Dnešným dňom štartujeme predpredaj najnovšieho iPhone SE

Otázka

  • 0

Ahojte, 

dnešným dňom Telekom odštartoval predpredaj lacnejšej verzie iPhone.  Čerstvú novinku Apple oficiálne predstavil iba pred menej ako 48 hodinami. Na tomto iPhone opäť nájdete ikonické tlačidlo používané najmä na starších modeloch telefónu. Novinka tiež podľa výrobcu obsahuje najnovší typ procesoru A13 Bionic.

Ako ste na tom vo vzťahu k „jablkám“ vy? Tešíte sa na nový telefón? Komu by ste ho určite odporučili? 

Pripomíname, že pri objednaní telefónu online môžete získať zľavu až do výšky 20 eur. Tak ako v minulosti platí, že predobjednávky majú prednosť pri vybavovaní.

Tak neváhajte a predobjednajte si nový iPhone SE na našich stránkach. :) 

  iphone-se_pre-order_forum-banner_650x220px_PREDOBJEDNAT.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Screenshot_20200418_082337.jpg

facepalm...

4.7" ip67 4k 60p len tá cenovka ako vždy, klientelu si to 100% nájde najmä u nežnejšieho pohlavia

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte,

od zajtrajšieho dňa budeme mať v ponuke  nový iPhone SE v troch farebných verziách:

-       iPhone SE 64GB Black

-       iPhone SE 128GB Black

-       iPhone SE 128GB White

Za nasledovné ceny: 

iPhone SE 64GB

-       1 € mesačne + 49 € akontácia pre ÁNO XXL

-       6 € mesačne + 99 € akontácia pre ÁNO XL

-       6 € mesačne + 249 € akontácia pre ÁNO L

-       7 € mesačne + 299 € akontácia pre ÁNO M

iPhone SE 128GB

-       1 € mesačne + 99 € akontácia pre ÁNO XXL

-       6 € mesačne + 149 € akontácia pre ÁNO XL

-       6 € mesačne + 299 € akontácia pre ÁNO L

-       7 € mesačne + 349 € akontácia pre ÁNO M

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od chcemvediet
      Dobrý deň,
      mám dostatočny kredit na účte, ale pri pokuse platby v iTunes Store mi píše, že kredit je nedostatočný. V čom je problém?
      Ďakujem.
    • Od ARpicur
      Dobry den,
      chcel by som sa Vas opytat, chysta Telekom uz konecne aj na Slovensku spustit e-sim podporu pre Apple Watch LTE? Susedne Madarsko ho nedavno spustilo aj u T-Com.
      Dakujem
    • Od Ivan Mečiar
      Dobrý deň, chcem sa opýtať, kedy budú opäť dostupné k paušálom hodiny Apple Watch 5 44mm?
    • Od lexi12345
      Dobrý deň. 
      Chcela by som sa spýtať na mobilný telefón iphone 11 v bielej farbe je už dlhšie nedostupný na predajni v Nitre v Mlynoch, bude ešte vôbec dostupný v tej farbe? Alebo sa eviduje výpadok? Ďakujem 
    • Od autojesko
      Dna 05.0. 2020  som dal svoj telefon na opravu do Tmobile predajne v Trnave! pol poškodený pádom a z každej strany viditelne
      poškriabaný obitý vypadával signál nešlo sa pripojiť k wifi hot spotu !  
      v zmluve uvádzali predpokladaný dátum 03,02.2020
      Telefón mi bol vrátený z opravy dna 06.02 kde som zistil že bol menený lcd komponent za čínsku napodobeninu a že telefon bol opravovaný v neautorizovanom servise čím padla asi moja záruka! Neautorizovaný servis tak bude môcť opravovať iPhony s rovnakými komponentami, nástrojmi a postupmi ako autorizovaný servis. Rozdiel je len v tom, že iný produkt ako iPhone opravovať nebude môcť, nehovoriac o tom, že zariadenie musí byť po záruke. Záručné opravy budú aj naďalej len v réžii autorizovaných servisov. v prílohe zasielam dokumenty!
      Stalo sa mi to u tejto spoločnosti už druhý raz!
      Neboli opravené ani škriabance a preliačeniny! platím si poistku proti poškodeniu a krádeži v sume 14 eur! Neautorizovaný servis mi iba vymenil displej ale telefón je nefunkčný!
      Pracovnici predajne mi odmietli dať protokol o oprave spoločnosti swis ktorá túto neautorizovanú opravu zrealizovala ! --




    • Od Saro6239
      Dobrý deň je zrejme , že na bývalých zamestnancoch testujete od augusta 2019 E-SIM kedy spustite aplikáciu pre bežných užívateľov neverím,že na testovanie potrebujete taký dlhy čas  keď vo všetkých okolitych krajinách tuto službu podporujete bez takého dlhého testovania