PREPIS CISLA

Otázka

  • 0

Dobry den, uz niekolko rokov som vlastnikom karty, momentalne si chcem zriadit pausal, no kedze vlastnikom cisla je moja mama, tak teoreticky nie je mozne zriadit pausal na predmetne cislo. Chcem sa opytat ake mam moznosti prepisu cisla, som zaneprazdneny, takze na riesenie problemu cez pobocku nemam cas. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

ževraj sa dá uskutočniť prepis ondline cez  https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam

keď tam uvedieť všetky potrebné údaje, čo s nimi chceš robiť a pripojíš scany oboch občianských preukazov. 

nakoľko je to pravda je vec druhá, ale mohlo by to ísť. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ano da sa to spravit ako je uvedene cez  https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam

poslal som ziadost a ofotene OP. prilohy vraj nepresli ale poslali mi formular ktory som vyplnil prilozil OP a vybavene.

prepisoval som takto cely balik sluzieb ( cize internet, telku a pevnu linku) .

 

Ako vravim uplne  v pohode mailom vyriesene az som sa tomu cudoval.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Otootik1307
      Obnovenie telefónneho cisla
    • Od mmatejov
      Dobrý deň, chcem sa kompetentných spýtať, prečo od včera 10.12.2021, kedy vyšiel nový cenník, zmizlo z eshopu zariadenie Xiaomi Mi Band 6 a je tam iba nová verzia Xiaomi Mi Band 6 NFC, ktorá je podstatne drahšia. V cenníku naďalej ostalo aj zariadenie bez NFC a v eshope si ho neviem pridať k paušálu, iba verziu s NFC (ktorú ale nechcem lebo je pre mňa nevyužiteľná). Ostatné zariadenia z cenníka sú v eshope, iba tento náramok zmizol. Stále bola dostupnosť tohto náramku (sledujem posledný mesiac) a svietilo pri ňom "NA SKLADE" (čiže nemohlo sa vypredať). Po zmene cenníka jednoducho náramok zmizol z eshopu a ja si ho neviem pridať k predĺženiu paušálu.
    • Od Eva_Nagy
      ako vybavim eSim zo zahranicia, ked mi nefunguje nanoSim
    • Od jozefmatusovic
      Je možné získať twin sim kartu k predplatenke?
    • Od simon0000
      Bude mi končiť paušál Ano S  s dodatkovou službou nekonečné SMS ,da sa paušál predlžiť  na ďalšie dva roky?
      Za súčasných plat. podmienok?
    • Od gabriel14
      Dobrý deň včera som mam ponuku na zmenu paušálu,k číslu 0911403600 tak som si to zmenil,, prosím od kedy to bude platné,, a prosim vedeli by ste mi pozrieť či už mám ponuku k paušálu na mobilný telefón?