Otázka

  • 0

Dobry den.chcem sa opytat na prvu fakturu.napisali ste mi email ze koli tolkemu cakaniu ze s prvej fakturi odpustite 20€ a ked nam prisla faktura tak som platil plnu cenu.. cakal som ze to dodrzite ale som sklamany skoro 4mesiace som cakal na zapojenie.. za odpoved vopred dakujem. RÓBERT BRŠEL

Dobry den pan Brsel,

 

odpovedam na Vas podnet ohladom zriadenia pevneho internetu a televizie na adrese Hornohajska 304/19, Travnica.

 

Preverila som na nasom technickom oddeleni, ze realizaciu sluzby riesi dodavatel, ktoreho sme oboznamili so vsetkymi urgenciami na zriadenie od 07. 01. 2020.

 

Rada by som Vas ubezpecila, ze Vasa spokojnost a zvysovanie kvality vo vztahu k zakaznikovi je nasim cielom, o to viac ma mrzi, ze ste sa prave Vy nemali moznost o tom presvedcit v praxi.

 

Dovolte mi zaroven uviest, ze zriadovanie sluzieb realizujeme v zavislosti od technickych a prevadzkovych moznosti v danej lokalite.

 

Aby som Vas presvedcila, ze si vazime Vami prejavenu doveru, po zriadeni sluzieb Vam v nasledujucej fakture zadame dobropis vo vyske 20,00 € s DPH.

 

Verim, ze v kratkom case budete vyuzivat nase sluzby k Vasej spokojnosti.

 

S uctou

 

 

Slovak Telekom, a. s.

Tim reklamacii

Bajkalska 28, 817 62 Bratislava

<http://www.telekom.sk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

napíšte e-mail na marketing@telekom.sk a uveďte, že ste nemali sumu zníženú o kompenzáciu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od MiroslavMax
      ako dlho mam cakat za zapojenie internetu po zaplateni faktury po vypnuti
    • Od jozsa0620
      Dobrý den!
      Potrebujem informácie, ako možem zaplatit fakturu s prevodom z učtu  z Českej republiky?
    • Od zjancovicova21
      Dobrý deň, 
      chcela by som nastaviť odosielanie faktúr elektronicky nie poštou.
      S pozdravom Jančovičová 
    • Od Mozza85
      Na ktoru mailovu adresu mam poslat ze som fakturu zaplatila,abi mi isiel internwt,zmeskala som a zablokovani je,ihned som zaplatila ale neviem si najst adresu,
      Ďakujem
    • Od sbario
      Dobry den prajem!
      moju adresu mate zle uvedenu na fakturach nakolko v kolonke adresat mate zle ovedenu adresu..pod tym v kolonke učastnik je už správne uvedená adresa
    • Od marcokozolka
      zdravim mam problem s platbou nedaju sa mi zaplatit faktury volal som do banky tam je vsetko v poriadku na vasej super stranke mi napise ze sa neda zaplatit cez kartu nejaku chyybu 020-200 alebo nieco take podobne co to je