volanie v zahranicí

Otázka

  • 0

neviem volať zo zahraničia a tiež som si už trikrat podal žiadosť o prenesenie starého čísla a nič

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

mne číslo prenášali 29 dní. 

aj to krátko s tým čo by to zrejme trvalo, keby som na to nepodal reaklamáciu a nežiadal všetky poplatky za ten paušál do doby prenesenia čísla, od objednania služby. 

prenos by mal trvať 4ry dni. 

 

roaming by sa ti mal zapnúť  normálne, ale niektoré mobily požadujú volať čísla v medzinárodnom tvare. napríklad tie mojich rodičov. 

teda mobil v tvare 09xx xxx xxx skús vytočiť ako +421 09xx xxx xxx prípadne 00421 09xx xxx xxx. 

pevnú linku nie len s predvoľbou slovenska +421 ale s predvoľbou oblasti.  pre príklad bratislava 02 xx xx xx je +421 2xx xxx xx

ostatné oblasti  ako príklad ZA čo má predvoľbu 041 tak +421 41 xx xx xxx

prípadne + nahradiť 00 záleží, malo by to byť to isté, ale z vlastných skúsenosti viem že to tak nie je v  úplne všetkých prípadoch. 

skús možno len toto ti to už vyrieši problém. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Máš tam chybu. Jedna 0 sa vynecháva. Napríklad telefónne číslo.: 0903123456 je v tvare : +421903123456, respektíve 00421903123456.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od eraserv6
      Prosím Vás, viete mi niekto napísať aké pravidlá v roamingu platia pre zdielanie dát na inú SIM kartu, ktorú mám registrovanú na svoje meno a na rovnakom paušáli spolu s hlavnou SIM? Od apríla som nedozvedel od operátora jednoznačnú odpoveď. Problém je v tom že na svojej hlavnej SIM T-Nekonečno HD mám aktivovaný balík EU Nonstop ale keď v zahraničí použijem zdielanú SIM na čerpanie dát zo svojho dátového balíčka kde prenesiem viac tých dát ako doma, začnú mi chodiť na zdielanú SIM sms-ky o porušení roamingových pravidiel. FUP 50,48 Gb/mes. neporušujem.
      Naposledy keď som volal na infolinku, po X telefonátoch, som bol ubezpečený že na zdielanej SIM sa regulácia neuplatňuje lebo si prakticky míňam dáta zo svojho paušálu. Včera mi však zase prišla ďalšia sms o porušení roamingových pravidiel. 
      Vážne už neviem kam sa mám obrátiť.
    • Od Linda1967
      Dobrý deň. Mám paušál T32, celý mesiac ho využívam v Maďarsku. Chcela by som sa spýtať či pri: darovaných dátach a dátových balíčkoch - Nekonečné pripojenie, Denné dáta neobmedzené,Denné dáta 1 GB a Data 1 GB - či mám FUP  ( ak áno prosila  by som presne koĺko  GB) -  mám aktívny program EU nonstop
    • Od lelka3
      Chcem sa opýtať koľko trvá prenos čísla z paušálu na easy. Požiadala som ho v sobotu 12.9.2020 povedali mi, že behom dňa no stále mi ukazuje, že mám paušál
    • Od GIGN1987
      Nazdar,
      prešiel som z orange na telekom nainštaloval som si telekom aplikáciu a mám pár problémov. Aplikácia píše že je neúplný účet a že mám dokončiť registráciu no keď zadám email adresu s ktorou som registrovaný tu na fóre a tiež je uvedená pre zasielanie faktúr tak mi napíše že email je použitý tak aký email tam mám zadať, kde je chyba. Druhý problém je že keď dám pripojiť produkty pomocou mobilného čísla ktoré som si preniesol z orange tak mi napíše že zvolené číslo nepatrí do siete telekomu alebo ešte nebolo aktivované čo je blbosť lebo sim kartu mám v telefóne a som normálne dovolatený. Prikladám screenshoty. Ďakujem za odpoveď.
       
       



    • Od l.lukacovic17
      Dobrý deň, minuly týždeň v stredu som robil prenos telefónneho čísla ku Vám . V piatok prišiel kuriér podpísali sa zmluvy a myslel som že hneď to pôjde. Ale sim od vás fungovala pod iným číslom, potom som sa dočítal na stránke že prenos trvá 4 pracovne dni. Dnes je štvrtok a stará sim mi prestala ísť tak som dal novú od vás to telefónu ale keď som sa prihlásil do aplikácie tak mi ukazuje že moja služba ktorú som si objednal je aktívna na tom číslo čísle ktoré bolo na ten novej simkarte od vás a nie na čísle ktoré som preniesol. Tak som sa chcel spýtať či sa to prehodí automaticky alebo mám volať niekam. Dole som priložil aj fotografiu. Ďakujem za odpoveď.

    • Od Patrik
      Zdravím, chcem sa spýtať, či je možný prepis čísla len so splnomocnením alebo tam musia byť obe osoby?