Ukončenie zmluvy formulár na stiahnutie

Otázka

  • 0

Dobrý deň, volal som dnes na vašu zákaznícku linku a pani mi povedala že formulár na ukončenie zmluvy si mám stiahnuť vyplniť a poslať elektronicky kedže sa deje vo svete to čo sa deje.Momentálne že riešia len dôležité veci na predajniach... Takže chcel by som ukončiť zmluvu stým že že mi už zazmluvnené dva roky ubehli už je aj pol roka po tom... viete mi prosím Vás  poslať na email ten formulár  ? 

Ďakujem veľmi pekne 

S pozdravom V. Kovács

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Ahoj, toto je verejné fórum, tu nekomunikuješ s telekomom... len tak medzi rečou.... 

no ten formulár myslíš na ukončenie pevných služieb? 

https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/ako-mozem-poziadat-o-zrusenie-zmluvy-pre-sluzby-pevnej-siete-Telekom

@Jojco90

Editoval/-a informovanost
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aha no tak to nevadí...áno ďakujem pekne to som už našiel, no myslle som že stiahnem dokument v pdf ktorý vyplním a hotovo...tak mi to aspoň nadiktovali na info-linke.

Takže takto stačí nakoniec postupovať ?

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

v prípade pevných služieb áno. online sa v telekom dá len máločo a keďže ťa z predajní odpinkali, tak zaslať to je viac menej jediná možnosť. 

môžeš im to skúsiť poslať aj na https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam keď si povyberáš ku čomu to patrí, aby to napríklad nedošlo na oddelenie prenosu čísel.... napr. 

ale to neviem, či by bolo dostatočné. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

vyskúšam ďakujem zatiaľ veľmi pekne za pomoc ..

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Vyplniteľná žiadosť / tlačivo na tento proces neexistuje. Môžete spísať klasicky napr- vo worde, že žiadate o ukončenie zmluvy o poskytovaní verejných služieb, doplníte kód adresáta a Vaše údaje, podpíšete sa a zašlete poštou, adresa je na už vyššie zaslanom linku.

Nie som si istý, či akceptujú zaslanie e-mailom, skôr nie. Ale podateľne fungujú normálne, takže radšej to zašlite poštou.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od lukafo
      Ahojte, mame ešte voľné miesto v magente 1. Máme 2x paušál a 1x internet. Hľadáme niekoho s TV do skupiny. Dajte o sebe vedieť sms na 0904 529 010
    • Od podracky.lukas
      Ahojte,
      je možne sa pridat do skupiny Magenta 1 len ked mam opticky internet a nemam telefonne cislo od Telekomu? 
      Lebo mi píšu, že ak sa pridam do Magenta 1 tak mi zvysia bezplatne rychlost internetu, tak či je to mozne sa pridat aj bez pausalu v Telekome. 
      vdaka
    • Od Tomas.T.Toth06
      Dobry den,  nema niekto voľne miesto v skupine aby si ma pridal? velmi by mi to pomohlo, dakujem .
       
    • Od amancius
      Dobrý deň, 
      chcel by som sa opýtať či niekto nehľadá alebo nemá voľné miesto do magenta skupiny ? 
      V prípade moje číslo je 0908251997
      Ďakujem 
    • Od kamkoh
      od piatku večera mi nefunguje nič, na TV najprv nešli programy a písalo že na odstránení poruchy sa pracuje .
      sobota a nedeľa nik ani nezakopol o zákazníka a v pondelok , dnes sa ma pani z reklamačného pýta  , ako keby nebola z telakomu, ale z inej planéty a výplatu nemala aj z mojich poplatkov  ,,, že čo má povedať technikom,,,nemohol sa ma opýtať rovno technik., pani ešte bola v komunikácii odmeraná ako nezáväzný sudca ..
      jej hovor mal žačať s ospravedlnením sa za firmu.. ale ona, že ja pracujem na reklamačnom / asi vo forde/. zdôrazňujem , že ona komunikuje so zákazníkom a hovorí za firmu, nie za seba a zdutým spúsobom
      otázka je jednoduchá, marketing kedy naučí kolegov sa slušne a intenzívne chovať  ku zákazníkom do vyriešenia problému, 
      aspoň im aktívne  poskytnuť dáta ,aby si deti v sobotu a nedeľu mohli na edupage písať úlohy
      a teraz sa ma prosím neopýtajte kto som,  a aké je číslo mojej poruchy, kedže som prihlásený . a  pozdravte sa s olíviou vy
       
       
       
       
      Nefunguje mi Televízia
      Nefunguje mi Magio Televízia cez DSL Nefunguje mi Magio Televízia cez optické pripojenie Nefunguje mi Magio Televízia cez satelit Nefunguje mi Internet
      Nefunguje mi Magio Internet cez DSL Nefunguje mi Magio Internet cez optické pripojenie Nefunguje mi Wi-Fi Nefunguje mi Pevná linka
      Nefunguje mi pevná linka - hlasová služba, ktorá je zapojená do routera
    • Od Lucka
      Ahojte,

      Mám skvelú správu pre členov Magenta 1 skupiny. Telekom pridáva bezplatne ďalšie dáta do troch programov vo verzii v Magenta 1.

      Dva štandardné programy Ideál 21 a Ideál 23 získavajú bezplatné navýšenie dát vo verzii v Magenta 1 ďalší 1 GB dát. Po novom tak má Ideál 21 až 3 GB namiesto 2 GB a Ideál 23 až 4 GB namiesto 3 GB. Vo verzii bez Magenta 1 ostávajú objemy dát v paušáloch zachované (1 GB a 2 GB).

      Viac dát ocenia aj tí biznis zákazníci, ktorí využívajú variant Biznis Premium 23. Novinkou v Magenta 1 verzii pôjde o 4 GB mesačne, takže tiež získate extra 1 GB dát bezplatne.

      Zmena na viac dát bude nabiehať postupne v priebehu októbra podľa štartu vašich zúčtovacích období. Ak zákazníkovi začína paušál 1.10, prebehne zmena k tomuto dátumu. Ak napríklad k 15.10, dostane paušál v novej verzii v tomto termíne.
      Nájde sa tu niekto, kto túto novinku využije? Pochváľte sa v komentároch  

       
      prajem pekný deň
      Lucka