Telekom aplikacia

Otázka

  • 0

Dobrý deň chcem sa opýtať čo mam robiť keď mi aplikácia Telekom nezobrazuje aktuálnu sumu a spotrebu. Do teraz všetko išlo ale teraz mam novy telefón a predlžoval som zmluvu tak od tej doby mi to neukazuje aktuálnu cenu faktúry čo mam robiť 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

keďže ste predlžovali zmluvu, tak údaje o spotrebe sa budú zobrazovať až od nasledujúceho fakturačného obdobia.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ale aplikacia mi ukaze sumu  faktury a variability simbol za ten to mesiac ? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar