volanie v zahranicí

Otázka

  • 0

neviem volať zo zahraničia a tiež som si už trikrat podal žiadosť o prenesenie starého čísla a nič

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

mne číslo prenášali 29 dní. 

aj to krátko s tým čo by to zrejme trvalo, keby som na to nepodal reaklamáciu a nežiadal všetky poplatky za ten paušál do doby prenesenia čísla, od objednania služby. 

prenos by mal trvať 4ry dni. 

 

roaming by sa ti mal zapnúť  normálne, ale niektoré mobily požadujú volať čísla v medzinárodnom tvare. napríklad tie mojich rodičov. 

teda mobil v tvare 09xx xxx xxx skús vytočiť ako +421 09xx xxx xxx prípadne 00421 09xx xxx xxx. 

pevnú linku nie len s predvoľbou slovenska +421 ale s predvoľbou oblasti.  pre príklad bratislava 02 xx xx xx je +421 2xx xxx xx

ostatné oblasti  ako príklad ZA čo má predvoľbu 041 tak +421 41 xx xx xxx

prípadne + nahradiť 00 záleží, malo by to byť to isté, ale z vlastných skúsenosti viem že to tak nie je v  úplne všetkých prípadoch. 

skús možno len toto ti to už vyrieši problém. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Máš tam chybu. Jedna 0 sa vynecháva. Napríklad telefónne číslo.: 0903123456 je v tvare : +421903123456, respektíve 00421903123456.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od lelka3
      Chcem sa opýtať koľko trvá prenos čísla z paušálu na easy. Požiadala som ho v sobotu 12.9.2020 povedali mi, že behom dňa no stále mi ukazuje, že mám paušál
    • Od GIGN1987
      Nazdar,
      prešiel som z orange na telekom nainštaloval som si telekom aplikáciu a mám pár problémov. Aplikácia píše že je neúplný účet a že mám dokončiť registráciu no keď zadám email adresu s ktorou som registrovaný tu na fóre a tiež je uvedená pre zasielanie faktúr tak mi napíše že email je použitý tak aký email tam mám zadať, kde je chyba. Druhý problém je že keď dám pripojiť produkty pomocou mobilného čísla ktoré som si preniesol z orange tak mi napíše že zvolené číslo nepatrí do siete telekomu alebo ešte nebolo aktivované čo je blbosť lebo sim kartu mám v telefóne a som normálne dovolatený. Prikladám screenshoty. Ďakujem za odpoveď.
       
       



    • Od l.lukacovic17
      Dobrý deň, minuly týždeň v stredu som robil prenos telefónneho čísla ku Vám . V piatok prišiel kuriér podpísali sa zmluvy a myslel som že hneď to pôjde. Ale sim od vás fungovala pod iným číslom, potom som sa dočítal na stránke že prenos trvá 4 pracovne dni. Dnes je štvrtok a stará sim mi prestala ísť tak som dal novú od vás to telefónu ale keď som sa prihlásil do aplikácie tak mi ukazuje že moja služba ktorú som si objednal je aktívna na tom číslo čísle ktoré bolo na ten novej simkarte od vás a nie na čísle ktoré som preniesol. Tak som sa chcel spýtať či sa to prehodí automaticky alebo mám volať niekam. Dole som priložil aj fotografiu. Ďakujem za odpoveď.

    • Od Patrik
      Zdravím, chcem sa spýtať, či je možný prepis čísla len so splnomocnením alebo tam musia byť obe osoby? 
    • Od sagaras
      Mal som dual SIM. SIM1 s internetom v mobile, SIM2 s volaniami. Chcel som zmeniť oba paušály a tak som si to dal previesť na SIM2 a zmeniť úroveň paušálu. Povedali mi, že už je to aktivované ale musím za mesiac júl zaplatiť oba paušály. Všetko fungovalo normálne. Ale prišiel prvý august a SIM1 sa deaktivovala a na SIM2 mi neaktivovalo internet v mobile. Pozrel som nastavenia v mobile, dokonca som zmenil mobil. Chyba je zjavne na strane Telekomu a ja to nemôžem s nimi riešiť, lebo oni si ešte cez víkend dovolia nemať podporu platiacemu zákazníkovi. Čo mám robiť?
    • Od Eduard Gábor
      Dobrý deň, chcem prejsť s mojich dlhoročným tel. číslom od konkurencie k Vám s novým paušálom a mobilom s vašej ponuky na jaku máriu odo mňa chcete zábezpeku 100€
      Keby som si zobral paušál s novým tel, číslom žiadnu zábezpeku platiť nemusím je to na zamyslenie TELEKOM uvedomte sa !!! To takto chcete zákaznikov na vašu stranu ? chápem že je to ochrana proti tomu aby sa vyhli neplatičom a zariadenie si nechali ale da sa to aj nejak inak treabrs faktury od konkurencie že sa to platilo alebo ja neviem 100€  to si našporim 20eur a kúpim to zariadenie bez toho aby ste mi ho museli davat vy a povedzme si pravdu do oči koho zaujíma nejaký paušál každého zaujíma mobil to je hlavný dôvod prečo chceme paušál a ostatný čo chcú paušál  buď su online na dátach alebo podnikatelia čo musia neustále volať ... ?  Kedy sa bude myslieť aj na obyčajných ľudí?