predĺženie viazanosti - problém

Otázka

  • 0

Zdar, 

máme doma balík služieb internet, tv, telefón a už mám končila viazanosť na konci apríla tak otec zavolal a predĺžil prišla poštou nová zmluva kde treba jedno vyhotovenie podpísať a poslať naspäť. Problém je že otec na neho je služba písaná má zdravotné problémy a je v nemocnici, netuším kedy ho prepustia domov. Je mi jasné že sa to nestihne do 15 dní ako je požadované v zmluve. Otázka je čo hrozí ak tú zmluvu nestihneme poslať do 15 dní. Ako toto riešiť. 

Ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

úprimne ja nemyslím, že niečo hrozí. 

pokiaľ im nevrátite podpísanú zmluvu tak by ste nemali byť upísaní na 24 mesiacov.  Možno by som zo slušnosti, napísal cez telekom napíšte nám že je takýto problém a nech sa pripravia že to nebude na čas. 

ešte je varianta že to podpíšeš ty. keďže je otec v nemocnici navštevovať sa nesmie, ak on má záujem o predlženie. a je to na jeho meno. nikto podpis skúmať nebude, zmluva bude platná, a nikto to riešiť nebude do momentu ak tvoj otec sa nebude vrtať v tom, že to on nepodpisoval. 

 

 

Editoval/-a informovanost

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

opýtam sa otca verzia s mojím podpisom tiež pripadá do úvahy prípadne tam napíšem diki za názor, možno ak to nestihnem tak nám pozastavia služby prišiel by som akurát o internet na chvíľu mám svoj televízor cez anténu mimo spoločného mágia 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

prečo by si prišiel o služby? 

veď ak ti skončí viazanosť, služby využívaš aj naďalej, ale už podľa aktuálneho cenníka, nie podľa zazmluvnených cien. 

neviem prečo by ste mali prísť o služby, prídete o cenu. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

aha takže maximálne dostaneme faktúru s vyššou cenou a keď sa predĺži viazanosť tak sa vráti pôvodná cena, v zmluve píšu že v prípade nevrátenia môžu k pristúpiť k deaktivacii služieb

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

môžu. to áno. nemyslím, že k tomu pristúpia ale. 

skôr si otvárajú možnosti. ale ak majú platiaceho zákazníka boli blbí. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

uz som to vyriesil, hovoril som s otcom cez mobil, brat to podpise a posle, tiez si myslim ze maximalne poslu fakturu bez zlavy teda vyssiu sumu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar