Ukončenie zmluvy formulár na stiahnutie

Otázka

  • 0

Dobrý deň, volal som dnes na vašu zákaznícku linku a pani mi povedala že formulár na ukončenie zmluvy si mám stiahnuť vyplniť a poslať elektronicky kedže sa deje vo svete to čo sa deje.Momentálne že riešia len dôležité veci na predajniach... Takže chcel by som ukončiť zmluvu stým že že mi už zazmluvnené dva roky ubehli už je aj pol roka po tom... viete mi prosím Vás  poslať na email ten formulár  ? 

Ďakujem veľmi pekne 

S pozdravom V. Kovács

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Ahoj, toto je verejné fórum, tu nekomunikuješ s telekomom... len tak medzi rečou.... 

no ten formulár myslíš na ukončenie pevných služieb? 

https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/ako-mozem-poziadat-o-zrusenie-zmluvy-pre-sluzby-pevnej-siete-Telekom

@Jojco90

Editoval/-a informovanost
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aha no tak to nevadí...áno ďakujem pekne to som už našiel, no myslle som že stiahnem dokument v pdf ktorý vyplním a hotovo...tak mi to aspoň nadiktovali na info-linke.

Takže takto stačí nakoniec postupovať ?

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

v prípade pevných služieb áno. online sa v telekom dá len máločo a keďže ťa z predajní odpinkali, tak zaslať to je viac menej jediná možnosť. 

môžeš im to skúsiť poslať aj na https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam keď si povyberáš ku čomu to patrí, aby to napríklad nedošlo na oddelenie prenosu čísel.... napr. 

ale to neviem, či by bolo dostatočné. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

vyskúšam ďakujem zatiaľ veľmi pekne za pomoc ..

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Vyplniteľná žiadosť / tlačivo na tento proces neexistuje. Môžete spísať klasicky napr- vo worde, že žiadate o ukončenie zmluvy o poskytovaní verejných služieb, doplníte kód adresáta a Vaše údaje, podpíšete sa a zašlete poštou, adresa je na už vyššie zaslanom linku.

Nie som si istý, či akceptujú zaslanie e-mailom, skôr nie. Ale podateľne fungujú normálne, takže radšej to zašlite poštou.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Vzdy_doHRY
      Ahojte nechcel by sa niekto pridať do mojej magenty? potrebujem niekoho s pevnou sieťov 
    • Od Emilius
      Zdravím, ako odídem z Magenty??? Hľadám to v aplikácii a neviem to nájsť. Díky za odpovede.
    • Od Tomas.T.Toth06
      Zdravím , chcem sa spýtať či ma niekto nemôže pridat do svojej magenta 1 skupiny , mam len paušál ale chcel by som ho znížit a získat viac dát. 
      dakujem 
    • Od Kazzui
      Skončila mi viazanosť, je možné si zmeniť balík služieb? Ak si zmením balík budem mať všetky výhody Magenta 1?
       
    • Od martin.charvat10
      Dobrý deň, chcem podať reklamáciu na telefónny účet,. Treba prísť osobne na pobočku, alebo treba zaslať na mailovú adresu, ktorá je? Ďakujem Charvát
    • Od elena.faturova
      Zdravím,

      mám problém s nájdením PID čísla. Dočítala som sa, že ho viem nájsť niekde v pôvodných dokumentoch pri zakladaní služieb na firmu. Bohužiaľ, nikde neviem tento PID nájsť. Je to na samostatnej kartičke? V zmluve alebo kde? 
      ďakujem