Otázka

  • 0

Dobry den.chcem sa opytat na prvu fakturu.napisali ste mi email ze koli tolkemu cakaniu ze s prvej fakturi odpustite 20€ a ked nam prisla faktura tak som platil plnu cenu.. cakal som ze to dodrzite ale som sklamany skoro 4mesiace som cakal na zapojenie.. za odpoved vopred dakujem. RÓBERT BRŠEL

Dobry den pan Brsel,

 

odpovedam na Vas podnet ohladom zriadenia pevneho internetu a televizie na adrese Hornohajska 304/19, Travnica.

 

Preverila som na nasom technickom oddeleni, ze realizaciu sluzby riesi dodavatel, ktoreho sme oboznamili so vsetkymi urgenciami na zriadenie od 07. 01. 2020.

 

Rada by som Vas ubezpecila, ze Vasa spokojnost a zvysovanie kvality vo vztahu k zakaznikovi je nasim cielom, o to viac ma mrzi, ze ste sa prave Vy nemali moznost o tom presvedcit v praxi.

 

Dovolte mi zaroven uviest, ze zriadovanie sluzieb realizujeme v zavislosti od technickych a prevadzkovych moznosti v danej lokalite.

 

Aby som Vas presvedcila, ze si vazime Vami prejavenu doveru, po zriadeni sluzieb Vam v nasledujucej fakture zadame dobropis vo vyske 20,00 € s DPH.

 

Verim, ze v kratkom case budete vyuzivat nase sluzby k Vasej spokojnosti.

 

S uctou

 

 

Slovak Telekom, a. s.

Tim reklamacii

Bajkalska 28, 817 62 Bratislava

<http://www.telekom.sk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

napíšte e-mail na marketing@telekom.sk a uveďte, že ste nemali sumu zníženú o kompenzáciu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od raca.pavol
      ako zmením limit na inkase Telekom
    • Od Rozalia_Kubovicova.
      Dobrý deň, 
      chcem sa spýtať na položku vo faktúre VS 82****0100 vo výške 18 € - služby za služby pevne - doplnková časť poplatku od 1.6.2020 do 31.7.2020. Faktúry mám uhradené v dobe splatnosti. Nebola som informovaná, či sa nejaké poplatky zvýšili. Dňa 23.6.2020 ste ma informovali, že z dôvodu systémovej chyby nebolo včas spustené účtovanie mojej služby MAGIO
      televízia a že poplatky za uplynulé obdobie  mi nebudú dotatočne účtované.  Ďakujem pekne a čakám na skorú odpoveď.
      Rozália Kubovičová
    • Od veronikalovaskova
      Dobrý deň, vedel by mi niekto poradiť alebo dať vysvetlenie? 
      Prišla nam faktúra magio tv telefón  pevná linka internet a mobil. 
      Výška faktúry trikrát väčšia za mobilné Služby sms asi o 150 eur. Pri výpise je zaznamenane že boli spoplatnené sms do zahraničia nejaké zóny ktoré sú spoplatnené a množstvo sms- viac ako 1000 poslanych. Neexistuje aby sme my tieto sms poslali ani len omylom. 
      Uz je podaná reklamácia a odklad platby. Ako sa, niečo také mohlo stať, z t-com centra stále tvrdia ze to išlo z tohto čísla. Nechápem ako je to možné. 
      Vie to niekto objasniť? 
      Ďakujem za odpoveď a za rady. 
    • Od tinabagin
      Dobrý deň pošlete mi koľko budem platiť tento mesiac za paušál 
    • Od luky206
      Dobry den bol som odpojeny a chcel by som sa spytat co je potrebne na pripojenie 
    • Od andelovadominika1
      Dobrý den, mala som omeškania s platbou faktúry, tak ma vypli, no po zaplatení mi to za pár dní štandardne sprístupnili, no internet v mobile mi nejde. Dokúpila som si aj balíček dát navyše, nakoľko som si myslela, že som ich prečerpala, no aj napriek tomu mi nejde internet. Viete mi poradiť či mám rovno volať zákaznickú linku? Ďakujem