Druhá reklamácia nedokončenej výmeny stĺpov

Otázka

  • 0

Už po druhýkrát Vás upozorňujem na nedokončenú výmenu starých stĺpov na káble pre magiointernet k rodinnému domu. Výmenu realizoval pán Miroslav v Letanovciach so svojou "firmou". Po prvej reklamácii dokončil osadenie druhého stĺpa do zeme (ktorý nebol osadený celú zimu) avšak na jednom stĺpe chýba jeden šroub na upevnenie stĺpa k betónovej pätke. Preto je potrebné dokončiť osadenie toho jediného stĺpa dostatočne dlhým šroubom k betónovej pätke a zároveň odstrániť staré stlpy. Zározveň preložiť káble na "nové" stĺpy, čo verím nebude zase "nekonečná" práca. Verím, že toto neúplne skončené dielo bude čo najskôr ukončené. P.S. Keby som ja ako Váš dlhoročný užívateľ takto platil za služby, tak neviem, čo by ste si o mne mysleli. Takže viete, čo si myslím o tejto anabáze ja. Ďakujem a prajem pekný deň.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Tak takto, cez fórum toho veľa nedoriešime, pretože tu nie sú kompetentní, ktorí majú na starosti práve takého požiadavky.

Ohľadom toho Vám odporučím zaslať e-mail na marketing@telekom.sk, prípadne techgroup@telekom.sk a bude to preposlané kompetentným.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar