Prepis

Otázka

  • 0

Prosim Vas da  sa prepisat majitel pevnej linky cez internet?

Dakujem za odpoved...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Naozaj o tom pochybujem. 

Telekom si bude musieť overiť terajšieho zákazníka, či je to reálne on a budú si musieť overiť aj nového zákazníka. 

aby náhodou, neprepísali službu bez požehnania majiteľa či vôbec toho, aby o tom vedel.... a tiež aby to napísali na niekoho skutočného, nie fiktívneho ktorý tiež vie o tom, že sa toto deje a súhlasí s tým. 

na internete sa dá vydávať za kohokoľvek a dá sa to ojebabrať. takže úprimne pochybujem. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od ladovymedved
      Kto ma podobnu skusenost ako ja ? Od februara nahlasujem telefonicky aj pisomne poruchu statnej linky. Stale mi vypadava. Ked nahlasim poruchu telefonicky  tak mi linka nabehne do 5 tich minut ale najneskor do 24 hodin je opat nefunkcna. Ked to nahlasim ako reklamaciu tak mi nabehne za dva  -tri dni, ale jasne ze najneskor do 24 hodin vypadne. Tento stav pretrvava 5 mesiacov a nikto to nerieši. Len mi pride vzdy po nabehnuti linky sms ze zavada bola odstranena. Ked to ako papagaj posledne dva mesiace urgujem tak mi občas pride sms ze na odstraneni zavady pracuju a dakuju mi za moju trpezlivost. 
    • Od jacquelina
      Prečo v aplikácii môj telefón sa nedá priebežne zistiť momentálny stav prevolaných minút na pevnej linke.Na mobilnej linke sa to v aplikácii môj telefón sa to odčítať dá.
    • Od psychiater
      Dobrý deň,
      poprosím postup na získanie podrobného výpisu z pevnej linky - firma cez portál môj Telekom
      Ďakujem
       
       
    • Od gabanidusan
      Dobrý deň,
      mám aktivovanú službu Doma Happy M, podľa ktorej by som mal mať 100 voľných minút do ostatných sietí a EÚ. Podľa poslednej fartúry mám spolu prevolaných 87 min. a 54 s. a napriek tomu mi prišlo platiť za volanie do Orange. Viete mi poradiť, na koho sa obrátiť? Komu napísať? V pobočke som osobne bol už párkrát, lebo stále je s niečím problém, ale očividne tam robia ľudia, ktorí sa problematike dostatočne nerozumejú. Ďakujem za odpoveď, pekný zvyšok dňa.
    • Od Dobko30
      Dobry den
      neviete mi prosim poradit ci je v telekome dostupny telefon k penej linke zn. 
      Vtech Speedphone 11?
      Teraz mam Gigaset C530 a po dvojrocnej viazanosti ho chcem vymenit.
      Dakujem za info.
    • Od salwator
      Dobry den,
      chcem sa spytat niekolko otazok. mam internet optik XL+ giga, chcem doplnit pevnu linku.
      1. Aka je viazanost sluzby? Neviem isto ci to pojde- modem mam u mna v dome, odtial je vedeny telefonny kabel k svokre cca 40 m v zemi (je mozny subeh so silovym vedenim). Momentalne ma pevnu linku "klasicku".
      2. Mam moznost vyskusat ci to bude fungovat? Napadlo ma napr. prepojenie jej pevnej linky na vedenie- tych 40 metrov a napojit telefonny pristroj u nas v dome- ked bude fungovat bude fungovat aj pevna linka cez internet- teda opacnym smerom cez toto vedenie?
      3. Je mozny samoinstalacny balik v tomto pripade? Lebo svokra kvoli situacii s virusom nechce aby jej tam chodil technik...