odkazali

na 0800 123 500 a odtial zasa na technikov 0800 123 777 . 

Ziaden operator nevedel mi povedat, ze sa zmenili podmienky. Az technik mi to musel povedat, 

ze  paušál  MT Professional plus nema podla novych podmienok narok na nekonecne data v MAJI.

Super technicka podpora.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

MT Professional Plus - i mňa aj v máji v pohode.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skúste sa odhlásiť z aplikácie, prípadne úplne zmažte dáta aplikácie, aby sa aplikácia správala ako pri novej čistej inštalácii a následne sa prihláste cez Môj Telekom prihlasovacie údaje alebo cez sieť Telekomu (nie cez wifi)

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Len pre upozornenie. Akcia nekonecne data skoncila. Dufam ze tu nikto nebude pisat ze si to nevsimol a bude mat kvoli tomu vysoku fakturu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od mmatejov
      Dobrý deň, chcem sa kompetentných spýtať, prečo od včera 10.12.2021, kedy vyšiel nový cenník, zmizlo z eshopu zariadenie Xiaomi Mi Band 6 a je tam iba nová verzia Xiaomi Mi Band 6 NFC, ktorá je podstatne drahšia. V cenníku naďalej ostalo aj zariadenie bez NFC a v eshope si ho neviem pridať k paušálu, iba verziu s NFC (ktorú ale nechcem lebo je pre mňa nevyužiteľná). Ostatné zariadenia z cenníka sú v eshope, iba tento náramok zmizol. Stále bola dostupnosť tohto náramku (sledujem posledný mesiac) a svietilo pri ňom "NA SKLADE" (čiže nemohlo sa vypredať). Po zmene cenníka jednoducho náramok zmizol z eshopu a ja si ho neviem pridať k predĺženiu paušálu.
    • Od simon0000
      Bude mi končiť paušál Ano S  s dodatkovou službou nekonečné SMS ,da sa paušál predlžiť  na ďalšie dva roky?
      Za súčasných plat. podmienok?
    • Od gabriel14
      Dobrý deň včera som mam ponuku na zmenu paušálu,k číslu 0911403600 tak som si to zmenil,, prosím od kedy to bude platné,, a prosim vedeli by ste mi pozrieť či už mám ponuku k paušálu na mobilný telefón?
    • Od Mino9233
      Ahojte budúci týždeň mi konci paušál co mam dva roky a ešte mi nikto nevolal, inokedy to už v lete volali a teraz nič akože ja im neviem volať kvôli tomu že mi končí viazanosť. Lebo pred 2 rokmi mi dali takú super zľavu na mobil  že som bol nesmierne spokojný. 
    • Od gandamwing
      Podal som si žiadosť na zmenu programu na mOjej SIM ke od telekomu.Upgradoval som ho z bez zavazkov na TIdeal 32 bez zariadenia.Žiadosť spísaná odoslana.Čakám na telefonát od telekomu na overenie objednávky.Dnes mi volali a už to bola taká známa formalita až na to , že chcú odomna zábezpeku 50€ v rámci prvej akontácii pri styku s kuriérom.No čo ste sa vy zbláznili ? Tak ja si beriem Paušál de Facto forma pôžičky od Vás a ešte Vám mám zato platiť peniazmi.Kde sme ? Ponúkate paušáli nie finačneprodukty.Sa zobuďte.5 rokov mám u Vás mágio internet a som  Vám azda  dlžný niečo ? 5 rokov Vám vyplácal faktury ako vzorový klient a vy chcete odomna 50€ ako zábezpeku proti neplateniu faktúr ?? Normálne ste mi rozum pretočili !
    • Od Rorodede1
      Dobrý deň, chcem sa spýtať mám u vás už dlhé roky paušál HappyXL + magio internet XL , chcel by som sa spýtať ktorý paušál by ste mi doporučili z tých nových aby bol čo naviac podobný k tomuto čo mám, magio internet chcem mať naďalej