Benefit

Otázka

  • 0

Ako nový zákazník s 2 službami mám nárok na benefit 100€. Informovali ste ma, že mi ho vyplatíte na pobočke po uhradení prvej faktúry.

Je možné oň požiadať aj inak ako osobne na pobočke? Ak áno, ako postupovať. 

Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

ahoj toto je verejné fórum a naozaj čakám, kedy sa ozve niekto kto vie čo ti na to povedať, ale naozaj ma zaujíma ako toto dopadne. 

takže ako nový klient ti pri založení sľúbili, že ti dajú 100 eur na ruku hej? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

pokiaľ viem, tak benefit sa nikdy nedáva v hotovosti ale len ako zľava na produkty. Niekto ťa musel slušne povedané uviesť do omylu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od slatra77
      Dobrý deň, po prijatí sms s aktivačným kódom, mi píše pri registrácii, že kód je neplatný. Kód mám určite dobrý tak neviem kde je problém 
    • Od filipzemiansky123
      Dobrý večer, chcel by som sa spýtať či budú dáta zadarmo aj v júni??
    • Od Lucka
      Ahojte,
      až do 21. júna si môžete k akémukoľvek Magio internetu, Magio televízii, Magio GO, T paušálu alebo paušálu ÁNO či Happy nezáväzne aktivovať zadarmo HBO GO na 30 dní. Akcia je pre nových aj existujúcich zákazníkov.
      Existujúcim zákazníkom bude akcia aktivovaná automaticky. O blížiacom sa konci akcie a možnom predĺžení alebo deaktivácii vás včas upozorní SMS správa.
      Viac o akcii sa dočítate tu 
      Upozorňujem, že novým zákazníkom sa služba aktivuje po 24 hodinách od aktivácie.
      Ktorý film z HBO GO si pustíte na svojom zariadení ako prvý? J
       
      Lucka

       
       
    • Od RadovanDojcinovic
      Dobrý deň, zaujímalo by ma že dokedy od aktivácie HBO GO cez akciu by mi akože mala prísť "notifikácia s ďalšími instrukciami". nakoľko keď sa skúsim znova zaregistrovať na HBO GO na 30 dni zadarmo tak mi napíše  "Pre Vaše číslo adresáta ponuka "HBO GO na 30 dní zadarmo" už bola využitá. Akciu nie je možné využiť opakovane"
      Žiaľ využitá nebola, nakoľko mi nič neprišlo.. stále čakám na tu notifikáciu a info no nič nechodí 
    • Od michaela3008
      Dobrý deň. Chcela by som sa opýtať, keďže už mi príde Telekom ako v kocúrkove. Minulý rok som sa presťahovala a nahlásila zmenu trvalého pobytu priamo na predajni Telekom. Nič sa neudialo. Stále svietila pôvodná adresa. Tak som opätovne zašla na predajňu v KE do Tesca, kde som to nahlásila opäť osobne. Povedali mi, že už je to v poriadku. Ale zase nebolo. Opäť pôvodná adresa. Tak som to skúsila v Predajni Telekomu v Auparku a chcete vedieť výsledok? Zase NIČ. Moje kroky aj smerovali do Tesca v KE do predajne Telekomu, kde už s nasrdeným výrazom som reklamovala, že toto nie je normálne. Pracovník ma ubezpečil, že už to bude v poriadku. Há. Dnes si pozriem svoj Telekom a reku mrknem na adresu. A žiadna zmena. Neviete mi poradiť, na ktorú lampáreň sa mám obrátiť, keď si už konečne chcem zmeniť adresu trvalého pobytu v Telekome? Ďakujem.
    • Od andrej_jelenik
      Dobrý deň, v mestskej časti Ružomberka, v Černovej nám začali kopat optické káble. Predpokladáme ze Telekom rozširuje svoju optiku aj k nám, ako to bolo od Vás dávnejsie už avizované. Chcel by som sa opýtat v akej dohladnej dobe by optické pripojenie v Černovej mohlo byť pre nás (Vašich zákazníkov)  k dispozícii. Stačí orientačne. Predom ďakujem za odpoved.