Otázka

  • 1

Dobrý deň,

poprosím postup na získanie podrobného výpisu z pevnej linky - firma cez portál môj Telekom

Ďakujem

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od ladislav26
      Pekný deň prajem,  
      už dva týždne v kuse nám vyvolávajú na pevnú linku zaujímavé čísla zo zahraničia a už ma to prestáva baviť. Takže rád by som vedel či sa to nedá blokovať ? či už priamo telekom, či existuje telefon ktorý to má v sebe ide cez šnúru ? Momentálne máme telefon Panasonic KX-TG 1711, a ten vie maximálne tak ukázať číslo volajúceho.  Hlavne by ma zaujímalo, prečo to neblokuje automaticky telekom. Vedel by mi niekto poradiť ? Ďakujem  
    • Od 1961danielka
      Neviem zrušit registraciu.taktiež chcem zrušiť prihlasovacie udaje do aplikacie.Vopred dakujem.
    • Od dusinovak
      Prečo je vždy horšie pripojenie na stranku moj telekom ,vždy len kody treba predtým to tak nebolo
    • Od janatelef
      Dobrý deň,
      včera ma zastavila suseda - vraj moje deti jej volajú na pevnú linku. Nemyslím si, že sú to oni, pretože jej číslo som nikdy nemala.
      Rozmýšľam, či by bolo možné - z jej strany - zistiť, kto jej volal, prípadne zablokovať hovory. Vraj má opakovane obťažujúce hovory.
      Existuje k pevnej linke nejaká možnosť, ako dostať výpis prichádzajúcich hovorov?

      Ďakujem dopredu za radu
    • Od vika1803
      Dobrý deň
      chcela by som sa opýtať, či je možnosť zresetovať Môj telekom.???? Nová registrácia sa nedá urobiť s existujúcou mailovou adresou....uvádza, že už existuje užívateľ s touto mailovou adresou.......potrebujem úplne zrušiť registráciu Môj telekom....ďakujem za odpoveď...na mail: vika1803@azet.sk
    • Od hanalauferova
      Dobry den,
      na linke 02 5*** ***4 nepocujeme volaci signal, ked sa sem snazime dovolat tak mame signal akoby to zvonilo ale telefon nam nezvoni, potrebujeme zistit kde je zavada 
       
      vopred dakujem za kontaktovanie na 090* *** ***
       
      Hana Lauferova
       
      mstt sro