Reklamácia faktúry

Otázka

  • 0

Dobrý deň, chcem podať reklamáciu na telefónny účet,. Treba prísť osobne na pobočku, alebo treba zaslať na mailovú adresu, ktorá je? Ďakujem Charvát

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

marketing@telekom.sk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Elpedros
      Ahojte, mal by niekto volne miesto do magenty 1? Mam pausaly happy L 0903958936
    • Od stevo.buhla
      pri paušali L nemam data navyše aj ked som v Magente
    • Od pietro123
      Hľadám člena do skupiny Magenta 1 , pošli v správe aký máš paušál a tel. číslo . Pošlem pozvánku .
    • Od Marek123987
      Ahojte, 
       
      mám paušál Áno S a založil som magnetu skupinu. V domácnosti mame ešte tieto služby:
      - Happy M pre pevnú linku, 
      - Magio internet XL. 
      Môj paušál a pevná linka + internet sú fakturačne oddelené. Keď sa snažím pevnú linku + internet pripojiť do skupiny magenta 1 zadaním čísla pevnej linky, vyhodí mi chybu niečo v tom zmysle, že pridať možno len službu Happy, Áno, internet a pod. Lenže to je presne to, čo pridávam. 
       
      Viete prosím poradiť ako spojiť tieto služby v skupine? 
    • Od pietro123
      Ponúkam 1 voľné miesto v skupine . Pošlite kontakt v správe , pošlem pozvánku .
       
       
    • Od Vzdy_doHRY
      Ahojte nechcel by sa niekto pridať do mojej magenty? potrebujem niekoho s pevnou sieťov