Reklamácia faktúry .

Otázka

  • 0

Dnes 24.4.mi bola doručená elek.faktúra za obdobie 22.3.2020-21.4.2020.č.8258227424 adresát č.307***8301

Fakturované 16.25 €. Mám program 100 minút v SR a EU. NEPREVOLALA som ich!

Sledujem si to!Aplikácia mi ukazovala zostávajúcich 16 min.Ani vaše naúčtované minúty nie je 100 min.

Prosím o opravu faktúry!!! Už som aj volala operátorovi.

Podal podnet č.1-7654****91897.Potom som našla túto možnosť reklamácie,tak ju využívam.

Barátová Helena 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

cez verejné fórum určite nie je možné riešiť reklamáciu.

Ak ste cez zákaznícku linku zadali podnet, tak počkajte na jeho vybavenie. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar