Nekonečné dáta si môžete aktivovať aj v máji

Otázka

  • 0

Ahojte, 

aj v máji si môžete aktivovať Neobmedzený balík dát v aplikácií Telekom. 

Tentokrát je ale aktivácia balíka časovo obmedzená od 1.5.2020 - 7.5.2020. Po tomto termíne aktivácia balíka už nebude možná. Ten, kto si balík aktivuje, bude môcť dáta využívať  do 31.5.2020. Balík je určený pre T Paušály, T Biznis paušály, ÁNO, ÁNO Biznis, Happy a Bez záväzkov. 

Návod na aktiváciu balíka nájdete tu: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/nekonecne-data-v-telekom-aplikacii

Pekný deň

@Ľuboš

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

12 odpovedí na túto otázku

  • 0

Nemam v appke vobec ponuku nekonecneho internetu - mam program MT Professional Plus Classic

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pise mi to ze nemam aktivovane ziadne balicky takze mi to nejde aktivovat

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja mam paušál MT Professional plus classic a nejde mi to aktivovať ale v Aprili a Marci mi to išlo 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ja mám tiež paušál  MT Professional plus classic a tiež v marci a apríli to fičalo, teraz to nebude možné ?? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak isto - nedá sa aktivovať, lebo žiadne balíčky sa nezobrazujú. Je služba len pre vyvolených? Ako je možné, že sa v aplikácii nedá aktivovať? Mám Android najnovšiu verziu, niekde som čítala, že hapruje to aj iným po aktualizácii softvéru. Od 2.5. sa snažím, bezvýsledne...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

mne to šlo bez problemov, asi je chyba na vašej strane, viem aj o dalšich ľudoch čo to maju aktivovane už

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

častokrát je problém len v tom, že je potrebné sa z aplikácie odhlásiť a znova prihlásiť. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

informovanost - SUPER, podarilo sa. Veľké ďakujem :):):)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Telekom - jedno velke minus. To ze sa zmenili podmienky a menej ludi ma moznost aktivovat data v maji, to nenapisu. 

Super linka podpory, okrem 30 min vyckavania na operatora si ma prehadzovali, najprv 0800 123 456, ti ma odkazali

na 0800 123 500 a odtial zasa na technikov 0800 123 777 . 

Ziaden operator nevedel mi povedat, ze sa zmenili podmienky. Az technik mi to musel povedat, 

ze  paušál  MT Professional plus nema podla novych podmienok narok na nekonecne data v MAJI.

Super technicka podpora.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

MT Professional Plus - i mňa aj v máji v pohode.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skúste sa odhlásiť z aplikácie, prípadne úplne zmažte dáta aplikácie, aby sa aplikácia správala ako pri novej čistej inštalácii a následne sa prihláste cez Môj Telekom prihlasovacie údaje alebo cez sieť Telekomu (nie cez wifi)

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od blaskovamarcela
      Prosím o Vás o kontaktovanie z retenčného oddelenia. Ďakujem
    • Od samomuransky
      Zdravím,
      aktivoval som si T-Dáta 25 ku ktorým je poskytovaná služba Magio Go Benefit - jej aktivácia sa mi zobrazuje aj v Telekom aplikácií. Nedarí sa mi ale prísť na to ako službu využiť, teda s akými údajmi sa prihlásiť do samotnej aplikácie Magio Go. Viete mi s tým prosím poradiť?

      Ďakujem.
    • Od Nora.13
      Dobry vybrala som si paušál T nekonečno  s novým číslom a chcela som sa opýtať či sa môžem pre telefón zastaviť aj na predajni kde vyplatim aj poplatky 
    • Od app_13adamova
      Dobrý deň.
      Máme Magio Internet-vzduchom a chceme prejsť na vyšší balík.
      Nestacia nám dáta.
      Je to možné aj cez internet, alebo treba navštíviť prevádzku.
      Dakujem. S pozdravom Jakubis-Adamová
    • Od Juraj0506
      Dostal,už niekto zľavu -20 % na nejaký T-paušál? Myslím tým,že po skončení viazanosti na Áno L im bola poskytnutá zľava na nový paušál T-ideal 32.
    • Od starec_2377
      Dna 26.7.2020 mi konči viazanost na pausal Ano M a chcem sa spitat kedy možem paušal zrušit len v ten den alebo aj skôr ?